Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820] Pali na 3 cylindry i gaśnie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820] Pali na 3 cylindry i gaśnie
Autor Wiadomość
pajak2103 



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 37
Skąd: lutkowo



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 13:37   [R820] Pali na 3 cylindry i gaśnie
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

WITAM wszystkich.mam problem z moim roverkiem,a mianowicie zaczal mi palic tylko na 3 cylindry i po jakims czasie ok.5 min.zaczyna palic tylko na dwa i zaraz gasnie.potem juz go nie mozna uruchomic.moze wie ktos jak moze byc tego przyczyna.mam 2.0 silnik benzyna turbodoladowany.zauwazylem ze moj poprzednik chyba tez juz mial z tym problem bo jest wymieniona pompka paliwowa na nowa.ja osobiscie mysle ze moze to byc wina pompki tzn.za male cisnienie,ale pewien nie jestem wiec szukam pomocy tutaj na forum.za kazda rade z gory dziekuje.i pozdrawiam
_________________
pająk
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 21:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 07, 2008 13:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 13:49   

HGF? :?:
 
 
 
pajak2103 



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 37
Skąd: lutkowo



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 14:09   HGF?

tzn?co to HGF?
_________________
pająk
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 14:14   

Cytat:
tzn?co to HGF?

HEAD GASKET FAILURE
Awaria uszczelki pod glowica, typowa usterka

[ Dodano: Nie Gru 07, 2008 14:16 ]
Woda i olej sa czyste? Nie wali cisnienie do zbiornika wyrownawczego?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
pajak2103 



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 37
Skąd: lutkowo



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 14:24   

olej czysciutki a co do wody to jakby na wierzchu widac kolor benzyny,ale czy to mozliwe ze cisnienie na cylindrach jest prawidlowe[10] a trzy cylindry pracuja a czwarty-swieca sucha?nie wiem o co biega?a moze byc za slabe cisnienie na listwie i ostatni wtrysk ni podaje paliwa,bo wyczytalem ze wtrysk otwiera sie dopiero pod pewnym cisnieniem?
_________________
pająk
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10899
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 15:45   

Zukowaty napisał/a:
HEAD GASKET FAILURE
Awaria uszczelki pod glowica, typowa usterka

ale nie w silnikach serii T, chociaż nigdy tego nie można wykluczyć...
pajak2103 napisał/a:
a moze byc za slabe cisnienie na listwie i ostatni wtrysk ni podaje paliwa,bo wyczytalem ze wtrysk otwiera sie dopiero pod pewnym cisnieniem?

to w pompach sterowanych mechanicznie w silnikach diesla, tutaj wtrysk jest sterowany elektronicznie i czy jest ciśnienie, czy nie wtryskiwacz powinien się otworzyć. Oczywiście jeśli jest sprawny...
wypadałoby więc sprawdzić wszystkie wtryskiwacze... być może po prostu są zasyfione... :hm:
sprawdzaleś, czy na wszystkich cylindrach jest iskra ?? może po prostu padła cewka lub aparat zapłonowy i po nagrzaniu iskra słabnie... :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Nie Gru 07, 2008 19:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pajak2103 



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 37
Skąd: lutkowo



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 16:57   

iskra jest ,bo jak wykrecilem swiece to byla ona sucha tak jakby paliwo nie doszlo.musze jeszcze sprawdzic cisnienie na listwie.bo tego jescze nie robilem.a przy tych objawach co napisalem moze byc HGF?czy nie?
_________________
pająk
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 18:10   

eee nie wygląda na HGF mmoim zdaniem :hm:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 18:53   

Jak wszystko czyste to raczej nie HGF. Wlej jakis preparat do czyszczenia ukladow paliwowych do benzyny. Ja leje np. STP. Moze mu pomoze.

[ Dodano: Nie Gru 07, 2008 18:54 ]
Ostatnio lalem to http://www.stp.com/fuel_fict.html

[ Dodano: Nie Gru 07, 2008 18:55 ]
Moge polecic rowniez to http://www.stp.com/fuel_scfict.html Troche mi rowniej po tym pracowal
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
pajak2103 



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 37
Skąd: lutkowo



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 19:42   

jutro kupie i sprobuje.o wynikach poinformuje na forum.a mam jeszcze jedno pytanko?czy jak bedzie slabe cisnienie na listwie wtryskowej to moze sie zdarzyc ze ostatni czyli czwarty wtryskiwacz nie bedzie podawal paliwa?
_________________
pająk
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 19:45   

Moze go podawac mniej ale to chyba bardziej by bylo zauwazalne na zimnym silniku gdzie dawka paliwa powinna byc wieksza. Te preparaty STP kupowalem na stacji LUKOIL.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
pajak2103 



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 37
Skąd: lutkowo



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 19:59   

dzieki zainformacje i porady.jutro sprobuje zapodac ten preparat i napisze co wyniklo.dzieki i do uslyszenia
_________________
pająk
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Gru 12, 2008 17:44   

i jak tam pomoglo ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
pajak2103 



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 37
Skąd: lutkowo



Wysłany: Sob Gru 20, 2008 18:08   

witam.pomoglo. zaczal palic na cztery cylindry.tylko teraz musze popracowac nad paliwem bo zdaje mi sie ze za duzo pali.10/100km jak nie przekrocze 2000 tys/min
a jak przekrocze to pozera jak smok.co to moze byc?
_________________
pająk
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R827] Pali na 2 cylindry...
maciej Rover serii 800 13 Pon Mar 30, 2009 10:03
maciej
Brak nowych postów [R820] Ciężko pali rano
Gość Rover serii 800 13 Czw Kwi 01, 2010 16:33
AndrewS
Brak nowych postów [R820]dusi sie i gasnie
Phobos83 Rover serii 800 5 Nie Maj 08, 2011 13:44
Perez
Brak nowych postów [R820] gaśnie i nie mam pomysłu dlaczego
Phobos83 Rover serii 800 3 Sob Paź 30, 2010 16:59
ArekL
Brak nowych postów [R820] Gaśnie kiedy wciskam sprzęgło
tomek122 Rover serii 800 26 Pon Lis 22, 2010 15:55
tomek122



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink