Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Nie Lis 28, 2010 10:01
ale po co pompe mam wyciągać skoro iglica jest w zaworze???no chyba że sie myle i nie jest w zaworze tylko została w pompie...ona jest wypychana z zaworu czy wciągana do niego???
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 28, 2010 10:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 83 Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie Lis 28, 2010 12:10
sash997 chyba Cię nie zrozumiałem myślałem że wyjąłeś zawór wysokiego ciśnienia a iglica została jkimś cudem w pompie CR. Jeśli więc wyjąłeś zawór i masz na nim iglice z małym zimeringiem to jest OK. Zawór przemyj i wydmuchaj tak samo przedmuchaj gniazdo zaworu.
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Nie Lis 28, 2010 14:42
ale to co jest na tym oring to nie jest iglica... iglica jest w środku tego...u podstawy ma 4 otwory i przez nie widać stożek jakiś...na 1 stronie tego tematu jest zdjęcie , na nim widać że za oringami wystaje iglica lub jakieś zwężenie a u mnie ten zielony oring jest tak jagby na końcu rurki...czy ten zaworek służy do gaszenia silnika??
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Lis 28, 2010 15:47
sash997, to czego Ty nie masz, to filtr. Zdarza się, że go nie ma. Nie wiem od czego to zależy. Iglica jest w środku zaworu, w środku zaworu. Opukaj, wydmuchaj go we wszystkie widoczne dziurki i złóż spowrotem.
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Nie Lis 28, 2010 17:24
dzięki wielkie ale przedmuchałem poskładałem i jest to samo- jak włącze zapłon włancza sie pompka przy aku i słychać takie syczenie (przelewanie) w tym zaworku...i efekt- nie odpala...ciśnenie które ma nabić pompka przy aku ucieka w przelew
[ Dodano: Nie Lis 28, 2010 17:24 ]
aha i jeszcze jedno, można sprawdzić ten zaworek po wyjęciu??po podłóczeniu prądu ta iglica w środku powinna sie ruszyć??
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pon Lis 29, 2010 17:36
przelewanie słychać z pompy ale wiesz co ide chyba sprawdzić bo blisko zaworka cr jest połączenie wężyka przelewu wtrysków z głównym wężem przelewu z pompy...jeśli to przelewanie idzie z wtrysków to znaczy że wtryski szlak trafił??
[ Dodano: Pon Lis 29, 2010 17:36 ]
i już sprawdzone:) po zdjęciu tego ciękiego wężyka od przelewu z wtrusków z metalowej rurki głównego przelewu po włączeniu zapłonu wali ciśnienie z metalowej rurki przelewu głównego z pompy...czyli jednak coś nietak z zaworkiem cr...ale przedmuchałem go i to samo:(
również czyściłem ten zawór i EGR i z ciekawości zauważyłem, że odpięcie wężyka od EGR nie przynosi żadnych zmian w pracy silnika, dalej pracuje idealnie . Czy może mam już zaślepiony??
Witam wszystkich:) i pilnie proszę o radę!!!!
Mam problem z mocą i czarnym dymem:(
Sprawdziłam już chyba wszystko od wtrysków przez zawór egr, układ dolotowy, turbosprężarkę i nic nie wykazało:( został podłączony pod komputer i tez nic nie wykazał:( na koniec został wymieniony przepływomierz:) i jest ciut lepiej bo jak na razie od 3 dni nie zauważyłam znaczacego braku mocy ale na nowo pojawił się czarny dym:( więc obawiam się że moc tez straci zwłaszcze że zamienniki Boscha sa felerne:(:(
POMOCY co jeszcze może być przyczyną tego wszystkiego????
Witam wszystkich mam takie pytanie czy zawór wysokiego ciśnienia może powodować to że auto po wyprzedzaniu na 5 biegu przy 110-130 gaśnie przy hamowaniu silnikiem??albo przy niskiej temperaturze od zera w dół gaśnie przy dodaniu gazu bez alarmów.
Gosiunia, sprawdź jeszcze koniecznie przyłącze do itercoolera przy chłodnicy ja miałem tam problem oring uszczelniający był zniszczony przez olej i nie uszczelniał przez co całe ciśnienie turbo uciekało w powietrze opryskując całe okolice przyłącza olejem zobacz jeśli turbo się u ciebie poci to może tam być olej przyłącze jest pod prawą lampa przy samej chłodnicy żeby uszczelnić niestety jest sporo rozbierania bo dostęp jest słaby
[ Dodano: Pią Lut 11, 2011 09:40 ] Rowan, tak ale teraz jak jadę to nawet 130 i idzie dopóty nie zacznę hamować silnikiem myślałem o czujniku wałka i wału albo rozrząd może się kończy (przełożenie)
Gosiunia[/b], sprawdź jeszcze koniecznie przyłącze do itercoolera przy chłodnicy ja miałem tam problem oring uszczelniający był zniszczony przez olej i nie uszczelniał przez co całe ciśnienie turbo uciekało w powietrze opryskując całe okolice przyłącza olejem zobacz jeśli turbo się u ciebie poci to może tam być olej przyłącze jest pod prawą lampa przy samej chłodnicy żeby uszczelnić niestety jest sporo rozbierania bo dostęp jest słaby
Wszystko zostało sprawdzone i jedyne co może być tego wszystkiego przyczyną to przepływomierz który wymieniłam kilka dni temu (chyba na kolejny bubel):(Jedyne co mi zostaje to kupno orginalnego przepływomierza, ktoś wie gdzie można kupić i ile kosztuje?? słyszałam że około 1500 zł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum