zarówno 185/65 15 jak i 205/60 R15 są większe od rozmiaru orginalnego i likwidują przekłamanie przekłamanie licznika. Ale i tak nie gra porównanie obrotomierza z prędkościomierzem
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 21:55
piter34 napisał/a:
kadzaf napisał/a:
aha (no ale wiesz w danych serwisowych własnie tez tyle jest podane )
Co jest podane? Te rozmiary opon?
Na pewno nie...
Podany jest rozmiar 185/55/15 dla alufelg i 175/65/14 dla stalówek.
[ Dodano: Czw Wrz 25, 2008 15:29 ]
A może chodzi Ci o prędkość?
nie Piter34 chodziło i o vmax ,a myslałem ze naprawde to jest prawdą (mam na mysli ta fotke Brt'a na której cisnie 200) a ze Brt dobrze sie zna w tych Rkach to przekonany byłem tego
no dziwne, ale innego rozwiązania nie widzę Ciekawe jak wyglądają przełożenia skrzyni w SD moze ktos w R220SD (nie SDi ) nagrać lub zrobić fotkę zegarów na 5 biegu przy np 100 lub jakiejkolwiek innej wyższej prędkości Będzie co porównac
wywolales wilka z lasu ... wlasnie mam takie zdjecia ..ale wrzuce je dopiero dzis wieczorem badz jutro ...
jak dobrze kojarze beda to zdjecia zegarow przy predkosciach 160, 170, 180 km/h
moj wóz to 220 SD
dodam jeszcze ze na felgach 15cali i oponach 195/60 moja predkosc max. wkazana na zegarze to 170km/h zas zdejcia ktore beda wstawione predkosc wynosi 180km/h na oponach 195/55 R15 (warunki obu pomiarow prawie idenntyczne... A2 badz A3 w Niemczech)
musze sie jutro wybrac na a4 a gpsem i zobaczyc jaka jest faktyczna predkosc a nie ta z licznika
u mnie pomiar z GPSu zaniza predkosc o jakies 5km/h
thef napisał/a:
..... Poza tym, na tym filmiku ewidentnie widać, że jest z górki
co nie zmienia faktu ze przy takich obrotach predkosc jest niska chyba ze mu sie wskazowka zaciela
Brt napisał/a:
Ciekawe jak wyglądają przełożenia skrzyni w SD moze ktos w R220SD (nie SDi ) nagrać lub zrobić fotkę zegarów na 5 biegu przy np 100 lub jakiejkolwiek innej wyższej prędkości Będzie co porównac
Masz SD, zobacz sobie dane techniczne na stronie i porownaj max predkosc SD i SDI.
zorientowalem sie wlasnie jak spojrzalem w profil Brt
mnie braklo przy zakupie auta kolo 2 tys. do wersji z SDi ale i tak jestem zadowolony z samego SD i ROVERA
a duze sa to koszta?? zakupu i montazu .... czy mozna taka czesc zakupic uzywana?? a jak tak to jak sprawdzic czy uzywany intercooler nie jest trefny??
Kupujesz przewody gumowe do niego i cieszysz sie wieksza moca
Hmm, chociaz teraz po zastanowieniu przypominam sobie, ze w SD chyba inaczej jest poprowadzony dolot i trzeba kilka przerobek... nie moge trafic na zdjecie komory silnika SD nigdzie...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 367 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 22:00
od pewnego czasu sledze watek - dzis nadazyla sie okazja by sprawdzic jak to jest u mnie (220SD) - i faktycznie jest podobnie 160km/h przy dokladnie 3500obr...chcialem go podkrecic na tyle na ile sie da i sprawdzic ile uda sie wycisnac, ale wlasnie przy ok 160km/h zaczyna dziwnie piszczec im wieksze obroty tym glosniej...
sprawdzalem dwukrotnie i w obu przypadkach zaczyna piszczec przy tej samej predkosci (zatem ze wzgl bezpieczenstwa nie cisnalem go dalej - ale mysle ze udaloby sie do dobic do 180km/h)
czy ktos moze ma jakis pomysl na to co moze byc przyczyna takich dzwiekow przy tej predkosci - zaczyna mnie to zastanawiac....?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum