Forum Klubu ROVERki.pl :: [r214Si 97r] Przelotowy wydech :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r214Si 97r] Przelotowy wydech :)
Autor Wiadomość
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Czw Paź 02, 2008 20:57   [r214Si 97r] Przelotowy wydech :)

Moj roverek przeszedl delikatna metamorfoze :) mianowicie dostal fele AEM na oponach michelin energy i przelotowy wydech(wywalony katalizator tlumik srodkowy i koncowy jakis dupomugen) wg mnie mimo ze ludzie mnie za to nienawidza ]:-> brzmi ładnie i rasowo nie jak jakies golfy gti z 10 koncowkami :) zreszta posluchajcie sami : )

link do filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=9uukVQZ0Eh8
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 02, 2008 20:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Heju 



Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 98
Skąd: Poznań/Wybrzeże



Wysłany: Czw Paź 02, 2008 22:02   

Brzmi ładnie jak rasowy szybki i wściekły (w pozytywnym sensie) ale jak dla mnie chyba za głośno :] Wracając do tematu, zmieniłeś średnicę wydechu czy jest jak w serii ??
Poczułeś jakieś zyski w dynamice ??
_________________
http://www.youtube.com/us...s/0/BpQYd6zm-Ws
http://www.streetforce.fora.pl/
 
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 02, 2008 22:55   

Heju napisał/a:
ale jak dla mnie chyba za głośno

Zawsze można silencera założyć i będzie spokojniej :wink:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Pią Paź 03, 2008 03:05   

Wydech został zmieniony od samego kolektora troszke wieksza rura jest wsadzona cala nowa :) bez katalizatorow strumiennic itp jedynei koncowka jest dodana.. najlepsze sa płomienie przy redukcji. :) co do dynamiki.. czuć różnice naprawde czuć nie jest to jakis zastrzyk mocy ale szybciej sie zbiera.. co do głosnosci to mam silencera jak kolega powiedzial jak go wsadze to czuc ze auto jest takie troszke bardziej "mułowate" pozatym ja lubie jak tak warczy : ) peugotowi 1.6 16v citroenowi xarze 1.6 16v oplowi tigrze 1.6 16v daje rade nawet toyote celice 1.6 16v 106KM objezdzam bez wiekszych problemow :) pozdr
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pią Paź 03, 2008 18:02   

ja tez mam ten zestaw :D czyli przelot tylko seria ;/ i na koncu cos w stylu mugena ;P jak porzadnie sie wkreci na obroty to alarmy w autach wyja :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
marcin8c 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Paź 03, 2008 18:58   

nie wazne jaki sie ma samochod, wazne jaki jest kierowca. i tylko gdy kierowca jest ten sam mozna porownywac swoj samochod do innych. bo jezeli ktos wolniej zmienia biegi niz ty i nie wkreca samochodu na obroty to nawet najlepszy samochod przegra w takiej rywalizacji.
_________________
O_o
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Paź 03, 2008 19:03   

toze sie lepiej wkreca to musi byc jednie efekt "braku katalizatora", bo taki przelot vs seryjny zestaw wydzie podobnie na hamowni lub nawet gorzej...

Ja myslalem o calym zestawie na wzór seryjnego ale przelotowy... czyli srodkowy o identycznej pojemnosci, w identycznym miejscu ale przelotowy i koncowy takiej samej pojemnosci tylko przelotowy. zmienil bym tylko delikatnie srednice rury od olektora bo tam jest zdecydowanie zwezenie...

Proponuje zapoznac sie z samouczkiem grabowskiego na temat budowy ukladow wydechowych w samochodach N/A gdzie to juz siega sztuki....
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Pią Paź 03, 2008 20:43   

Brzmi rasowo,ale zastanawiam sie czy na prawde jest jakis przyrost mocy i ile straciles z momentu obrotowego.Dobry wydech potrzebuje dobrego dolotu,musza byc pod siebie obliczone.We wspolczesnych samochodach katalizator nie odbiera mocy bo wydech i silnik jest zaprojektowany do pracy wlasnie z katem,nie tak jak bylo kiedys gdy silniki starszej generacji wyposazano w katalizatory jak gdyby z przymusu nowych w tamtym czasie norm spalin.Dobry wydech jest tak obliczony by rowniez odpowiednio DLAWIC przeplyw spalin,bo co z lepszego odplywu jesli nie mozna zassac i tu mamy przepustnice ktora wlasnie dlawi dolot, wiec wylot gdy jest przelotowy odprowadza za duzo spalin ktorych czesc przy niskich obrotach w nornalnym ukladzie zostaje w cylindrze podnoszac cisnienie (to wazne dla wartosci momentu obr).Dobry wudech nawet przy grubej koncowce ma w srodku zwezke.Przelotowka sprawdza sie w autach np.WRC gdzie sie jezdzi praktycznie na w pelni otwartej przepustnicy i wtedy to ma sens.Ale to tylko moje zdanie,jesli czujesz przyrost mocy to ok,dzwiek pierwsza klasa :mrgreen:
 
 
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 01:25   

a czy ja powiedziałem ze czuje przyrost mocy? prosze dokładniej czytać... powiedziane bylo ze auto nie jest takie zamulone i to jest fakt:) tak przy okazji mam dobry dolot tzn tak mysle :] filtr stozkowy K&N obudowany tak ze ma caly czas doplyw zimnego powietrza.. power rura i jest ok :) ani predkosc maxymalna nie wzrosła ani przyspieszenie tez sie nie zmieniło : ] jak kupie rovera 220coupe turbo to sie wtedy wszystko zmieni hehehe :) pozdr
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 10:38   

Cytat:
czuć różnice naprawde czuć nie jest to jakis zastrzyk mocy ale szybciej sie zbiera..
jak mamy to rozumiec?? jak autko moze sie lepiej zbierac bez zadnego przyrosti :shock:
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 12:43   

michone napisał/a:
Cytat:
czuć różnice naprawde czuć nie jest to jakis zastrzyk mocy ale szybciej sie zbiera..
jak mamy to rozumiec?? jak autko moze sie lepiej zbierac bez zadnego przyrosti :shock:

hmm nie wiem nie bylem na hamowni wiec nie wiem ile kucy zdechlo ile przybylo wiec nie moger powiedziec mam pare kucy wiecej czy mniej ale czuje jadac np 3 biegiem dociskajac gaz szybciej sie zbiera troszeczke czuc roznice nie wiem czy to moja imaginacja ale dla mnie czuc roznice :) trzeba by bylo postawic na kresce dwie 214stki si i porownac wtedy... :) ja sie moge sprawdzic :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcin8c 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Paź 05, 2008 15:10   

na hamowni predzej
_________________
O_o
 
 
 
Heju 



Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 98
Skąd: Poznań/Wybrzeże



Wysłany: Nie Paź 05, 2008 17:10   

się czepiacie, kolega pewnie chciał powiedzieć że bardziej reaguje na gaz.
Hamownia zawszę prawdę Ci powie, ale tak naprawdę trzeba by było zmierzyć się jeszcze przed tym modem żeby ocenić stan silnika. Nie powiem fajnie by było wiedzieć dokładnie co jak i ile daje dokładnie i jak to zrobić, ale chyba jeszcze nikt czegoś takiego nie ma.
PZDR
_________________
http://www.youtube.com/us...s/0/BpQYd6zm-Ws
http://www.streetforce.fora.pl/
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Nie Paź 05, 2008 23:12   

http://pl.youtube.com/watch?v=D9dU5QVv2ss :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
marcin8c 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 07:30   

wazne ze wlascicielowi sie podoba. mnie osobiscie krew zalewa jak mi przez osiedle jedzie takie cos ze az alarmy sie wlaczaja a ledwo co daje rade jechac. ja osobiscie bym pakowal kase w podkrecanie silnika by miec lepsze osiagi niz w efekt wizualno-naglosnieniowy.
_________________
O_o
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 10:27   

Mi juz przeszedl glosny wydech, chyba wydoroslalem :P Na nowy sezon bedzie wkladany srodkowy tlumik z mtecha, o jak najwiekszej mocy tlumiacej :]
 
 
 
Zibski 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 53
Skąd: Gostynin



Wysłany: Sro Paź 15, 2008 21:27   

Jak brzmi przelotowy plus seryjny końcowy? Zmienia się dźwięk, chodzi mi zwłaszcza o wyższe częstotliwości :)
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Paź 15, 2008 23:30   

Zibski napisał/a:
Jak brzmi przelotowy plus seryjny końcowy? Zmienia się dźwięk, chodzi mi zwłaszcza o wyższe częstotliwości :)
chyba o nizsze... bo zawysokich to tam nie ma :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Zibski 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 53
Skąd: Gostynin



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 13:54   

no właśnie chodzi mi o wyższe. Czytałem gdzieś kiedyś, że tłumik środkowy tłumi wyższe częstotliwości natomiast końcowy niższe. Co by wyjaśniało dlaczego po wymianie końcowego wydech brzmi "basowo". Natomiast mi zależy bardziej na efekcie "szlifierki" :)
 
 
 
Heju 



Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 98
Skąd: Poznań/Wybrzeże



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 15:35   

Ja jestem ciekaw czy po jest sens stosowania przelotowego układu i końcowego seryjnego tłumika, w sensie czy odczuje się jakieś wzrost mocy, bo na dźwięku mi nie zależy.
_________________
http://www.youtube.com/us...s/0/BpQYd6zm-Ws
http://www.streetforce.fora.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Tłumik Przelotowy
Jaki są dobre i gdzie kupic?
ziom3159 Tuning mechaniczny 7 Sro Kwi 14, 2010 20:20
bula21
Brak nowych postów Przeróbka tłumika na przelotowy - czym wypełnić ?
tomii620si Tuning mechaniczny 9 Pią Mar 31, 2017 19:16
sebeks
Brak nowych postów WYDECH [MG ZR]. ILE I JAK ?
spider Tuning mechaniczny 7 Czw Gru 12, 2013 21:31
spider
Brak nowych postów [Mg ZR 160] Wydech
ziom3159 Tuning mechaniczny 23 Wto Lip 26, 2011 14:09
bonus89
Brak nowych postów wydech El-tec
sic_corey Tuning mechaniczny 6 Sro Mar 31, 2010 17:41
kolin



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink