Forum Klubu ROVERki.pl :: [R ALL] Spryskiwacze przedniej szyby - rozpylanie mgiełki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:45
[R ALL] Spryskiwacze przedniej szyby - rozpylanie mgiełki
Autor Wiadomość
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 06, 2008 12:03   

Mam oficjalne potwierdzenie tej kwoty z ASO Citroen Gdynia (12zł/szt.) i informację, że tak powinno być też w innych ASO.
Dziś zdobędę trójnik z zaworkiem zwrotnym, wężyk mam (pasował ten, co mi służy do produkcji wina :smile: ). Do soboty zajadę jeszcze po te spryski, więc raczej pod koniec tego tyg. będę już miał "mgłowe" :razz:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 06, 2008 12:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 13:36   

Markzo, ba!! nawet za 24zł :wink:

[ Dodano: Czw Lis 06, 2008 13:39 ]
Mayson, a przed montażem zmierzysz średnice na wężyk ?? :błagam:
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 06, 2008 14:13   

Dam-Kam napisał/a:
Mayson, a przed montażem zmierzysz średnice na wężyk

Z tego co sprawdziłem, wszystko opiera się na wężyku 5mm.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Cherman 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 214
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 14:46   

Ja u siebie mam takie spryskiwacze. Szukałem na allegro takich do Hondy Civic, bo do Roverka wtedy nie było. Wszystko spasowałem bez najmniejszych problemów (otwory w masce i średnica wężyka pasowały). Teraz płyn rozpylany jest na całą powierzchnię szyby.

Faktycznie nie mają regulacji wysokości, ale rozrzut jest w miarę duży w pionie (około 10cm) i w poziomie (szerokość szyby) więc regulacja nie jest konieczna, bo trafiają troszkę powyżej połowy wysokości szyby.

Polecam.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 16:50   

Cherman napisał/a:
bo trafiają troszkę powyżej połowy wysokości szyby

na postoju czy w czasie jazdy?
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 17:37   

Mayson napisał/a:
Z tego co sprawdziłem, wszystko opiera się na wężyku 5mm.

OK dzieki wielkie. Będę musiał sie tym zainteresować w moim roverku :smile:
 
 
 
Cherman 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 214
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 18:02   

Lechos napisał/a:
na postoju czy w czasie jazdy?


Na postoju, ale za to w czasie jazdy płyn, który trafia na szybę pod wpływem prędkości rozpływa siępo szybie do góry, więc zanim wycieraczka do niego dociera, płyn pokrywa całą szybę. W moim przypadku działają znacznie lepiej niż tradycyjne.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 06, 2008 18:22   

Dziś kupiłem trójnik z zaworkiem za 8zł. Stary trójnik jest mocowany do maski na specjalny wcisk, dlatego całość nie zwisa. Nie wywalałem go więc, tylko zrobiłem tak jak gostek w opisie; jedną dyszę zatkałem (kawałkiem dętki rowerowej i taśmą izolacyjną) a pod drugą podpiąłem nowy trójnik, z którego są już wyprowadzone odpowiedniej długości wężyki. Sprawdziłem - leje i się nie cofa :mrgreen: Teraz to już kwestia zakupu i wymiany sprysków. Być może jutro mi się uda.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10890
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 20:11   

nie prościej było dać zwykły zaworek zwrotny bez trójnika przed fabrycznie zamontowanym trójnikiem (fabrycznie zrąsztą tam taki jest ;) )
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 06, 2008 20:27   

sTERYD napisał/a:
nie prościej było dać zwykły zaworek

Prościej i zapewne taniej. Niestety wszystkie pojedyńcze nie miały zaworka, na 4 sklepy 2 ostatnie sztuki z zaworkiem, to były trójniki. Ale oczywiście, jeśli komuś uda się taki dorwać...

[ Dodano: Pią Lis 07, 2008 16:21 ]
maciej, działaj! Ja już mam w swoim R mgłowe :razz: To jest przeróbka warta swej kwoty! 2x oryginalne spryskiwacze - 24zł, 1x zaworek zwrotny - 8zł razem =32zł. Fakt, że miałem wężyk, ale jak inni pisali, to kwestia groszy. Można też bez zaworka, ale ja myślę, że jak już się podejmować, to nie żałować, bo efekt jest wymierny - dotkniesz wajhy - pryska :smile: Zrobiłem wszystko zgodnei z opisem z linka, któy podałem wcześniej.
Moje uwagi - nie ma co wyrywać kolanka ze starego sprysku, bo się nie da bez ułamania, i nie warto zostawiać podkładki maska/sprysk., bo te od C3 odstają na niej znacznie.
Czyli - banalna, a niesamowicie przydatna przeróbka. Polecam!
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 01:06   

znalazlem stronke z opisem tych spryskiwaczy zamontowanych w 400.
Moze ktos, kto wie o co tam hallo opisze swoimi slowami i przyblizy nam sytuacje?
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 13, 2008 09:12   

Lechos napisał/a:
Moze ktos, kto wie o co tam hallo

To jest taki sam topic, jak ten nasz, tylko mniej rzetelny ;] Spryski i metoda ta sama.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 10:26   

patrzac sie na 2 fote to spryski ledwo co na dolna czesc szyby w 400 daja.
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 11:05   

Dajcie panowie jakies foty jak te spryski wygladaja juz na aucie.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 11:55   

sam jestem ciekaw :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 12:58   

Mayson, czy te spryskiwacze od C3 mają regulację wysokości spryskiwania? Podejdą bez problemu do R45?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 13:31   

Mixtated napisał/a:
czy te spryskiwacze od C3 mają regulację wysokości spryskiwania?

w tym problem, ze nie :/
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 13, 2008 13:39   

Sprawa jest banalna, wszystko zostało już opisane i wszystko pasuje. Spryskiwacze jak spryskiwacze; dwa czarne fiutki na masce; rozumiem, że potrzeba potwierdzenia skuteczności od kogoś, kto zna to już z autopsji. Poniżej 3 fotki tego jak wyglądają ale nie robiłem już fotek po spryskaniu - wierzcie; naprawdę spryskują szybę tak, jak w linku gościu pokazał, jeśli tylko nie jest zagięty gdzieś wężyk. Koszt nikły, zachodu niewiele, efekt przewyższa oczekiwania. Ja polecam!

Aha: nie mają regulacji, bo nie muszą mieć - rozbryzg jest aż po dach. Nie dotykałem nigdy R400 więc nie wiem czy pasują otworami, ale widząc jak to działa, to myślę, że w 400-ce spryska też całą szybę. Wszystko co wiem wyczytałem z linków podanych tu i z innych forów, a z nich wynika, że do 400-ki też pasują.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 13:54   

Mayson napisał/a:
ale widząc jak to działa, to myślę, że w 400-ce spryska też całą szybę

wlasnie po ogladnieciu fotki z podanej wyzej strony mam pewne watpliwosci. Na niej wyraznie widac, ze podczas spryskiwania cala szyba jest sucha a sprysk daje ciut powyzej dolnej jej krawedzi
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 14:15   

Bo to jakis angol robil fote a oni nawet nie potrafia zrobic porzadnej pompy sprzegla :P
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R All] Podgrzewane spryskiwacze.
SyntaX Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 16 Wto Paź 12, 2010 22:51
Gość
Brak nowych postów [R all] radio . szyby
yagher Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Pią Sie 29, 2008 19:02
yagher
Brak nowych postów [wszystkie] Parujące szyby !!!
walka na całego
mikelusss Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 55 Sob Sie 07, 2010 08:22
Tomassso
Brak nowych postów [wszystkie] Rozmazywanie szyby
magnat43 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 11 Sro Lis 07, 2007 16:59
KRYS
Brak nowych postów [all] mechanizm szyby elektrycznej
flori_n Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 10 Wto Maj 15, 2007 21:12
flori_n



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink