Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 2.0 TDI 2004r ] Problem z uruchomieniem. Pomóżcie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 2.0 TDI 2004r ] Problem z uruchomieniem. Pomóżcie

Po remoncie nie chce mi zapalić MG
Autor Wiadomość
lelek11 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 115
Skąd: Ożarów Mazowiecki

Rover 200

  Wysłany: Wto Sie 05, 2008 13:32   [MG ZR 2.0 TDI 2004r ] Problem z uruchomieniem. Pomóżcie

Kupiłem MG ZR uszkodzonego. Po naprawie blacharskiej okazało się, że silnik kręci ale nie uruchamia się(wcześniej nie był uruchamiany bo miał wiązki kabli przecięte od uderzenia). :???: A po pół godzinnych próbach zniknęła lampka ciśnienia i rozrusznik nawet nie drgnie. Co może być nie tak? Pomóżcie. Może mieliście taki problem? Czekam na wasze propozycje. Z góry dzięki.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez lelek11 Wto Sie 05, 2008 16:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 05, 2008 13:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sie 05, 2008 13:44   

podejrzewam, że bez wizyty na kompie się nie obejdzie. Czy jesteś pewien, że kable dobrze poskładałeś i pompa jest OK ?? Immo działa i się wyłącza po naciśnięciu pilota ??
Myśle, że jeśli nie znajdziesz kompa w okolicy, to najlepiej zabrać auto do np. PHJOWI lub innego posiadacza kompa roverkowego i u niego uruchomić.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
lelek11 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 115
Skąd: Ożarów Mazowiecki

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 05, 2008 13:51   

Według mnie jest wszystko dobrze podłączone i pompa działa Immo też jest ok.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sie 05, 2008 14:09   

propozycja jest taka, ze moze cos z masą między aku, karoserią i silnikiem jest nieteges ?? :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
lelek11 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 115
Skąd: Ożarów Mazowiecki

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 05, 2008 14:31   

Teraz znowu lampka ciśnienia jest ale nie odpala a kręci.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4529
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 05, 2008 16:22   

Albo jestem ślepy, albo nie napisałeś, czy to diesel, czy benzyna, nie dopisałeś też rocznika - popraw to zgodnie z zasadami kącika.

Jeśli benzyna, to sprawdź kable, świece, czy jest iskra, sprawdź czy paliwo jest podawane do cylindrów (jesli kręci, a nie odpala to świece powinny być zalane po wykręceniu tuż po próbie odpalenia) - to silnik jak każdy inny i sprawdza się go w ten sam sposób.

Jeśli diesel, to poluzuj odrobinę jeden wtrysk i zobacz czy paliwo jest podawane do cylindra (czy po poluzowaniu wtrysku będzie wyciekać).

Opisz co zrobiłeś, gdzy przestały palić się kontrolki i kręcić rozrusznik - dlaczego teraz znów jest ok?
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
lelek11 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 115
Skąd: Ożarów Mazowiecki

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 05, 2008 16:33   

maciej napisał/a:
Opisz co zrobiłeś, gdzy przestały palić się kontrolki i kręcić rozrusznik - dlaczego teraz znów jest ok?


nic nie zrobiłem po prostu odczekałem i spróbowałem znowu
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4529
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 05, 2008 16:37   

Po rozmowie na GG - diesel po dzwonie, więc ja bym sprawdził:
- czy podaje paliwo (podobno podaje)
- wtryskiwacze (czy podaje na szystkie cylindry)
- rozrząd
- ciśnienie (jest np. może uszkodzony zawór i brak kompresji)
- jeszcze raz wiązki, skoro były uszkodzone
- czujniki i ich podłączenie

Generalnie poszukałbym polecanego warsztatu od diesel'i, żeby przejrzeli po kolei główne podzespoły, zanim holowałbym do Wawy na kompa.

Aaa... No i poszukałbym w Rave, czy ten model i rocznik nie ma gdzieś wyłącznika uderzeniowego (wypadkowego), bo może po prostu to on jest problemem, choć problem z chwilowym brakiem kontrolki i rozrusznika wskazywałbym mimo wszystko na "podzwonowy zespół uszkodzeń elektryki"...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Sie 05, 2008 16:40   

diesle nie mialy uderzeniowego, tylko beznyny ;) sprawdzalem dokladnie :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4529
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 05, 2008 16:40   

lelek11 napisał/a:
nic nie zrobiłem po prostu odczekałem i spróbowałem znowu

Czyli najprawdopodbniej problem elektryczny - masa, przecięte lub przetarte kable, uszkodzony czujnik zderzeniowy...
Może uszkodzona wiązka w innym miejscu niż znalazłeś i brak sygnałów z czujników, brak poprawnego sterowania wtryskiwaczami i stąd również objaw gasnącej kontrolki i rozrusznika...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Sie 05, 2008 16:41   

maciej napisał/a:

Jeśli diesel, to poluzuj odrobinę jeden wtrysk i zobacz czy paliwo jest podawane do cylindra (czy po poluzowaniu wtrysku będzie wyciekać).


nie tyle powinno wyciekac co wystrzelic , to bylo przyczyna u mnie , pompa sie zaciela i nie bylo cisnienia, paliwo sie saczylo z wtryskow. powinno byc mocne cisnienie po poluzowaniu wtrysku ;) fontanna :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
lelek11 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 115
Skąd: Ożarów Mazowiecki

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 05, 2008 16:42   

maniaq napisał/a:
powinno byc mocne cisnienie po poluzowaniu wtrysku ;) fontanna :D


no u mnie właśnie była fontanna
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Sie 05, 2008 16:51   

to masz juz kolo 3 k w portfelu, szukaj przerwnych kabli, przetratych, masy, aku ... sam nie wiem co jeszcze :hm:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4529
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 05, 2008 17:01   

Jeśli masz coś nie tak z elektryką, to komp może nic nie pokazać, bo nie będzie miał któregoś sygnału, więc raczej przed kompem kolejny przegląd elektryki, a ja bym się chyba próbował dowiedzieć ile kosztują używane wiązki np. w CZ Rover Parts lub Art-Bizar...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Sie 06, 2008 15:01   

czy pas podczas wypadku leżał na pompie wtryskowej , niestety rovery po 2000 roku są bardzo czułe na uderzenia w przód i pada pompa.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
lelek11 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 115
Skąd: Ożarów Mazowiecki

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 07, 2008 18:43   

PHJOWI napisał/a:
czy pas podczas wypadku leżał na pompie wtryskowej


pompa nie była ruszona. dostał w lewy reflektor wymieniałem przedni pas
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Sie 08, 2008 00:40   

a są przekażniki między błotnikiem a aku??
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
lelek11 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 115
Skąd: Ożarów Mazowiecki

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 08, 2008 11:42   



[ Dodano: Pon Sie 11, 2008 13:50 ]
Postępy które poczyniłem to:
- sprawdziłem wtryskiwacze i fakt że rozpylają ale na ręcznym przyrządzie bardziej rozpylają
- kiedy wleje benzyny do kolektora autko odpali na ok 5 sec

Co mogę zrobić z tymi wiadomościami pomóżcie

[ Dodano: Pią Sie 15, 2008 15:04 ]
pompa jest sprawna
 
 
lelek11 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 115
Skąd: Ożarów Mazowiecki

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 14, 2008 20:47   [Rover 25 MG ZR 2004r 2.0 diesel] Pomóżcie

Jak już pisałem szukam osoby która ma rovera 25 albo mg zr i by podjechała po to aby na chwile przełożyć komputer i sprawdzić czy na tym kompie zapali. Szukam osoby z Płocka albo okolic może być wawa i wszystkie inne miasta blisko położone. Proszę o wyrozumiałość z góry dzięki i wieże że znajdą się tacy ludzie... dzięki pozdr. :trzymasie:
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10906
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Sie 15, 2008 13:54   

lelek11 napisał/a:
przełożyć komputer i sprawdzić czy na tym kompie zapali.

nie zapali.
trzeba przełożyć jeszcze centralkę alarmu :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r220 SDi 98r] Problem z uruchomieniem.
mossberg Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Sty 21, 2013 12:00
Julek
Brak nowych postów [Rover 216]Problem z uruchomieniem
kuman Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Maj 03, 2007 13:08
piter34
Brak nowych postów [Rover 200 1,4 SI] problem z uruchomieniem silnika
Biniu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Maj 27, 2009 12:13
R-200
Brak nowych postów [R25] Problem z uruchomieniem immobilaizer i pilot
rajdon Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Nie Paź 23, 2011 19:23
plemaster
Brak nowych postów [R25 2.0 TD] brak przyspieszenia i problem z uruchomieniem
kondziu27 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Gru 20, 2007 22:07
vector2



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink