Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Nie chce zapalić
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Nie chce zapalić

jestem tymczasowo w Gdansku...
Autor Wiadomość
plombos 



Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 44



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 10:11   [R75] Nie chce zapalić
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam!
Od paru dni mam problem z zaplonem. Autko nie chce palic glownie na zimnym silniku.
Co jakis czas zaskakuje na pol sekundy i gasnie.
Po przekreceniu kluczyka slychac jakis dziwny odlglos, cos jakby syczenie dobiegajace z okolicy gdzie znajduje sie filtr oleju.
Czasem po kilku/kilkunastu minutach udawalo mi sie zapalic i pozniej przewaznie nie bylo problemow z zaplonem. Gdy znow dluzej postal problem pojawial sie znowu. Czasem tez zapala sie lamka trakcji i gasnie dopiero po wylaczeniu zaplonu.
Dzis rano probowalem uruchomic silnik przez 20 minut i zrezygnowalem.
Prosze Was o rade bo dzis mialem jechac do mechanika wymieniac klocki i tarcze ale w takiej sytuacji to bede chyba musial zadzwonic na assistance..
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 00:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 17, 2009 10:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 10:38   

a sprawdzałeś pompę paliwa przy aku ?? uderz ją i sprawdz czy się nie zawiesiła :???:
I sprawdź czy świece Ci grzeją choć myślę że nawet jakby nie grzały to po dłuższym kręceniu powinien odpalić...
 
 
 
plombos 



Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 44



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 10:49   

Slysze jak pompa pracuje. Po przekreceniu kluczyka dziala okolo minute pozniej sie wylacza.
Podczas jazdy nie ma najmniejszych problemow, nie szarpie ani nie gasnie.
Problem jest tylko przy rozruchu, no i to dziwne syczenie...(chyba ze tak ma byc)
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 10:56   

u mnie po przekręceniu też słychać syczenie/piszczennie gdzieś z komory ale nigdy się nie zastanawiałem co to ;) Dziwne że tylko na zimnym nie chce palić... coś jest z paliwem (chyba go nie dostaje). Weź sprawdź ten czujnik na pompie CR o którym pisał tyle razy Rowan. No nie wiem co jeszcze można srawdzić - mam jakiś ciężki pomyślunek dziś ;)

[ Dodano: Wto Mar 17, 2009 11:08 ]
sprawdz/posłuchaj czy pracuje pompka pod siedzieniem w zbiorniku...
 
 
 
plombos 



Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 44



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 11:19   

Dam-Kam napisał/a:
Weź sprawdź ten czujnik na pompie CR o którym pisał tyle razy Rowan

A gdzie on sie znajduje?
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 11:53   

spróbuj go podłączyć gdzieś pod kompa , ale na moje oko padł czujnik położenia wału ew. wałka.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
plombos 



Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 44



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 11:59   

PHJOWI napisał/a:
spróbuj go podłączyć gdzieś pod kompa , ale na moje oko padł czujnik położenia wału ew. wałka.

Gdy padnie czujnik polozenia walu to jest raczej jest problem przy zaplonie na cieplym silniku?
A swoja droga to musze jakos do mechanika dotrzec. Jak nie odpale silnika to pewnie laweta. :/
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 17, 2009 12:45   

Komputer znajdziesz w Gdańsku na Halera w Auto Gdańsk lub w Gdyniu Auto Kulesza

pozdr
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 13:05   

taki problem przy ciepłym ma tylko górny czujnik czyli wałka , wału się objawia takimi jajcami .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 13:54   

a widzisz, myslałem o czujniku ale też myślałem że na ciepłym nie pali :/
plombos, na pompie CR, ja dokładnie nie wiem bo nie miałem z nim problemu ale jest temat gdzie Rowan to wszystko opisał

dukat11, bardzo pomocna rada, z Tarnowa będzie prawie całą Polskę na lawecie przejeżdżał żeby w Gdańsku/Gdyni na kompa podjechać :lol:
 
 
 
plombos 



Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 44



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 14:09   

A jest moze jakis "magiczny" sposob aby uruchomic silnik z takim padnietym czujnikiem?
Chcialbym dojechac do warsztatu "o wlasnych silach"

Dam-Kam: Jestem tymczasowo w Gdansku wiec dukat11 dobrze mi radzi :))
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 15:34   

plombos, a jeszcze taki pytanie... Ile masz paliwa w baku?
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 16:13   

dukat11, oficjalnie Cię przepraszam za tą moją uwagę :) Ja nie zauważyłem dopisku pod tematem :oops:
Rowan, może nie tyle ile ale jakie paliwo ;)
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 17:30   

Dam-Kam, nie, nie o to mi chodzi, możliwe, że padła pompa w baku. A jeśli ma już mało paliwa, to wtedy nie odpali.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
plombos 



Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 44



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 20:05   

Paliwa mam 2/3 baku. Tankuje tylko na shellu.
Niestety nie dalem rady dzis odpalic. Probowalem chyba w sumie jakies pol godziny (rano 20 min, wieczorem 10) i nic.
Zadzwonilem po assistance i zawiezli mnie do warsztatu Auto-Leo na morenie.
Niestety dzis nie dali rady nic zrobic, dowiem sie jutro co w trawie piszczy..
Jakie przyblizone koszty naprawy, zkladajac ze to czujnik polozenia walka albo pompka?
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Mar 17, 2009 20:20   

plombos, gdyby to była pompka w baku, to na 2/3 baku by odpalił. Stawiam na problem z wtryskiem - 200zł, lub z zaworem wys. ciś. - 0zł(trzeba przeczyścić i bedzie śmigał) Ewentualnie czjnik położenia wału-około 300zł.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
witgut 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 499
Skąd: Szczytno/Lidzb.Warm.



Wysłany: Sro Lip 08, 2009 19:29   

plombos i co było u ciebie bo właśnie zszedłem do samochodu i nie mogę odpalić??
 
 
menior 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 291
Skąd: werona italia

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 21:24   

ja mialem identyczny problem i diagnoza wykazala ktorys z tych czujnikow,chyba polozenia walka rozrrzadu,a udawalo mi sie go odpalac,pchajac na wrzuconym 4-ym biegu,o ile pamieta :roll:
 
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1762
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 21:41   

witgut, Może to ci pomoże.

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=95135
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
witgut 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 499
Skąd: Szczytno/Lidzb.Warm.



Wysłany: Sro Lip 08, 2009 22:37   

Dzieki staf za link, niestety spróbowałem jeszcze raz, samochód odpalił więc pojechałem na zakupy. Teraz mój samochód stoi sam pod sklepem bo niestety nie udało mi się wrócić. Dzisiaj w Szczytnie cały dzień padał deszcz i spuściłem sporo stojącej wody z podszybia, woda dostała się też do środka w miejsce gdzie są bezpieczniki, a podpjąłem się pod ten temat bo mi również zapaliła się kontrolka od kontroli trakcji. Ale nic biorę się za czytanie. :sad: []

[ Dodano: Pon Lip 13, 2009 19:49 ]
Co prawda nie mój temat ale podam co udało mi się ustalić:
Sprawdzając samemu swój samochód ustaliłem iż pompka przy akumulatorze nie podaje paliwa, jednak po podłączeniu jej na krótko okazało się że działa.
Oddałem auto do mechanika i ten odnalazł miejsce w którym zwierały się kabelki co powodowało blokowanie możliwości odpalenia auta przez komputer. koszt naprawy 150zł :mrgreen:
Natomiast kolega plombos miał walnięty czujnik położenia walka rozrządu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: [R75] Instrukcja obsługi po polsku - jak ktoś chce zapraszam
Kris Rover serii 75, MG ZT 0 Pią Wrz 14, 2007 09:09
Kris
Brak nowych postów [R75] Nie chce zapalić na gorącym silniku
deko77 Rover serii 75, MG ZT 8 Sob Paź 10, 2009 18:12
ordowik1_o2.pl
Brak nowych postów [R75] silnik 2.0 V6 zgasł nie chce zapalić
mariusz_technik Rover serii 75, MG ZT 30 Pią Gru 11, 2015 14:38
klaki13
Brak nowych postów [R75] Wymiana uszczelki pod glowica nie chce zapalic
kaneda Rover serii 75, MG ZT 5 Pią Sty 20, 2017 16:34
flapjck1
Brak nowych postów [R75] Nie chce opalić...
Ap9_11 Rover serii 75, MG ZT 10 Czw Maj 06, 2010 19:15
witgut



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink