Forum Klubu ROVERki.pl :: Jak skontaktować sie z Tomateam?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Jak skontaktować sie z Tomateam?
Autor Wiadomość
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 12, 2011 23:11   

Czy nie prościej było po prostu wysłać towar skoro przesyłka była niby gotowa albo w jakikolwiek sposób poinformować o opóźnieniu zamiast strzelać focha i anulować zamówienie za to, że ktoś miał czelność upomnieć się o towar za który zapłacił?
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 12, 2011 23:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kruszan 




Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Czw Maj 12, 2011 23:52   

Pływak napisał/a:
Czy nie prościej było po prostu wysłać towar skoro przesyłka była niby gotowa albo w jakikolwiek sposób poinformować o opóźnieniu zamiast strzelać focha i anulować zamówienie za to, że ktoś miał czelność upomnieć się o towar za który zapłacił?


koniec końców też tak uważam, bez urazy ale albo się coś ma albo nie, mniejszym złem jest nie mieć czegoś, (nie dotarło, nie ma cokolwiek) niżeli ciągnąć fakt że się to niby ma ale tego nie wysyłać, bo nikt nie zamawia części z nudów, tylko z faktu, że stało się coś nagłego i trzeba to naprawić, nie dziś to jutro nie jutro to pojutrze ale kasa jest to trzeba nadać pake :)
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Krzysi3k 




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Maj 13, 2011 01:10   

Też się zgadzam, troche nie fair wobec kupującego.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Maj 13, 2011 06:43   

kruszan napisał/a:
Pływak napisał/a:
Czy nie prościej było po prostu wysłać towar skoro przesyłka była niby gotowa albo w jakikolwiek sposób poinformować o opóźnieniu zamiast strzelać focha i anulować zamówienie za to, że ktoś miał czelność upomnieć się o towar za który zapłacił?


koniec końców też tak uważam, bez urazy ale albo się coś ma albo nie, mniejszym złem jest nie mieć czegoś, (nie dotarło, nie ma cokolwiek) niżeli ciągnąć fakt że się to niby ma ale tego nie wysyłać, bo nikt nie zamawia części z nudów, tylko z faktu, że stało się coś nagłego i trzeba to naprawić, nie dziś to jutro nie jutro to pojutrze ale kasa jest to trzeba nadać pake :)


Ale nikomu nie przyszło do głowy, że gdzieś po drodze mogło dojść do niedomówienia, pomyłki lub zwykłego przeoczenia?

Nie miałem świadomości, że takie zamówienie jeszcze wisi niezrealizowane.

Forma jest taka a nie inna, gdyż taką formę rozmowy wybrał kupujący (nie chcę używać pojoratywnych określeń, choć powinienem mieć do tego prawo).

Nie wierzę w to, że ktoś pracuje całymi dniami i nie ma nawet przerwy, aby wykonać jeden telefon.

W ten sposób sprawa od telefonu/smsa została załatwiona w pół godziny. Kupujący osiągnął swój cel. A ja nie dam się terroryzować nocnymi telefonami i smsami.
 
 
marthinez 



Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pią Maj 13, 2011 07:27   

Tomi napisał/a:
Nie miałem świadomości, że takie zamówienie jeszcze wisi niezrealizowane.
Muszę przyznać, ze po tym bałbym się zamówić coś u Ciebie.
Nie wiedziałeś pomimo, że:
Czapa napisał/a:
Czekam cierpliwie. Parę dni temu wysłałem maila, z PROŚBĄ o kontakt w sprawie zamówienia- zero odzewu. Kilkukrotnie dzwoniłem, raz nikt nie odbiera, raz wyłączony tel- wysłałem sms (będę cytował, bo zostałem oskarżony o wysyłanie pogróżek) "Zamówienie nr.... jeszcze do mnie nie dotarło, pilnie proszę o jakąś informację!" 10.05 godz 18:24
Rano dostaję raport-doręczono, ale zero odzewu ze strony tomateam.
:roll:
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 13, 2011 07:29   

Tomi napisał/a:

Ale nikomu nie przyszło do głowy, że gdzieś po drodze mogło dojść do niedomówienia, pomyłki lub zwykłego przeoczenia?

Nie miałem świadomości, że takie zamówienie jeszcze wisi niezrealizowane.

Forma jest taka a nie inna, gdyż taką formę rozmowy wybrał kupujący (nie chcę używać pojoratywnych określeń, choć powinienem mieć do tego prawo).



Czapa napisał/a:

Cisza, myślę- święta, to nikt nie ma czasu, ale do 23.04 można było wysłać, ale myślę dojdzie po świętach,nic, majówka, myślę poczta ma wolne, dojdzie...
Czekam cierpliwie. Parę dni temu wysłałem maila, z PROŚBĄ o kontakt w sprawie zamówienia- zero odzewu. Kilkukrotnie dzwoniłem, raz nikt nie odbiera, raz wyłączony tel- wysłałem sms (będę cytował, bo zostałem oskarżony o wysyłanie pogróżek) "Zamówienie nr.... jeszcze do mnie nie dotarło, pilnie proszę o jakąś informację!" 10.05 godz 18:24
Rano dostaję raport-doręczono, ale zero odzewu ze strony tomateam.

Jako że pracuję do późna i nie mam czasu przypominać komuś o swoich obowiązkach postanowiłem zadzwonić- godz 21:30- zero odzewu.


Ktoś tu się mija z prawdą nie wiem kto i nie mnie to osądzać ale takie zachowania to imho brak profesjonalizmu jak bym po prostu dla świętego spokoju ta paczkę wysłał i jeśli błąd wynikał by z mojej strony przeprosił zamiast obrażać się za to, że ktoś wspomniał o policji. Miał prawo pomyśleć, że został oszukany paczka niby gotowa do wysyłki była, a od 3 tygodni ani paczki ani kontaktu. Jeszcze odnośnie telefonu o 21:30 tez bym się wkurzył ale jest na to sprytny patent... wystarczy telefon służbowy wyłączyć po godzinach pracy, proste i skuteczne.

Cytat:

W ten sposób sprawa od telefonu/smsa została załatwiona w pół godziny. Kupujący osiągnął swój cel. A ja nie dam się terroryzować nocnymi telefonami i smsami.

Cel? Jaki cel? Myślisz, ze ktoś zamawia u Ciebie części aby uprzykrzyć Ci życie? Celem zdaje się było jak najszybsze otrzymanie części do auta, a po 3 czy 4 tygodniach zamiast części otrzymał zwrot kasy i stracił tylko czas i nerwy. Jeśli domaganie się towaru za, który zapłaciliśmy nazywasz terroryzowaniem Ciebie to coś tu jest nie tak...

Sam ostatnio czekając 3 tygodnie na zamówienie i nie mogąc się dodzwonić do sprzedawcy wysłałem maila z żądaniem konkretnej odpowiedzi co się dzieje z zamówieniem inaczej sprawa trafia do allegro. Myślisz, ze strzelił focha, że mu zagroziłem i anulował zamówienie? Nie wręcz przeciwnie przeprosił za opóźnienie i poinformował o jego powodach...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 13, 2011 07:52   

Wtorek godzina 11, dzownie do TomaTeam, nie z mojej komorki, której numer i Gonia i Tomi znają, tylko z domowego bo mi konto blokneli :D dodzwaniam się "o dziwo" bez problemu, Gonia jednak prosi bym zadzownił za godzinke bo nie ma Tomiego a musialem sie cos doradzic, dzownie po 12, znowu "o dziwo" nie ma problemu z kontaktem, zamawiam co trzeba, Tomi mówi, ze kolo 16 bedzie wysylal paczki i jeszcze dryngnie. ok 16;10 dzowni Tomi, dogadujemy szczegóły - o godz 16;44 dostaje WZtke w PDF na maila od Tomiego a o 16;50 maila z UPS, ze paczka do mnie wyszła. W srode o godzinie 11 kurier puka do moich drzwi. "Wow !" powiedzieliby niektórzy - tylko czemu ja mam tak za każdym razem? i kumple z uczelni co maja r/mg jak cos potrzebowali (cewki i swiece zr160) dzwonili i tez zadnego problemu nie bylo... smiac mi sie juz z tego chce :roll:

EDIT:
jeszcze jedno ;) potrzebowalem oleju do afotmatu w 75 i przegubu. Olej w seriwsie VW i Forda kosztowal dosc drogo a Tomi go nie posiadał, jakis problem z nim w UK byl. Troche podlamany, bo trzeba bedzie bulic za olej w aso vw po prau dniach dostaje na gg wiadomosc, ze Tomi dorwal gdzies olej i ma go w duzo nizszej cenie niz diler vw, jesli chce zaraz mi go wysle, i znowu na 2 dzien paczka z oleje u mnie... No kurde, dla mnie to jest w pelni profi podejscie do klienta.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Maj 13, 2011 08:28   

Pływak napisał/a:

Ktoś tu się mija z prawdą nie wiem kto i nie mnie to osądzać ale takie zachowania to imho brak profesjonalizmu jak bym po prostu dla świętego spokoju ta paczkę wysłał i jeśli błąd wynikał by z mojej strony przeprosił zamiast obrażać się za to, że ktoś wspomniał o policji.


Opóźnienia wynikają czasem z tego, że czekam na przelew, bądź przelew jest na przykład niedostatecznie opisany aby go zidentyfikować do konkretnego zamówienia. Powodów może być kilka. Zawsze najłatwiej i najszybciej wysyła się paczki "za pobraniem". W przypadku wpłat na konto tą samą pracę wykonuje się kilkakrotnie: weryfikacja zamówienia, sprawdzenie dostępności w magazynie, wysłanie potwierdzenia gdy wszystko dostępne, oczekiwanie na przelew, wypisanie dokumentów i wysyłka.

W przypadku wysyłki "za pobraniem": weryfikacja zamówienia, sprawdzanie dostępności z jednoczesnym wystawieniem dokumentów.

W pierwszym przypadku całość niekoniecznie z mojego powodu może się wydłużyć.

Pływak napisał/a:
Miał prawo pomyśleć, że został oszukany paczka niby gotowa do wysyłki była, a od 3 tygodni ani paczki ani kontaktu.


I przez te 3 tygodnie ani razu nie znalazł czasu aby zadzwonić? Telefon jest włączony równeż w weekendy, więc nie ma problemu z kontaktem.

Pływak napisał/a:
Jeszcze odnośnie telefonu o 21:30 tez bym się wkurzył ale
jest na to sprytny patent... wystarczy telefon służbowy
wyłączyć po godzinach pracy, proste i skuteczne.


Wtedy na forum pojawił by się kolejny kosmita, który pisze, że telefon jest ciągle wyłączony.

Pływak napisał/a:
Tomi napisał/a:
W ten sposób sprawa od telefonu/smsa została załatwiona w pół godziny. Kupujący osiągnął swój cel. A ja nie dam się terroryzować nocnymi telefonami i smsami.

Jeśli domaganie się towaru za, który zapłaciliśmy nazywasz terroryzowaniem Ciebie to coś tu jest nie tak...


Nie odwracaj kota ogonem. Wiesz dobrze co i jak nazywam i z jakiego powodu. Gdyby taki telefon był wykonany w godzinach pracy, wszystko dało by się załatwić/wyjaśnić w szybki sposób.

Pływak napisał/a:
Sam ostatnio czekając 3 tygodnie na zamówienie i nie mogąc się dodzwonić do sprzedawcy wysłałem maila z żądaniem konkretnej odpowiedzi co się dzieje z zamówieniem inaczej sprawa trafia do allegro. Myślisz, ze strzelił focha, że mu zagroziłem i anulował zamówienie? Nie wręcz przeciwnie przeprosił za opóźnienie i poinformował o jego powodach...


Nie wiem czy zauważyłeś nie rozmawiamy o Allegro... W Allegro jest wszystko łatwo identyfikowalne i wpłaty są bezpośrednio podpinane pod konkretne aukcje.

Markzo napisał/a:
"Wow !" powiedzieliby niektórzy - tylko czemu ja mam tak za każdym razem? i kumple z uczelni co maja r/mg jak cos potrzebowali (cewki i swiece zr160) dzwonili i tez zadnego problemu nie bylo... smiac mi sie juz z tego chce :roll:


Wystarczy mieć jedynie normalne nastawienie... a niektorych to przerasta.
Ostatnio zmieniony przez Tomi Pią Maj 13, 2011 08:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
apples 




Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Maj 13, 2011 08:31   

Markzo Załóż swój temat i opisuj historię każdego zamówienia. :mrgreen:

Tak na serio nie kumam o co Ci chodzi. :/
 
 
Mad 



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 321



Wysłany: Pią Maj 13, 2011 08:39   

Ja też zadnych problemow z Tomateam nie mam, sprzegło, koncówki drazków, tarcze i klocki które kompletowalismy wraz z Tomim przez telefon, ostatnio łozysko, klocki na tył i wiele innych rzeczy, wszystko mam na drugi, najpozniej na trzeci dzien w domu - zawsze za pobraniem.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 13, 2011 08:42   

apples napisał/a:
Markzo Załóż swój temat i opisuj historię każdego zamówienia.

Tak na serio nie kumam o co Ci chodzi.


:rotfl:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 13, 2011 08:46   

Tomi napisał/a:

Opóźnienia wynikają czasem z tego, że czekam na przelew, bądź przelew jest na przykład niedostatecznie opisany aby go zidentyfikować do konkretnego zamówienia. Powodów może być kilka. Zawsze najłatwiej i najszybciej wysyła się paczki "za pobraniem". W przypadku wpłat na konto tą samą pracę wykonuje się kilkakrotnie: weryfikacja zamówienia, sprawdzenie dostępności w magazynie, wysłanie potwierdzenia gdy wszystko dostępne, oczekiwanie na przelew, wypisanie dokumentów i wysyłka.

Wiadomo, że jest trochę roboty z realizacją zamówienia ale po odebraniu sms/maila wystarczyło zadzwonić/odpisać i powiedzieć, ze postarasz się jak najszybciej sprawdzić co dzieje się z zamówieniem. Piszesz, ze najlepsza metoda jest rozmowa, a jesli wierzyć użytkownikowi Czapa jedyną osobą, która próbowała się kontaktować był on...


Pływak napisał/a:

I przez te 3 tygodnie ani razu nie znalazł czasu aby zadzwonić? Telefon jest włączony równeż w weekendy, więc nie ma problemu z kontaktem..

Nie wiem ile razy i w jakich godzinach próbował się dodzwonić ale PODOBNO próbował kilkukrotnie...

Pływak napisał/a:

Wtedy na forum pojawił by się kolejny kosmita, który pisze, że telefon jest ciągle wyłączony.

Tego już zupełnie nie rozumiem dzwonią źle ale mimo wszystko telefonu wieczorem nie wyłączysz?

Cytat:

Nie odwracaj kota ogonem. wiesz dobrze co i jak nazywam i z jakiego powodu. Gdyby taki telefon był wykonany w godzinach pracy, wszystko dało by się załatwić/wyjaśnić w szybki sposób.

Ale co ja odwracam? Wyciągam wnioski z tego co napisał Czapa i Ty i wychodzi na to, że wspomnienie o policji i próba dodzwonienia się po 21 podchodzi pod terroryzm to warto było by złożyć doniesienie do prokuratury...

Cytat:

Nie wiem czy zauważyłeś nie rozmawiamy o Allegro... W Allegro jest wszystko łatwo identyfikowalne i wpłaty są bezpośrednio podpinane pod konkretne aukcje.

Nie wiem czy zauważyłeś przykład miał na celu pokazać, że nie każdy strzela focha jak mu ktoś "zagrozi"...

Gwoli ścisłości też nie miałem problemów z zamówieniem u Tomiego ale jak to niektórzy nie wychodzę z założenia, ze jezeli ja nie miałem problemów to inni tez nie mogli ich mieć i cos ściemniają...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Ciufa 




Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Maj 13, 2011 08:51   

ja moge napisać tylko tyle, że jak kilka razy płaciłem przelewem to faktycznie dlugo czekało sie na czesci ale odkąd zamawiam za pobraniem paczka jest zawsze u mnie na drugi dzien :]
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Czapa 



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pią Maj 13, 2011 15:02   

Tak jak piszecie, dla mnie to nie problem, że czegoś nie ma na stanie, pomyłki się zdarzają, ale uważam że trzeba o tym poinformować.
Tomi wysłałem Ci maila min 2 razy, miło, kulturalnie się przypominałem- zero odzewu. Sms tak samo. Mam taką pracę, że niestety w normalnych godzinach nie mogę dzwonić, ale to nie ja popełniłem błąd, więc czemu mam ja wydzwaniać? Wydzwaniałem i tel też był wyłączony, fakt po 18, dlatego pisałem sms, bo skoro został włączony następnego dnia to mam gwarancje, że został przeczytany- mam raport.

Właśnie dostałem maila, z pytaniem czemu twierdzę, że dostałem potwierdzenie przygotowania przesyłki, która czeka na wysyłkę- odpowiedziałem cytując maila, którego dostałem, w którym wyraźnie było napisane "Zamówienie DOSTĘPNE w magazynie i ZAPAKOWANE. Zostanie wysłane zaraz po

zaksięgowaniu wpłaty na konto. Wpłata jeszcze tego samego dnia.
Ja zrobiłem wszystko zgodnie z regulaminem- zamówiłem, czekałem na maila, przelałem pieniądze w ciągu jednego dnia i czekałem cierpliwie.

Tak jak piszecie, ten znajomy co mnie namówił zamawiał zawsze za pobraniem, i dochodziły przesyłki. Widocznie jak pieniądze na koncie to już pośpiechu nie ma.
Tomi nie pisz, że czekałeś na przelew, skoro ja dostałem zwrot w ciągu jednego dnia, tak samo doszedł do Ciebie. W tytule nr zamówienia, wiec dużo do szyfrowania nie miałeś, nazwisko to samo, adres, tylko imię inne bo córa przelewała...

Na koniec w mailu od Tomiego zacytuję:

"Oczywście w ten sposób możemy załatwiać sprawy. Ja ze swej strony
mogę
przekazać informację o takim kliencie do wszystkich firm oferujących
części
zamienne do Rovera serii 100, MGF, MGTF. To jest dość małe grono ludzie,

gdzie większość się zna. Mogę poinformować, że taki to a taki klient
tak się
zachowuje i będzie Pan traktowany jak intruz. Podobnie sprawa się ma w
przypadku fachowców serwisujących te samochody (z wieloma współpracuję
od
lat i znam dobrze)... Czy w ten sposób załatwiają ludzie cywilizowani?"

Ten cytat świadczy sam za siebie. Brak słów. Myślałem, że to forum jest po to, aby sobie pomagać i jednoczyć właścicieli Roverów, widać można tego narzędzia używać w dwojaki sposób.
Dzięki za zrozumienie, choć wiem, że Tomi jest bardziej znaną personą na tym formu.
BTW nie narażajcie się, bo Was też wpisze na czarną liste u wszystkich fachowców od Roverów :shock:
 
 
apples 




Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Maj 13, 2011 16:27   

Czapa napisał/a:
Na koniec w mailu od Tomiego zacytuję:

"Oczywście w ten sposób możemy załatwiać sprawy. Ja ze swej strony
mogę
przekazać informację o takim kliencie do wszystkich firm oferujących
części
zamienne do Rovera serii 100, MGF, MGTF. To jest dość małe grono ludzie,

gdzie większość się zna. Mogę poinformować, że taki to a taki klient
tak się
zachowuje i będzie Pan traktowany jak intruz. Podobnie sprawa się ma w
przypadku fachowców serwisujących te samochody (z wieloma współpracuję
od
lat i znam dobrze)
Tomi napisał/a:
Wystarczy mieć jedynie normalne nastawienie... a niektorych to przerasta.
:grin:


Czapa napisał/a:
Dzięki za zrozumienie, choć wiem, że Tomi jest bardziej znaną personą na tym formu.
To nie jest prywatne forum więc każdy ma prawo wyrazić to co myśli.
Czapa napisał/a:
BTW nie narażajcie się, bo Was też wpisze na czarną liste u wszystkich fachowców od Roverów
:stres:


Najważniejsze że już po sprawie i się dogadaliście. :wink:
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 13, 2011 16:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kruszan 




Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Pią Maj 13, 2011 16:35   

no nie skomentuje... :shock: :shock: :shock:

mam nadzieje że mnie to nie spotka, choć planuje zakupy w tomateam...
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Maj 14, 2011 08:27   

Nie wiem czemu się dziwicie. Środowisko zajmujące się serwisem i sprzedażą części zawsze spotykało się na różnych imprezach integracyjnych, kontaktowało w różnych sprawach i siłą rzeczy takie informację często przekazuje się dalej. Tak zawsze było...
 
 
walkie 




Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 14, 2011 09:48   

to chyba nie dziwią się ze względu, że takie środowisko istnieje bo to raczej oczywiste, że ludzie jakoś się poznają i utrzymują kontakty w różnych branżach,
zaskoczeniem, przynajmniej dla mnie, jest treść maila, który kolega Czapa, zacytował.
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
Krzysi3k 




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Maj 14, 2011 09:57   

Dla mnie to jest chore, Tomi - klienta traktuje się z poważaniem, nie ważne kto ma racje - takie zasady biznesu. Tym bardziej, że z tego co widać to on ma racje, a Ty jeszcze go szantażujesz... Czy słowo przepraszam tak wiele kosztuje?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Maj 14, 2011 11:26   

Krzysi3k napisał/a:
Dla mnie to jest chore, Tomi - klienta traktuje się z poważaniem, nie ważne kto ma racje - takie zasady biznesu. Tym bardziej, że z tego co widać to on ma racje, a Ty jeszcze go szantażujesz... Czy słowo przepraszam tak wiele kosztuje?


Szacunek również gdzieś mija i traktuję każdego człowieka, jak człowieka. Proszę wybaczyć (jeśli ktoś się poczuł urażony) jednak niestety tak się nauczyłem w kontakcie z klientami. Zawsze starałem iść każdemu na rękę... tylko po co?

Standardowym przykładem są reklamacje. W większości przypadków staram się załatwiać w ten sposób, że aby auto nie stało na rozpatrzenie reklamacji wysyłałem drugą część, aby w jednej operacji wymienić część na nową, a uszkodzona idzie na reklamację. Nie muszę pisać, że po takiej operacji co jakiś nie mogę doprosić się zwrotu części do reklamacji (pomim, iż nową wysłałem bez kosztów), a co dopiero kwestia samego rozpatrzenia reklamacji.
Nie będę pisał ile części zostało u mnie w magazynie, ponieważ reklamacja została odrzucona przez producenta. Przyjmowałem to na klatę i nie przepycham się z klientami (poza sytuacjami oczywistymi).

Drugi przykład:
Przez pomyłkę (moją) została wysłana inna część. Wysyłam właściwą część i dołączam pieniądze do wysyłki omyłkowo wysłanej części do mnie. Również co jakiś czas doprosić się nie mogę.

Kolejny przykład:
Prośba o poradę, rozmowa trwa długo. Wyłuszczam co i jak, co od czego pasuje, co się z czym zamienia... tylko po to, aby ktoś wyszukał tej części i napisał na forum, że to można kupić taniej, niż w TOMATEAM.

Więc dajcie spokój z oceną zachowania, czy też "gestów handlowych".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Jak skontaktować się z Tomim?
kumilek23 Offtopic 105 Pon Lip 19, 2010 16:07
kasjopea
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R ALL] TOMATEAM
baksik28 Offtopic 3 Pon Lip 19, 2010 17:54
kasjopea
Brak nowych postów Tomateam???
rav020 Offtopic 83 Wto Lis 26, 2013 13:54
apples
Brak nowych postów Sklep TOMATEAM
shirokaba Offtopic 17 Czw Mar 15, 2012 08:49
shirokaba
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi co się stało z Tomateam??
czy oni działają jeszcze
Edwardosks Offtopic 75 Czw Cze 24, 2010 13:48
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink