Forum Klubu ROVERki.pl :: [r45] - chip tuning
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r45] - chip tuning
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 09, 2010 22:51   

Krzysi3k,
Fuel-cut-off Selenoid sie odkreca i auto tobie nie zapali :razz: Bialy kabel co idzie do pompy się odkręca i pompa nie odpali juz :wink: Moze rozrusznik wystarczająco ciśnienia z generuje :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 09, 2010 22:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 10, 2010 05:26   

Oby obyło się bez takich rzeczy :P
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 17, 2010 21:54   

gdzies kiedys przwinol mi sie temat z angileskiego forum o zmianie IC moze ktos podrzucic link jesli ma??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Sie 19, 2010 11:23   

Myślicie wyczyścić te wtryskiwacze benzyną ekstrakcyjną? Czy zostawić jak jest?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 20, 2010 21:19   

Jak są w dobrym stanie możesz je przepłukać benzyną ekstrakcyjną ale bez ich podłączenia niewiele to da bo wyczyścisz je tylko z zewnątrz. Możesz też oddać gdzieś do warsztatu gdzie mają myjkę ultradźwiękową ale jeśli są dobre to najwyżej po montażu zalej do baku jakiś specyfik do czyszczenia układu wtryskowego w klekotach...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Sie 21, 2010 12:12   

Wtryski wsadzone, samochód odpalony :mrgreen:
Trochę kopci na szaro, ale byłem na to przygotowany, poza tym już po wywaleniu kata zaczął lekko na szaro kopcić.
Jak się przejadę to powiem o odczuciach ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Sie 21, 2010 13:11   

Krzysi3k napisał/a:
Jak się przejadę to powiem o odczuciach


...to czekam na odczucia i osiągi :ok:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Sie 21, 2010 14:00   

Kurde... ropa mi cieknie z tych gumowych przewodów, którymi wraca nadmiar paliwa... muszę nowe kupić... i dopiero w poniedziałek :(
Samochód jakby lepiej ciągnie wydaje mi się :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Sie 21, 2010 14:11   

Też ostatnio zauważyłem, że mam powroty lekko mokrawe, trza będzie wymienić.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Sie 21, 2010 14:16   

W następnym tyg zrobię pomiary i zobaczy się. Chociaż ciągle mam takie wrażenie, że od razu po chipie (i czyszczeniu razem z nim przepływki) było lepiej, niż jeszcze przed samą wymianą wtrysków... Jak słaby pomiar wyjdzie to chyba kupie nowy przepływomierz i kupię normalny papierowy filtr powietrza...
A u mnie całkiem mocno leci z tych przewodów niestety... niby taka durnota, a mam samochód uziemiony do poniedziałku, bo nie ma gdzie kupić...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Sie 21, 2010 14:25   

Krzysi3k napisał/a:
i kupię normalny papierowy filtr powietrza...


...to jaki masz ten filtr, jak nie papierowy ?? :hm:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Sie 21, 2010 14:29   

Wkładkę K&N... mokrą, czyli psikaną olejkiem. Stąd problemy z przepływką.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Sie 21, 2010 14:30   

aha, teraz kumam :taa:
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sob Sie 21, 2010 22:43   

Krzysi3k, ile dales za ta wkladke??
jestes pewien ze ona ci zasyfia przeplywke czy moze raczej przeplywka juz do wymiany i mycie nic nie daje??
a jak sie ma stozek do naszych silnikow?? orginalna wkladka, sportowa wkladka (npK&N) czy jakis stozek (K&N) i puscic go gdzies w chlodniejsze miejsce??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Sie 22, 2010 02:32   

Jestem pewien, bo przepływka prawie nowa, a na pomiarze na hamowni wyszło 71 KM, po czyszczeniu 103 KM...
Trzeba po prostu dawać filtry bez olejku...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 22, 2010 16:10   

ale K&N chyba wszystkie sa na oleju??
czy to stozki czy to wkladki
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Sie 22, 2010 16:16   

Nie wiem... w innym temacie dobryziom mówi o suchych stożkach do których nie trzeba tego cholernego olejku.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 10, 2010 22:02   

dzis usunolem katalizator i wstawiona jest orginlna pucha tylko pusta.
czy lepiej jest wstawic rurke??
czy u kogos z was zaczol kopcic po usuniecu kata?? (u mnie jak przegazuje do 4-5tys i odpusze to sie pokazywala czarna chmurka. wczesniej raczej nie bardzo albo poprostu nie przygladalem sie. w czasie jazdy nie wiem bo skonczylem przekladke to juz ciemno bylo)
czy to normalne czy lepiej wrocic do pelnego kata??
z rzeczy ktore zauwazylem to troszke glosniejszy uklad wydechowy i na biegu jalowym taki inny dzwiek wydobywa sie z rurki nie do konca fajny ale w koncu diesel wczesniej tez jakos fajnie nie bylo
odczucia przy jezdzie sam nie wiem moze i troche szybciej sie wkreca na obroty ale to moze byc tylko subiektywne odczucie
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 10, 2010 23:39   

borek88, Zostaw jak jest nic wywalenie kata nie pogarsza w raczej polepsza osiągi sobie :wink:

Ale do 4-5 RPM się nie gazuje biednego klekota :cry:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 16, 2010 22:00   

gdy mam jakis start z pod swiatel i jest cieply silniczek to do 4,5 rpm idzie:D wiem ze trzeba troche o niego dbac zawsze pozniej daje mu odpoczac;)
moje najwieksze porazki to honda 1.4 i golf 1.6 na pelnej szprycy;/ i chyba z tego powodu kusi mnie chip i tuning

[ Dodano: Czw Wrz 16, 2010 22:00 ]
Krzysi3k, a jak kolego wogole u ciebie postepy?? warto te wtryski z sdi czy nie itp itd...
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [R 620 SDi] Chip tuning
tiruces Tuning mechaniczny 59 Wto Lis 24, 2009 17:23
ADI-mistrzu
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi chip tuning 200 1.4si
Harry Tuning mechaniczny 3 Sro Mar 13, 2013 08:33
Adrian
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R600sdi]Chip tuning
johnypepelos Tuning mechaniczny 6 Wto Lut 19, 2013 10:27
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink