Forum Klubu ROVERki.pl :: Tomateam???
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Nie Lis 10, 2013 16:58
Tomateam???
Autor Wiadomość
rav020 




Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Pią Lis 08, 2013 21:23   Tomateam???

Witam,

Mam pytanie, co z tą firmą??

Dwa razy zamówiłem i wszystko było prawie ok. Teraz wysłałem znów szybki przelew by od razu wysłali i minął ponad tydzień!!! Łudzą, że oddzwonią i na tym się kończy. Żadnego kontaktu!!!

Chyba straciłem do nich zaufanie........................
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lis 08, 2013 21:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lis 09, 2013 08:13   

rav020, jest już o tym dyskusja, i to całkiem obszerna :ok: http://forum.roverki.eu/v...r=asc&start=300
 
 
 
tronsek 




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 09, 2013 08:40   

Tomateam ?? Tylko i wyłącznie za pobraniem. Wystarczy popatrzeć na tą listę: http://forum.roverki.eu/v...p=719656#719656
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sobierw 




Dołączył: 03 Mar 2003
Posty: 193
Skąd: Konin



Wysłany: Sob Lis 09, 2013 11:30   

ja od siebie - TomaTeam to nie hipermarket że jest zawsze od ręki wszystko ale naprawdę Tomik się stara więc myślę że trochę cierpliwości wystarczy + częstych kontaktów i można u nich załatwić wszystko.

rav020 spróbuj jeszcze raz - nie poddawaj się :) :) :)
bociannielot i tronsek internet to wielka beczka i trzeba umieć z niej wybierać informacje - gdyby nie pisali o TomaTeam lub GTParts to by nie istnieli :)

jeżeli ktoś nie prowadził biznesu a tym bardziej wysyłkowego to niech weźmie kilka % poprawki - bo to nie jest łatwy interes :(

Wiem że oczekiwanie na towar męczy, wiem że milczenie kontrahenta może wkurzyć ale TomaTeam to pikuś.

A nasz klub to coś innego - czekam na legitymację już dużo za długo, po za tym musiałem zrezygnować z zakupów w Art Bizar bo nikt nie potwierdził mojego klubowego statusu a zależało mi bardzo.

Więc jako osoba dorosła/dojrzałą i bardzo wyrozumiała namawiam wszystkich na więcej cierpliwości :) :) :) :)

Pozdrawiam
_________________
R75 Tourer PN53721
R75 Salon PN68140
 
 
 
tronsek 




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 09, 2013 11:41   

sobierw napisał/a:
TomaTeam to nie hipermarket że jest zawsze od ręki wszystko
W profesjonalnie prowadzonym sklepie jest info, co jest dosępne a na co trzeba czekać.

sobierw napisał/a:
gdyby nie pisali o TomaTeam lub GTParts to by nie istnieli
Czyli co ?? Nieważne jak piszą, najważniejsze aby pisali. Tak ??

sobierw napisał/a:
bo to nie jest łatwy interes
A czy ktoś mówił, że to jest "bułka z masłem" ?? Jak kogoś to przerasta, to niech się za to nie bierze.

sobierw napisał/a:
namawiam wszystkich na więcej cierpliwości
Ciekawe, czy byłbyś cierpliwy i wyrozumiały, gdybyś miał unieruchomione auto, które jest Ci potrzebne np. na dojazdy do pracy. Tydzień, dwa, może miesiąc ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lis 09, 2013 11:44   

sobierw, powiedz to tym co czekali na zakupy po przedpłacie :ok: . Rozumiem że to wasi dobrzy znajomi ale nie brońcie ich na siłę. Robią dużo dla klubu, ok, chwała im za to. Lecz jako sklep z częściami dają często ciała i na dodatek nie potrafią/nie chcą się do tego przyznać, wnioski z opinii o ich sklepie nich każdy wyciągnie sam. Ja u nich nie kupuje i nigdy nie miałem problemu z zakupami. A jak kiedyś będę u nich coś kupował? To tylko za pobraniem :ok: .
 
 
 
sobierw 




Dołączył: 03 Mar 2003
Posty: 193
Skąd: Konin



Wysłany: Sob Lis 09, 2013 12:09   

w odpowiedzi:
a) czekałem czekałem czekałem i wiem co to znaczy być uziemiony prze brak auta (z domu do pracy ma 200 km)
b) wiem jak oczekiwanie denerwuje i wiem jak milczenie męczy - i u Tomka czekałem 4 miesiące po wpłacie na pewną rzecz :|
c) tronsek ale kto jak kto, Ty chyba wiesz że pisze się tylko w tedy jak jest źle. Ludzie zapominają podziękować natomiast świetnie dają sobie radę rzucą kamieniami :) :)
d) tak, Tomka znam od 2002 roku ale to nie jest ważne. Ja zawsze staram się znaleźć wytłumaczenie na dziwne zachowania ludzi / kontrahentów.
e) nasze auta to normalne samochody i jest dużo sklepów gdzie można kupić części wiec szukajcie alternatyw :)
f) co do prowadzenia firmy to jeżeli nie ktoś nie prowadził własnej działalności bardzo proszę by się nie wypowiadał - odpowiedz bez konkretnego adresata.
g) prowadzę firmę i wiem jak fajni są klienci :( więc staram się nie czynić innym co mi jest nie miłe :) :) :)

Dobra rada :) spróbujcie jeszcze raz :)

i dodatkowe info: o nierzetelnych sprzedawcach jest specjalne miejsce na naszym forum więc może lepiej tam się wypowiadać i nie zaśmiecać postu poświęconemu klubowi :)

dziękuję skończyłem :mrgreen:
_________________
R75 Tourer PN53721
R75 Salon PN68140
 
 
 
rav020 




Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Nie Lis 10, 2013 11:33   

Sobierw...ja również się z Tobą nie zgadzam.
Nie mam zarejestrowanej działalności (jeśli to jest dla niektórych wyznacznik) ale działam na rynku nieruchomości i od paru lat zbieram dobre doświadczenie z biznesie.
Nie może być takiej sprawy, że ktoś dzwoni, rozmawia z uprzejmą miłą Panią, kupuje towar, wysyła pieniądze bo chce szybko części i potem wszystko się urywa.
Żeby było jasne, płacę przed wysyłką tylko w Tomateam, ponieważ podobno mają swoje zasługi na forum i chyba tak jest.

Panowie zgadza się, że mają dużo świetnych części w dobrych cenach. Jako użytkownik 620 Ti naprawdę to doceniam.
W całej tej sprawie brakuje tylko jednego ogniwa! Ogniwa, o którym nie wiem tak wiele osób prowadzących działalności. TO KLIENT DO CHOLERY SPRAWIA, ŻE ZARABIASZ!. Musi być kontakt z klientem bo inaczej padniesz! To takie proste przecież powiedzieć: "MIŁY PANIE MOŻEMY TĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIĆ ALE BĘDZIE DOPIERO ZA DWA TYGODNIE" i koniec kropka. Ja przekładam rozebranie auta i wszystko gra. Jestem zadowolony i kupuje dalej u tego człowieka - BO JEST RZETELNY!

Te zasady są takie proste. Wiele osób o tym nie wie i zamyka działalności, bankrutując.
 
 
sobierw 




Dołączył: 03 Mar 2003
Posty: 193
Skąd: Konin



Wysłany: Nie Lis 10, 2013 23:09   

nie musicie się ze mną zgadzać :)

post "sprawy klubowe" to nie miejsce na pisanie od TomaTeam.

Rav020 dobrze że zbierasz doświadczenie - to się na 100% przyda na starość :) zgadzam się że milczenie jest nie fajne ale postarajcie się znaleźć wytłumaczenie oni są tylko we dwoje a nas użytkowników roverków i innych brytyjskich aut setki jak nie tysiące.
Nam jest łatwiej zadzwonić do nich niż czekać aż Gosia lub Tomek oddzwonią do nas - wyobraźcie sobie powiązanie wpłaty (wyciąg z banku) z listą odebranych numerów w telefonie.
przecież nie zapisują w kontaktach każdego numeru co do nich dzwoni - po za tym jak go zapisać - 5xxxxxx lub 6xxxxxx lub 7xxxxxx gość po klocki, gość po filt, gość po inne g....
a łapiemy ich w różnych okolicznościach

fajnie jak są w biurze ale (wiem bo sam byłem światkiem) jak wieczorem przy posiłku dzwonią ludzie i pytają się o różne autkowe sprawy.

wiem to nie tłumaczy wszystkiego ale jeszcze raz tylko skrobnę - nam jest łatwiej się przypominać niż im oddzwaniać.

rav020 jeżeli siedzisz zbierasz doświadczenie to może Ci się i to przydać że łatwiej jest klientowi zadzwonić niż firmie i to nie tylko w auto biznesie ale w każdym innym temacie :)

jeszcze raz proszę przenieście ten post w inne miejsce bo to nie są sprawy klubowe!!!
_________________
R75 Tourer PN53721
R75 Salon PN68140
 
 
 
rav020 




Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Nie Lis 10, 2013 23:45   

Sobierw,

Fajnie, że ich bronisz. Mają przewagę, jesteśmy od nich zależni - zgadza się.
Forum dla mnie to nie jest miejsce na takie dyskusje. Zapraszam do Gdańska na kawę, porozmawiamy o "biznesie" jak chcesz.

Jedna kwestia tylko: Jak pojawi im się konkurencja - przejmie cały rynek.

Mimo wszystko życzę Im sukcesów.
 
 
TomaszM 




Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 272
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 11, 2013 11:37   

sobierw napisał/a:
postarajcie się znaleźć wytłumaczenie oni są tylko we dwoje a nas użytkowników roverków i innych brytyjskich aut setki jak nie tysiące.

Większość firm zaczyna się we dwójkę - ale jak nie inwestujesz, to się nie rozwijasz. Jeśli jest potrzebna trzecia czy czwarta, piąta osoba do obsługi, to się inwestuje. Tak się tworzy średnie i duże firmy. I wcale to się nie przekłada że jak są we dwójkę, to więcej zarobią. Do czasu, bo na większą skalę, zarobią więcej zatrudniając dodatkową osobę czy dwie, ale podnosząc jakość obsługi i wartość oraz konkurencyjność firmy. Nie wyrabiając się we dwoje i tkwiąc w tym na siłę, będą zawsze stać w miejscu, aż w końcu zaczną się cofać. Jesli jest potencjał, to trzeba go wykorzystywać i brać klientów, a nie odsyłać ich do innych, żeby mieć więcej czasu dla danej ilości którą da się obsłuzyć i ani jednego więcej.
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Lis 11, 2013 11:49   

sobierw napisał/a:
jeszcze raz proszę przenieście ten post w inne miejsce bo to nie są sprawy klubowe!!!
Post kilka godzin przed Twoim wpisem został przeniesiony. Wykrzykniki są nie na miejscu :roll: .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
sobierw 




Dołączył: 03 Mar 2003
Posty: 193
Skąd: Konin



Wysłany: Pon Lis 11, 2013 17:16   

za wykrzykniki przepraszam - nie zauważyłem zmiany lokalizacji postu.

ja bronię wszystkich nie zależnie czy to Tomek czy Adaś czy Mariusz, bronię bo lubię.

kieruję się w życiu dewizą - znaleźć wytłumaczenie na wszystko i dla wszystkich.

Dzięki za zaproszenie - często jestem w kochanym Trójmieście więc Rav020 bardzo chętnie się spotkam :)
a ponieważ rozmowy uczę chętnie oddam się dyskucie o biznesie :)

Pozdrawiam all
_________________
R75 Tourer PN53721
R75 Salon PN68140
 
 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 11, 2013 17:44   

sobierw napisał/a:
ja bronię wszystkich nie zależnie czy to Tomek czy Adaś czy Mariusz, bronię bo lubię.

a może wytrzyj wazelinę i zacznij na chłodno i z boku oceniać to co się dzieje? W każdym temacie wjeżdżasz jako adwokat, sam przyznałeś, że parę razy usługa nie była wykonana tak, jak by sobie tego mógł życzyć klient, ale nadal tkwisz w narożniku w który sam się zagoniłeś. Bo lubię? Argument ok, ale jeśli by była rozmowa o KIMŚ, a teraz jest rozmowa o firmie i usługach (nie pierwszy temat już, a to coś znaczy), więc mimo, że można ich lubić lub nie, trzeba obiektywnie stwierdzić, czy usługa była ok czy nie. Kurna, w zasadzie to handel a nie usługa, no ale nvm, wiadomo o co chodzi.

W zderzeniu z Twoją subiektywnością jest kilka innych opinii, np Tronska, TomaszM'a czy założyciela tematu Rav020, który zresztą bardzo sensownie podchodzi do sprawy i bez wielkiej agresji ani wazeliniarstwa wykłada kawa na ławę jak powinna wyglądać obsługa klienta w sklepie z częściami.


Ze swojej strony dodam, że jak mam możliwość (przede wszystkim czasową), to kupuję gdzie indziej, jeśli jednak auto mam na podnośniku rozebrane, to wszystko mi jedno u kogo kupuję, byle część była wysokiej jakości, NA MIEJSCU, i w rozsądnych pieniądzach, a nie z kosmosu.

I jeszcze jedno, jeśli klient jest zadowolony z usługi, na pewno to zapamięta, a nawet może komuś przekaże! Sam jestem zadowolony z usług British Cars, zostawiłem stosowny komentarz w odpowiednim miejscu (na stronie klubowej), namówiłem dziewczynę, by chciała serwisować tam swój samochód, nie mam uwag. Natomiast z TomaTeamem kiedyś mi coś nie zagrało, do tego doszły kolejne podobne opinie ze strony innych użytkowników/kupujących i stąd takie a nie inne nastawienie. To jest forum, służy by wymieniać poglądy. A nie po to, żeby skłócać, napawać agresją do siebie itd.

Także proszę nie odbierać tego wszystkiego co napisałem jako atak na kogokolwiek. Ani na Ciebie sobierw, ani na w/w firmę, ani na żadną inną osobę ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
sobierw 




Dołączył: 03 Mar 2003
Posty: 193
Skąd: Konin



Wysłany: Wto Lis 12, 2013 06:56   

nie odbiera tego jako atak - spokojnie.

ja też robię zakupy w różnych miejscach i za różne pieniądze.

też robię naprawy w British Cars.

i Pelson tak jak Ty wprowadzam odpowiednie komentarze.

temat w/w pojawił się w złym miejscu to było coś co mnie zmusiło do włączenia się w dyskusję a do tego (znasz mnie) zawsze staram się zrozumieć drugą stronę i znaleźć wyjaśnienie / wytłumaczenie zaistniałej sytuacji.

Nie jestem adwokatem :mrgreen: i nic z tego nie mam że 'bronię" Tomka czy Gosię :neutral:
Zdziwło mnie że takie osoby/klubowicze/sympatycy pisą post w miejscu o innym przeznaczeniu :cry:

Pozdrawiam
_________________
R75 Tourer PN53721
R75 Salon PN68140
 
 
 
ADI-mistrzu 




Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 12, 2013 14:17   

sobierw, ja sprzedaję sporo rzeczy i to sam, buduję urządzenia na zamówienie i też baaardzo często jestem zawalony robotą, ale mimo to informuję klientów jak coś się opóźni, pomylę się czy nie dam jednak rady.

Wszystko było by ok gdyby chociaż się oddzwaniało i informowało a nie olewało sprawę, z życia wiem że ludzie w większości są wyrozumiali i potrafią nawet miesiąc czekać, ale jak ich się informuje a nie "będę miał to wyślę i mnie nie męcz"...
 
 
 
Gonia 




Dołączyła: 29 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lis 12, 2013 15:10   

pelson91 napisał/a:

Ze swojej strony dodam, że jak mam możliwość (przede wszystkim czasową), to kupuję gdzie indziej, jeśli jednak auto mam na podnośniku rozebrane, to wszystko mi jedno u kogo kupuję, byle część była wysokiej jakości, NA MIEJSCU, i w rozsądnych pieniądzach, a nie z kosmosu.

I jeszcze jedno, jeśli klient jest zadowolony z usługi, na pewno to zapamięta, a nawet może komuś przekaże! Sam jestem zadowolony z usług British Cars, zostawiłem stosowny komentarz w odpowiednim miejscu (na stronie klubowej), namówiłem dziewczynę, by chciała serwisować tam swój samochód, nie mam uwag. Natomiast z TomaTeamem kiedyś mi coś nie zagrało, do tego doszły kolejne podobne opinie ze strony innych użytkowników/kupujących i stąd takie a nie inne nastawienie. To jest forum, służy by wymieniać poglądy. A nie po to, żeby skłócać, napawać agresją do siebie itd.

Także proszę nie odbierać tego wszystkiego co napisałem jako atak na kogokolwiek. Ani na Ciebie sobierw, ani na w/w firmę, ani na żadną inną osobę ;)


Będę pamiętała aby następnym razem gdy Twój samochód będzie wisiał na podnośniku, nie pędzić z wywieszonym jęzorem, aby Marian mógł Ci szybko złożyć auto.

Odnoszę wrażenie, że osoby piszące na forum, żyją w jakimś wyimaginowanym świecie i myślą, że są w Polsce firmy, gdzie kupią wszystko, tanio i od ręki do samochodów MG ROVER...

Dodam ze swej strony, że w tej chwili nie ma firmy, która prowadzi regularny stock (pełny a nie tylko to co rotuje) części do MG ROVER. My również ten stock ograniczamy, choć mamy chyba największy. Jeśli ktoś myśli, że w obecnej sytuacji z marką MG ROVER są firmy, które inwestują w rzeczy związane z MG ROVER, to są chyba fantastami.

Mięliśmy wprowadzić "stany Online", jednak wiąże się to z dużymi inwestycjami, czego robić nie będziemy.

A ze swej strony, nauczyłam się, że na forum jest grupa osób, które powiela opinie wyczytane wcześniej, a wiele z tych osób nawet nie miało okazji się samemu przekonać. A większość klientów jest zadowolona i do nas wraca. Wiadomo, że przy specyficznej ofercie, która wiąże się z importem (my tych części sami nie produkujemy), czasem zdarza się tak, że czegoś zabraknie i to nie koniecznie u nas... a w Anglii. Jednak staramy się aby oferta była pełna i atrakcyjna.

A oferta broni się sama, jedyne co zyskali wszyscy piszący, to fakt, że Klubowicze nie mają już "urzędowych" rabatów, bo jak mawiał Prezes, każdy może udzielać rabatów jak chce i komu chce... Dlatego stali klienci rabaty mają i nie jest to związane z tym, czy są klubowiczami czy nie.

I jeszcze jedna uwaga, do osób piszących, że tylko "za pobraniem", to z naszej strony nie ma różnicy, czy jest to wpłata na konto, czy za pobraniem. Jedyna różnica, to wyższe koszty wysyłki.
_________________
Gonia
 
 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 12, 2013 15:26   

Gonia napisał/a:
Będę pamiętała aby następnym razem gdy Twój samochód będzie wisiał na podnośniku, nie pędzić z wywieszonym jęzorem, aby Marian mógł Ci szybko złożyć auto.

Bardzo rzetelnie, wtedy na pewno nie zarobicie na kliencie. Tak to właśnie z wami jest, że nie do końca rozumiecie co się pisze. Nie chcesz mi sprzedawać części? Ok, to nie sprzedawaj, ale licz się z dalszymi opiniami i komentarzami.

Szkoda, że tak wygląda rynek części w PL, bo jeśli klienci byliby mniej pobłażliwi (niż np sobierw), to może i jakość usług i podejście do klienta by się zmieniło. Wszystko na ten temat już zostało napisane przez użytkownika rav020
rav020 napisał/a:
W całej tej sprawie brakuje tylko jednego ogniwa! Ogniwa, o którym nie wiem tak wiele osób prowadzących działalności. TO KLIENT DO CHOLERY SPRAWIA, ŻE ZARABIASZ!. Musi być kontakt z klientem bo inaczej padniesz! To takie proste przecież powiedzieć: "MIŁY PANIE MOŻEMY TĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIĆ ALE BĘDZIE DOPIERO ZA DWA TYGODNIE" i koniec kropka. Ja przekładam rozebranie auta i wszystko gra. Jestem zadowolony i kupuje dalej u tego człowieka - BO JEST RZETELNY!

amen.
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Gonia 




Dołączyła: 29 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lis 12, 2013 17:44   

pelson91 napisał/a:
Gonia napisał/a:
Będę pamiętała aby następnym razem gdy Twój samochód będzie wisiał na podnośniku, nie pędzić z wywieszonym jęzorem, aby Marian mógł Ci szybko złożyć auto.

Bardzo rzetelnie, wtedy na pewno nie zarobicie na kliencie. Tak to właśnie z wami jest, że nie do końca rozumiecie co się pisze.


Tak właśnie jest z klientami z forum, że jak byśmy się nie starali, to i tak kupi gdzie indziej a My będziemy źli.

Tyle. Ja wiem tyle, że klienci zadowoleni do nas wracają, bo dostają część pasującą do ich samochodu i jest to produkt dobrej jakości.

pelson91 napisał/a:
Nie chcesz mi sprzedawać części? Ok, to nie sprzedawaj, ale licz się z dalszymi opiniami i komentarzami.


Kolejny klient, który nic nie kupi ale w opiniach będzie pierwszy... Można się zresztą było do tego przyzwyczaić, bo w wątku o stacjach 2-din też brałeś udział... choć jej nie kupiłeś, porównywałeś, a przekonywałeś do wyższości 1-din nad 2-din :)

[ Dodano: Wto Lis 12, 2013 17:44 ]
TomaszM napisał/a:
Jesli jest potencjał, to trzeba go wykorzystywać i brać klientów, a nie odsyłać ich do innych, żeby mieć więcej czasu dla danej ilości którą da się obsłuzyć i ani jednego więcej.


No właśnie problem w tym, że nie ma potencjału. Łatwo powiedzieć, że zatrudnić nową osobą. Nowa osoba, niewtajemniczona osoba, może przynieść więcej strat niż straty związane z jej brakiem.

A trudno powiedzieć o odsyłaniu do innych, ponieważ i tak wszystko skupia się dostępności w angielskim magazynie. Jeśli tego nie ma, to części nie wyczarujemy i nie wystrugamy... choćbyśmy bardzo chcieli.
_________________
Gonia
 
 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 12, 2013 19:12   

Gonia napisał/a:
, a przekonywałeś do wyższości 1-din nad 2-din :)

wyższości WG MNIE, co nie musi pokrywać się z widzimisię każdego innego. Sam mam teraz radio niepełne 2din od Wizarda i jak na razie sobie chwalę. Jednak niestety nie mogę się zapisać do elitarnego klubu posiadaczy 2din dedykowanego do r75 :(
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R ALL] TOMATEAM
baksik28 Offtopic 3 Pon Lip 19, 2010 17:54
kasjopea
Brak nowych postów TomaTeam - kontakt
welder Offtopic 21 Wto Mar 22, 2016 23:19
j0zek
Brak nowych postów Sklep TOMATEAM
shirokaba Offtopic 17 Czw Mar 15, 2012 08:49
shirokaba
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi co się stało z Tomateam??
czy oni działają jeszcze
Edwardosks Offtopic 75 Czw Cze 24, 2010 13:48
maciej
Brak nowych postów Jak skontaktować sie z Tomateam?
Czapa Offtopic 78 Pon Maj 16, 2011 18:36
adamsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink