Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Fabryczny centralny zamek.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Fabryczny centralny zamek.

Który siłownik jest master?
Autor Wiadomość
Vickers 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 113
Skąd: Kłodnica



Wysłany: Pon Wrz 01, 2008 16:56   [R620] Fabryczny centralny zamek.
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Mam pytanie, a mianowicie czy w w/w modelu siłowniki w przednich drzwiach są oba master, czy jeden master a drugi slave?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 26, 2011 20:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 01, 2008 16:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 01, 2008 17:04   

U mnie prawy to slave.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Vickers 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 113
Skąd: Kłodnica



Wysłany: Pon Wrz 01, 2008 17:50   

Aha, bo już myślałem że mam przyczynę niedziałającego alarmu. Nie wiem co z nim jest. Raz na jakiś czas się załączy, a potem w ogóle. Rozebrałem na razie prawe drzwi i jedyne co rzuciło mi się w oczy to ten siłownik. Może jeszcze miał ktoś podobny problem i go rozwiązał, to może podrzucić mi kilka wskazówek jak można to ugryźć. Byłbym niezmiernie wdzięczny.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 01, 2008 18:10   

Kiedyś już o tym pisałem - miałem taki przypadek w poprzednim R623 - w każdym bębenku jest mikrostyk odłączający alarm w przypadku otwarcia drzwi kluczykiem, u mnie uszkodzony był styk w klapie bagażnika (wskazywał, jakby w zamku cały czas był przekręcony kluczyk i powodowało to nie załącznie alarmu) - wystarczyło odłączyć kostkę od zamka i po kłopocie, a przy okazji spowodowało to, że samo otwarcie kluczykiem (czytaj wytrychem) nie wyłączało alarmu.

Dodatkowo sprawdziłbym czujnik zamknięcia klapy silnika i bagażnika oraz drzwi - jeśli któryś z nich wskazuje "otwarcie" to centralny zamek się zamknie, ale alarm się nie uaktywni dopóki nie uzna, że auto jest zamknięte.

Czujniki drzwi zauważyłbyś - jeśli przełączysz oświetlenie wnętrza w środkową pozycję to będzie się świecić cały czas, dlatego typowałbym czujnik klapy bagażnika i silnika.

Dodatkowo uszkodzony czujnik otwarcia klapy bagażnika może spowodować rozładowanie aku, bo kontroluje on lampkę oświetlającą bagażnik.

Łatwo go sprawdzić, bo na desce jest kontrolka odtwarcia bagażnika, podobnie jak kontrolka otwacia drzwi - jeśli zapalają się i gasną w odpowiednim momencie, to problem dotyczy albo właśnie tych mikrostyków reagujących na ruch kluczyka w zamku albo czujnika maski.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Vickers 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 113
Skąd: Kłodnica



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 07:56   

Hmmm... Niestety te dwie krańcówki już dawno sprawdziłem i są sprawne. Z przodu i z tyłu. Odłączanie ich też nic nie dawało. No to obstawiam teraz gdzieś któreś drzwi.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 10:51   

Vickers napisał/a:
No to obstawiam teraz gdzieś któreś drzwi.

Drzwi łatwo sprawdzić, bo nasz tą kontrolkę na desce.
Ja bym raczej obstawiał jeden z tych mikrostyków w zamkach lub uszkodzenie czujnika ruchu (w podsufitce).
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Vickers 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 113
Skąd: Kłodnica



Wysłany: Sro Wrz 03, 2008 23:37   

O czujnika jeszcze nie sprawdzałem. A jakby te mikrostyki poodłaczać to chyba powinno zadziałać, mam rację?
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 08:16   

Gdy odlaczysz krancowki beda one mialy obieg i wskazywaly tak jakby drzwi byly zamkniete, wiec alarm i centralny zadziala
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 08:55   

Vickers napisał/a:
A jakby te mikrostyki poodłaczać to chyba powinno zadziałać, mam rację?

Tak. Ja tak zrobiłem w tylnej klapie.
Jeśli odłączysz jeszcze w te w drzwiach, to jedynie jak Ci pilot siądzie, to nie będziesz mógł wsiąść do auta bez włączania alarmu (wtedy trzeba odpiąćaku), ale to i tak będzie Twój najmniejscy problem, bo jak pilot siądzie, to nie rozbroisz immo i auto i tak nigdzie nie pojedzie.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
coldmanns 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 428
Skąd: Katowice



Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 14:34   

Master to ten ktory po zaryglowaniu drzwi zamyka wszystkie poprzez centralke.
Sprawdz sobie czy kierowca i pasazer moga zamykac wszystkie zamki.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 14:40   

coldmanns napisał/a:
Master to ten ktory po zaryglowaniu drzwi zamyka wszystkie poprzez centralke.
Sprawdz sobie czy kierowca i pasazer moga zamykac wszystkie zamki.

Przecież napisałem kilka postów wyżej, że prawy to slave - wniosek tylko lewy (kierowcy) to master. :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
coldmanns 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 428
Skąd: Katowice



Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 14:50   

maciej, no nie zawsze. Niekiedy instalacja jest dlubana, dlatego sasugerowalem ze moze sobie sprawdzis w taki sposob.
Ja np. w tico fabrycznie mialem mastera po stronie kierowcy, a dziadek ma z obu stron (tez fabrycznie) :/
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 15:08   

coldmanns napisał/a:
maciej, no nie zawsze. Niekiedy instalacja jest dlubana, dlatego sasugerowalem ze moze sobie sprawdzis w taki sposob.
Ja np. w tico fabrycznie mialem mastera po stronie kierowcy, a dziadek ma z obu stron (tez fabrycznie) :/


Wątpie by tico miało fabryczny alarm - szybciej był on montowany u servisie na życzenie klijenta. a tam montują co popadnie i jak popadnie....
 
 
coldmanns 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 428
Skąd: Katowice



Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 15:10   

Mialo fabryczny. Posiadalem FV zakupu przez pierwszego wlasciciela.
Koles sobie zamowil alarm, centralke i el. szybki.
Dziadek znow kupowal nowego i zamowil sobie tylo alarm i centralke (bez szybek el.)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 15:47   

Zamówił, czyli prawdopodbnie dokładali w salonie. :D
Skody Felicje np. w wersji 1.6 GLXi miały "fabryczny" alarm - taki montowany w Mlada Boleslav, a do Felicji 1.3 GLXi był dokładany FOX w Warszawie na Grochowskiej 45F. :D
Na fakturze oba alarmy wyglądały identycznie. :D

Co do alarmów w R600 to wszystkie R600 '95 mają identyczny fabryczny alarm i immo (zakładane w GB). :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
coldmanns 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 428
Skąd: Katowice



Wysłany: Czw Wrz 04, 2008 18:36   

no wlasnie na fakturze pisalo u mnie alarm, centralka, el. szyby.
A u dziadka alarm i centralka.
A to nie wiedzialem ze maja identyczne podzespoly wszystkie r600.
Sorki za zamieszanie :razz:
 
 
Vickers 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 113
Skąd: Kłodnica



Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 11:29   

W moim autku nie ma immo. Chyba że może jest a ja o nim nie wiem :) No i 600 nie mają wszystkich identycznych podzespołów. Np. różnią się lusterkami zewnętrznymi. Od 600 nie pasuje do mojej 620.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 11:37   

Vickers napisał/a:
W moim autku nie ma immo. Chyba że może jest a ja o nim nie wiem

Też przez rok nie wiedziałem. ;)

No chyba, że ktoś go wyciął.
Vickers napisał/a:
No i 600 nie mają wszystkich identycznych podzespołów. Np. różnią się lusterkami zewnętrznymi. Od 600 nie pasuje do mojej 620.

Po roku '96 był face-lifting i już nie wszystko pasuje - alarm po '96 też jest inny, ale w tym wątku piszemy o '95. :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 12:09   

Vickers napisał/a:
No i 600 nie mają wszystkich identycznych podzespołów.

Oczywiście w miarę produkcji pewne elementy zastępowano innymi (np. od rocznika modelowego 97 osprzęt silnika czy układ ABS już nie jest japoński tylko europejski)

Vickers napisał/a:
W moim autku nie ma immo.

Zamknij auto pilotem, poczekaj na uzbrojenie się alarmu, otwórz drzwi kluczykiem i spróbuj odpalić samochód.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Vickers 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 113
Skąd: Kłodnica



Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 23:35   

Cytat:
Zamknij auto pilotem, poczekaj na uzbrojenie się alarmu,


No właśnie w tym sęk że ten alarm mi się nie chce załączyć... :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Centralny zamek????
wlodi1991 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Lis 04, 2009 22:21
darek_wp
Brak nowych postów [R620] Centralny zamek
kamil_620_si Rover serii 600, Honda Accord 12 Nie Sty 25, 2009 16:10
shrek_85
Brak nowych postów [R620] Centralny zamek
gandziak Rover serii 600, Honda Accord 18 Pią Maj 23, 2008 16:35
Gość
Brak nowych postów [R620] Centralny zamek-Problem
prezes87 Rover serii 600, Honda Accord 11 Pon Lip 12, 2010 20:32
DJAUGUST
Brak nowych postów [R620] Nie działa centralny zamek
kams Rover serii 600, Honda Accord 13 Pon Cze 29, 2009 21:42
filo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink