To zależy.
Nierzadko się zdarza, że część regenerowana jest trwalsza niż zamiennik.
Wszystko zależy z jakim zamiennikiem mamy do czynienia i z jak profesjonalnym warsztatem....
A i tak większość części (nie mówię konkretnie że wahacz) sprzedawanych w ASO jest tak naprawdę po regeneracji. Kupowałem kiedyś pompę wodną i gość od razu powiedział, że jest po regeneracji. Na pewno tak samo jest z turbinami...
Witam, a ja tez sie przymierzam do wymiany tulei wahacza tylko nie jestem pewny na 100% czy to dokladnie ta czesc kwalifikuje sie do wymiany moze opisze mniej wiecej i pomozecie mi bo na 2 diagnostykach bylem i wyszlo wszystko dobrze a jednak cos mi stuka... mianowicie, jadac na 1 biegu i najezdzam na jakas nierownosc np. na prog zwalniajacy slysze takie pukniecie lekkie w prawym kole i ogolnie przy jezdzie po nierownych drogach puka, nie jest to metaliczne ''puk'' tylko jak by w taki twardy plastik uderzal tylko dziwi mnie to ze wlasnie przy jezdzie 5km\h tez slychac.
Pomógł: 16 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 114 Skąd: Lubaczów
Wysłany: Wto Mar 30, 2010 11:59
Witajcie po długiej przerwie
Jeśli zna ktoś linka do instrukcji jak wymienić wahacz, tuleję i łożysko to byłbym wdzięczny.
Super byłoby gdyby ta instrukcja zawierała jakieś fotki, bo sam tekst i pomoce warsztatowe, to dla mnie troszeczkę za mało - nie jestem mechaniorem
[ Dodano: Wto Mar 30, 2010 11:59 ]
jarekb napisał/a:
Witam, a ja tez sie przymierzam do wymiany tulei wahacza tylko nie jestem pewny na 100% czy to dokladnie ta czesc kwalifikuje sie do wymiany moze opisze mniej wiecej i pomozecie mi bo na 2 diagnostykach bylem i wyszlo wszystko dobrze a jednak cos mi stuka... mianowicie, jadac na 1 biegu i najezdzam na jakas nierownosc np. na prog zwalniajacy slysze takie pukniecie lekkie w prawym kole i ogolnie przy jezdzie po nierownych drogach puka, nie jest to metaliczne ''puk'' tylko jak by w taki twardy plastik uderzal tylko dziwi mnie to ze wlasnie przy jezdzie 5km\h tez slychac.
Na moje oko to swożeń. U mnie było tak samo, z tym, że stuk był też przy skręcie kołem na postoju.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Wto Mar 30, 2010 14:03
No fakt,że dość długo cię nie było.
Jestem o dwa kroki od wymiany obydwóch wahaczy.Od dłuższego czasu coś pukało z prawej strony,teraz z lewej,no i przy wymianie kół na letnie (z trudem)pochyliłem się nad tematem...i luz jak jasna cholera.Sądzę jednak,że mając sciągacz do sworzni dasz radę bez instrukcji.Robiłem to kilka razy,nie będąc fachowcem i nie miałem "deterki".
Dasz radę!
Dziś wymieniłem wahacz lewy - kupiony za 400zł nowy, jest super, ale musiałem jeszcze 100zl za tuleje zapłacić... a u mnie w Rzeszowie w firmie HPA TEST za 300zł jest oryginalny regenerowany wahacz razem z tuleją... nie opłaca się kupowac nowego
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
wahacz + tuleja z przesyłka 520zł, regenrowany z tuleją 300zł... 400zł płaciłem za włośki, podobno dobry wahacz, ale mechanik powiedział, że duzo lepszy jest ten regenerowany...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Mar 31, 2010 19:19
Dlaczego podróbka? Wiele mało znanych firm wykonuje części dla dużych flot które je brandują swoim logo : np. LUK, SACHS, FEBI, DELPHI i wiele innych i trafiają na pierwszy montaż. Filtron też niektórzy piszą że szajs a idzie na pierwszy montaż. Osobiście mam założonego Teknorota Tureckiego i jest git, a mogłem zregenerować wahacz w Gdańsku.
Przy regeneracji wymieniają 2 sworznie i tuleje prawda? a Kupując zamiennik dodatkowo ten element aluminiowy czyli de fakto sam wahacz zastępujemy podróbką tak? nie traktujmy tego serio, po prostu głośno myśle
EDIT:
oglądałem dziś ten zregenerowany wahacz, jak zacznie pukać prawy, to założe i zobaczymy
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ostatnio zmieniony przez Markzo Sro Mar 31, 2010 19:30, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Mar 31, 2010 19:30
Każdy robi jak uważa. Chińszczyzny i regenerowanego sworznia (wahacza), końcówki drążka i wszystkiego co jest montowane na systemie kulowym nie założę.
Ja narazie mam wahacz za te 4 stówy, jak odezwie sie prawy to wtedy się zastanowie a tak btw, czy w VW i Audi przy tym drogi zawieszeniu wymiana/regeneracja polega na tym samym co w R75?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum