ok i tamtędy tez pościłem kable, pozostaje kwestia gdzie jest głośnik w kombi od parktronika. Podpięcie go na krotko pod moduł powoduje jarzenie sie kontrolki oleju na zgaszonym aucie.
[ Dodano: Sob Lut 27, 2016 19:38 ]
Mam problem z dołożonym oryginalnym parktronikiem. Po wpięciu w oryginalna wtyczkę w bagażniku zaczęła mi migać lampka na zegarach od przeciwmgielnych - zamiast dźwięków miałem optyczny wskaźnik odległości. Okazało sie ze kabel bialo czerwony w mojej wtyczce jest w innym miejscu niż we wtyczce którą dostałem z całym parktronikiem. Z czego to może wynikać? I jak powinno byc prawidłowo?
http://naforum.zapodaj.net/b099429999ff.jpg.html
wtyczka nr 1 jest w aucie, 2 to z parktronika
Może ktoś spotkał się z takim objawem.
Po włączeniu wstecznego głośniczek parktronica odezwie się raz i po chwili zaczyna pikać mniej więcej co sekundę. Po zbliżaniu się przeszkody pikanie zwiększa częstotliwość. Czasami nie pika, zaczyna dopiero po zbliżeniu się do przeszkody. Gdzie może tkwić problem? Czujniki przeczyszczone, styki również. Przy module skorodowane były piny w gnieździe i urwany (skorodowany) przewód K bus. Po usunięciu usterek jest tak samo.
Moduł rozbierałem. Styki w czarnym gnieździe były w opłakanym stanie. Założyłem inne gniazdo i wtyczkę, wszystkie luty są ok
[ Dodano: Czw Maj 18, 2017 11:39 ]
Zauważyłem w jakich okolicznościach nasila się niesprawność parktronica. Otóż jeżeli auto postoi na słońcu to zaczyna pikać a jak dłużej postoi to piszczy ciągle. Myślę, że trzeba wymienić moduł ale nie jestem pewny. Proszę o opinię.
Wymieniłem moduł. Obecnie brak błędów ale czasami parktronic zachowuje się normalnie a niekiedy piszczy ciągle
Ostatnio zmieniony przez lyzwak Pią Cze 23, 2017 10:31, w całości zmieniany 1 raz
Mam problem -kilka lat temu wymieniłem 1 czujnik parkowania.Traf chciał że znowu nie działa i to ten wymieniony.Teraz kupiłem drugi i nie mogłem włożyć wtyczki poprzednio go wydlubałem jak ktoś na forum mi doradził.Terraz mnie podkusiło i zdjąłem wtyczkę.Jakoś wyjąłem czyjnik i nadal po wyjęciu nie chce się trzymać więc rozebrałem wtyczkę i pojechałem do elektryka bo po założeniu jej prowizorycznie nadal nie działa.Elektyryk powiedział mi że samego czujnika nie da się sprawdzic ale jak mi nie chciała wejść wtyczka to mam zły typ czujnika.Teraz zgłupiałem bo moim zdaniem wszystkie czujniki i wtyczki w r75 są jednakowe.Podpowiedzcie czy można sprawdzic sam czujnik i czy ma rację elektryk że czujniki są różne w r75.
Sknero ja na forum nie byłem już ze 3 lata i dlatego nia wszystko kumam.akioedyś się tym pasjonowałem dziś już nie jak mam poznać poliftowy moje auto jest z99 a rejestracja 2000 ctd.czujnik jest niby ten sam na wygląd ale dlaczego dopiero po rozerwaniu obudowy wtyczki wchodzi glebiej jeden i drugi tego nie mogę pojąć a ten zakladany wcześniej po wydlubaniu zxewnątrz włożyłem i jakośwszystko grało.
Nie wiem jak rozpoznać bo nie widziałem osobiście, jak mój czujnik padł to kupiłem od BMW e46 na podstawie zdjeć z allegro i działał jedynie słabo się trzymał w koszyczku bo koszyczek był też trafiony i potem wymieniłem cały razem z koszyczkiem na taki z rovera. mój jest z 2000r
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum