Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Sterownik centralnego zamka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Sterownik centralnego zamka
Autor Wiadomość
pioracz 




Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: Biskupiec

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 18, 2016 21:14   

wymieniłem wszystkie wkładki, ponieważ jak już pisałem zepsuła mi się w drzwiach,a nie chciałem nosić dwóch kluczyków, do wkładek dostałem 2 kluczyki z czego jeden udało się uruchomić, przełożona kostka z obudowy kluczyka starego i przeprogramowana pestka z nowego pilota-kluczyka, żeby współpracował z immo, kluczykiem otwieram-zakykam, odpalam, jest OK, ale otwierania z pilota nie udało się uruchomić
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 18, 2016 21:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lut 18, 2016 22:16   

Rozumiem. Miałeś jeden kluczyk, a teraz masz dwa.
Miałeś aktywną pestkę do IMMO, a została Ci doprogramowana druga.

Teraz musisz tylko dopisać dwa piloty :) I tyle.
Jeśli nie chcesz podróżować to rozstań się na dwa dni z modułem komfortu (jest przykręcony za schowkiem nad nogami pasażera - czarny jeśli masz szyby z tyłu elektryczne lub biały jeśli z tyłu masz szyby na korbki). Dosyłasz moduł i ew. dwa piloty, które będą miały naklejkę na układzie scalonym w postaci np. FA3129.

Moduł wysyłasz do marcin.misek lub do mnie. Na drugi dzień otrzymujesz kompletny zestaw, który podłączasz z powrotem do auta i masz dwa kluczyki, dwie pestki immo i dwa piloty :)

Cennik na PW.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
pioracz 




Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: Biskupiec

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 19, 2016 08:33   

OK, na razie spróbuję zrobić z marcin.misek przez internet, jak nie dam rady to pewnie wejdzie w grę wysyłka
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Lut 19, 2016 10:36   

Cytat:
OK, na razie spróbuję zrobić z marcin.misek przez internet, jak nie dam rady to pewnie wejdzie w grę wysyłka

Tak też można.... tylko kabelek musisz mieć.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
pioracz 




Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: Biskupiec

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 21, 2016 17:55   

właśnie czekam na niego

[ Dodano: Nie Lut 21, 2016 17:55 ]
Kabelek doszedł i pilot działa
 
 
Motson 




Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 42
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 21, 2016 22:04   

Ja jutro idę walczyć z moim autkiem.
Przy mrozach/deszczu (ogólnie przy zwiększonej wilgoci) pilot zaczyna mi wariować i nie otwiera/zamyka mi drzwi. Raz zaskoczy, a raz nie. Trzeba stać i naciskać aż się uda. Przypuszczam, że gdzieś dostaje się wilgoć (pewnie tam za schowkiem pasażera) - a najlepsze jest to, że mam zrypany zamek mechaniczny i nie mogę otworzyć auta kluczem od pasażera, ani od bagażnika bo tutaj to się kręci 360 stopni :D . Dzisiaj w pełnym deszczu próbowałem przez 1h dostać się do auta przez klikanie pilota aż zaskoczy ale niestety nie udało się. Jutro jak się nie dostanę do auta i nie podjadę do gościa co się tym zajmuje to będę zmuszony zadzwonić do "nagłych" awarii i fachowiec włamie mi się do auta...
_________________
Rover 75
2.0 CDTI
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Nie Lut 21, 2016 22:33   

Sprawdz odbiornik fal radiowych, jesli sytuacja dzieje sie na dwoch pilotach.
jesli na jednym tylko to zdecydowanie pilot do wymiany/naprawy.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
Motson 




Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 42
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 21, 2016 22:38   

W drugim pilocie, który dostałem od poprzedniego właściciela nie mam jakby zlutowanych przycisków do otwierania/zamykania. Chcąc wymienić baterie, po rozebraniu okazało się, że nie ma tych przycisków :D Jak sprawdzić ten odbiornik fal radiowych? W którym miejscu jest on położony i jak to wygląda?
_________________
Rover 75
2.0 CDTI
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 53 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1055



Wysłany: Nie Lut 21, 2016 22:43   

Szukaj pod mieszkiem recznego ( mala czarna skrzynka z 3 kablami)
Ew za licznikiem jak tam nie znajdziesz ;]
A jak sprawdzic ? najlepiej wyjac, i sprawdzic wzrokowo czy jest OK, tak samo kabel przylaczeniowy. Tylko aby go wyjac pewnie trzeba zdjac całą konsole srodkową ;]
wiec najlepiej pozyczyc od kogos taki i sprawdzic podlaczajac go.
A do pilota dolutuj przyciski i sprawdz;]
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 00:51   

Cytat:
A do pilota dolutuj przyciski i sprawdz;]

Proponowałbym jednak wizytę u marcin.misek. Niech on Ci to zrobi i sprawdzi dokładnie wszystkie elementy. Drogi nie jest, a przynajmniej rzetelnie Ci auto zdiagnozuje :) Ciekawe co tam BCU za błędy zalogowało ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Motson 




Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 42
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 11:22   

Dzisiaj zabrałem moje dwa klucze do kolesia, co się tym zajmuje.
Ogólnie przy naciskaniu czegokolwiek na pilocie nie migała dioda (a powinna), nie było żadnego sygnału.
Wymiana baterii nie naprawiła problemu.
Facet naprawił mi 2 piloty, w jednym nie było w ogóle przycisków a cała płytka była w opłakanym stanie. Wsadził mi to do nowej, oryginalnej obudowy w oby dwóch przypadkach.
Za całość wziął 400zł. (1 pilot 150zł, 2gi 250zł). Teraz samochód otwiera mi się bez problemu, diody świecą. Przy kolejnej wizycie będę robił u niego zamek w drzwiach ponieważ klucz nie działa na mechanizm otwierania.
_________________
Rover 75
2.0 CDTI
 
 
lyzwak 




Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 8
Skąd: Skarżysko-Kamienna



Wysłany: Sro Maj 03, 2017 23:56   

Witam.
Zamieszczam schemat podłączenia uniwersalnego sterownika zamka centralnego do Roverka 75. Podłączenie to zapewnia uzbrojenie alarmu, zamykanie i ryglowanie zamków, zamykanie wlewu paliwa oraz otwieranie i wyłączanie alarmu.

Tu plik do pobrania. (Rys1)
https://drive.google.com/file/d/1jtg7RxUtu9zT4gU6zaZSY75kJrcCEqHE/view?usp=sharing

Tu jest rysunek gdzie można się wpiąć do modułu BCU zamiast do zamka drzwiowego. (Rys2)

https://drive.google.com/file/d/1G2Wo0aIsq-fDmj5FZgFd6BeiMmYRYUUv/view?usp=sharing

Można podłączyć sterownik uniwersalny bez modyfikacji oryginalnej instalacji. Obrazuje to schemat nr3. Należy jedynie zmienić ustawienia ryglowania zamków za pomocą np. TOAF albo T4.
Jeżeli sterownik uniwersalny steruje bagażnikiem tylko plusem to należy wstawić przekaźnik jak na schemacie 1 lub 2.

link do rys3
https://drive.google.com/file/d/1C4B_Oisvv_XyE3SdAKYPTwwWXWVFXSam/view?usp=sharing
Ostatnio zmieniony przez lyzwak Nie Lut 11, 2018 16:56, w całości zmieniany 21 razy  
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 04, 2017 00:29   

Daj to na jakiś serwer hostujący pliki graficzne i koniecznie w lepszej rozdzielczości/wielkości.
Może się komuś przyda...
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
nanab 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 684



Wysłany: Czw Maj 04, 2017 00:46   

MaReK napisał/a:
Daj to na jakiś serwer hostujący pliki graficzne

I za parę miesięcy zniknie :)
 
 
lyzwak 




Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 8
Skąd: Skarżysko-Kamienna



Wysłany: Czw Maj 04, 2017 08:06   

Spróbuję dać na serwer, ale jak ktoś będzie chciał w lepszej jakości, to mogę mu na maila przesłać
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 04, 2017 09:23   

A ja zadam to samo pytanie co w 2 temacie - wychodziły R75 bez centralnego?
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
lyzwak 




Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 8
Skąd: Skarżysko-Kamienna



Wysłany: Czw Maj 04, 2017 10:12   

Myślę, że nie wychodziły, ale jeżeli komuś całkowicie padł centralny to jest to jakieś wyjście, no i zwiększa się zasięg centralnego.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 04, 2017 11:04   

Zasięg centralnego można zwiększyć bez montowania w elektronikę R75 obcych tworów.

Nie wiem jak to się ma do zamków? Czy system wykorzystuje zamki oryginalne czy montuje się w drzwiach jakieś obce siłowniki? Jeśli nie wymienia się zamka, to po co w ogóle to montować? Dla samego zwiększenia zasięgu i innego kształtu pilota? Trochę wyważanie drzwi otwartych na oścież, ale kto co lubi, jest, to jest - schemat dostępny - można sobie podłubać. Na pewno niejeden Janusz motoryzacji skorzysta ;)

Może jak nie było TOAF'a i zmiana BCU oraz pilotów była udręką, to obecnie jest to kilkadziesiąt złotych i już. Przy zgubionych kluczach immo i tak trzeba dopisać, a przy okazji w cenie 100 zł można dokodować używanego pilota i zostajemy z fabrycznym rozwiązaniem.

Jak padnie zamek w drzwiach kierowcy, można zastosować zamiennik używany z anglika lub naprawić zamek. Teraz i takie opcje są dostępne.

Motson napisał/a:
Facet naprawił mi 2 piloty, w jednym nie było w ogóle przycisków a cała płytka była w opłakanym stanie. Wsadził mi to do nowej, oryginalnej obudowy w oby dwóch przypadkach.
Za całość wziął 400zł. (1 pilot 150zł, 2gi 250zł). Teraz samochód otwiera mi się bez problemu, diody świecą. Przy kolejnej wizycie będę robił u niego zamek w drzwiach ponieważ klucz nie działa na mechanizm otwierania.


Nie wiem czy to nie za dużo ;) Wiadomo, każdy chce zarobić, ale zestaw naprawczy to koszt kilkunastu złotych. Nawet jak kwarc padnie, to go można wstawić w zamienniku. Myślę, że tutaj za "know how" zapłaciłeś. Chyba, że gość dał Ci całego pilota i skopiował.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Dlugowlosy 



Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 14



Wysłany: Czw Maj 04, 2017 11:51   

lyzwak, podeslalbys na maila opis fabrycznego zamka
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 04, 2017 12:15   

lyzwak jak komuś padnie to się naprawia a nie druci.

Jak coś jest to ma być sprawne a nie potem montujemy coś co już mamy a potem się dziwimy, że coś nie działa jak powinno albo po jakimś czasie coś 'się sfajczy' a my nie wiemy co.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Uszkodzony sterownik centralnego zamka?
oparek Rover serii 75, MG ZT 9 Pią Lis 12, 2010 22:34
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Schemat zamka centralnego
Colin1488 Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Lip 14, 2009 20:16
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Siłownik centralnego zamka
satan Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Maj 02, 2008 09:55
rafalg
Brak nowych postów [R75] dźwięk zamka centralnego
markozalko Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Mar 31, 2011 21:01
markozalko
Brak nowych postów [R75] Awaria centralnego zamka
29centy Rover serii 75, MG ZT 32 Czw Lut 22, 2018 11:53
Dziadek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink