Forum Klubu ROVERki.pl :: LPG do silnika HEMI 5,7l
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
LPG do silnika HEMI 5,7l
Autor Wiadomość
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 11:00   

sorry chłopaki ze wcinam się tak miedzy wódkę a zagrychę ale mam pytanie odnoszące się do gazu a ze nie jestem w tym temacie obeznany wiec zapytam mądrzejszych :)

interesuje mnie od A do Z temat instalacji do silnika 5,7 HEMI... to znaczy jaką instalacje model stage i dlaczego? jakie koszty takiej instalacji i gdzie ewentualnie w warszawie lub okolicach założyć :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 11:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 11:20   

5,7 hemi V8?? :mrgreen: jaka moc? bo od tego uzależniony jest dobór parownika/parowników... Przy takim silniku bym się nie bawił tylko wpakował Landi Renzo np Omegas i po sprawie :) na jakiś dobrych wtryskach moze magic jet? tutaj już tylko finanse ograniczają ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 11:34   

Markzo napisał/a:
5,7 hemi V8?? :mrgreen: jaka moc? bo od tego uzależniony jest dobór parownika/parowników... Przy takim silniku bym się nie bawił tylko wpakował Landi Renzo np Omegas i po sprawie :) na jakiś dobrych wtryskach moze magic jet? tutaj już tylko finanse ograniczają ;)


jak HEMI to tylko V8 :) 345KM niestety zwykła seria... a można tak bardziej po Polsku ja w innych tematach dobrze ogarniam ale ten to ty musisz mi pomoc :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 11:42   

Ło jezu... Jak ktoś chciał poszpanować hamerykanem i oszczędził sprowadzając USA, to niech teraz zarobi na paliwo. ;) :D :D :D

A tak poważnie, to już nie raz pisałem: www.lpgsystem.net - na stronie jest telefon - goście żadnej roboty się nie boją i uczciwie powiedzą Ci co i jak, a jak dotąd co najmniej 8 znajomych aut było u nich robione i z żadnym nie było kłopotów.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 11:50   

Myśle, że najlepszą opcją bedzie PW lub telefon do Macieja - on poda CI namair do chyba jednego z najlepszych zakładów od LPG w Polsce od nich gaz był założony w naszym ex 623Si, 100kkm w 4 lata i tylko wymiana filtrów, absolutnie nic nie nie wysrało Wydaje mi sie, że warto by zainwestować w instalacje fimry Landi Rezno, Audi A8 4.2 V8 na takiej jeździło i chulało aż miło. Oczywiście wtrysk sekwencjny gazu tylko i wyłącznie w Twoim przypadku.

Kilka wskazówek, które mi sie nasuwaja po kilku latach smiagania na lpg:
1) parownik lub prawoniki (w tym przypadku można by się zastanowić nad parownikami 2x200km ) musi być dobrze wpięty w układ chłodzenia.
2) do wiercenia otworów pod wtryski LPG MUSI być zdjęty kolekotor ssący - inaczej bardzo możliwe, że opiłki metalu dostana się do cylindrów...
3) rurki od wtrysków do otworów w kolektorze ( w przypadku V8 - 8 wtrysków) muszą mieć identyczną długość i być jak najkrótsze
4) warto umieścić parownik i filtry (w przypadku sekwencji masz 2 filtry- fazy ciekłej i lotnej) w miejscu pozwalającym na szybką ich wymiane, żeby nie trzeba było rozkręcać połowy przodu auta...w V6 w vectrze parownik jest zamontowany pod silnikiem, przykręcony do sanek silnika, w V8 miejsca bankowo nie ma za dużo, tu musi już gazownik ocenić gdzie i jak zamontować.
5) dobra kalibracja. bardzo dobrze, jeśli gazownik ma osprzęt do wpięcia się w komputer auta i strojenie instalacji odbywa się w czasie jazdy przy monitorowaniu paramterów pracy silnika na benzynie. Nie jest to proste ani tanie, dlatego wiele zakładów to olewa i ogranicza się do zwykłej autokalibracji (zajmuje to 5minut) ale wtedy furka może nie chdozić dokładkie tak jakbysmy tego oczekiwali....
6) warto zainwestować w dobra marke i dobry warsztat, bo nie będziesz miał potem przygód, że nawala Ci mapsensor, krokowiec od gazu itp, bo nie oszukumy się, tanie instalacje osprzęt mają kiepawy (wiem z autopsji niestety..). Jeśli do tego założy to dobry zakład to w zasadzie tylko regulacja przy zmianach filtra i po sprawie :)

Maciej! :P wydzieliłeś temat i miałem zonka gdzie posty DObregozioma zjadło :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 11:51   

maciej napisał/a:
Ło jezu... Jak ktoś chciał poszpanować hamerykanem i oszczędził sprowadzając USA, to niech teraz zarobi na paliwo. ;) :D :D :D

A tak poważnie, to już nie raz pisałem: www.lpgsystem.net - na stronie jest telefon - goście żadnej roboty się nie boją i uczciwie powiedzą Ci co i jak, a jak dotąd co najmniej 8 znajomych aut było u nich robione i z żadnym nie było kłopotów.


wiesz wbrew pozorom to jest na prawdę oszczędny silnik jak na ta pojemność przy spokojnej jeździe na trasie 100-120 czyli praktycznie zerowe obroty dla tego silnika pali 9L benzyny, sam bylem w szoku. Niestety miasto to już niestety 16L w górę... stąd tez pytanie o instalacje...

dzięki za namiar zaraz zadzwonię.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 11:59   

Markzo napisał/a:
5) dobra kalibracja. bardzo dobrze, jeśli gazownik ma osprzęt do wpięcia się w komputer auta i strojenie instalacji odbywa się w czasie jazdy przy monitorowaniu paramterów pracy silnika na benzynie. Nie jest to proste ani tanie, dlatego wiele zakładów to olewa i ogranicza się do zwykłej autokalibracji (zajmuje to 5minut) ale wtedy furka może nie chdozić dokładkie tak jakbysmy tego oczekiwali....

No niestety tego ci moi nie mają, ale mają niezłą wprawę, a jak się kupi przejściówkę, to można poprawić samemu. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 12:01   

mało kto to robi, w Rzeszowie tylko Auto-Macher ale też nie wszystkie marki no i cena spora...ale myśle, że warto :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 12:10   

dobryziom napisał/a:
wiesz wbrew pozorom to jest na prawdę oszczędny silnik jak na ta pojemność przy spokojnej jeździe na trasie 100-120 czyli praktycznie zerowe obroty dla tego silnika pali 9L benzyny, sam bylem w szoku. Niestety miasto to już niestety 16L w górę... stąd tez pytanie o instalacje...

na ostatnim zlocie jak byłem RAMówką HEMI to po trasie "baranów" spalał mi ok. 20L, ale że było przyjemnie to nie patrzyłem na spalanie
raz braciszek jak na próbę jechał sobie prawie po emerycku to spalanie miał właśnie 9L
normalnie jak jeździ po mieście to ok. 16-17L mu wychodzi
też myślał na początku o gazie, ale zrezygnował z tego pomysłu
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 13:48   

Tempest napisał/a:

raz braciszek jak na próbę jechał sobie prawie po emerycku to spalanie miał właśnie 9L
normalnie jak jeździ po mieście to ok. 16-17L mu wychodzi
też myślał na początku o gazie, ale zrezygnował z tego pomysłu


to widzę ze moje informacje się potwierdzają :)

już dzwoniłem wiec instalacja będzie kosztowała od 3500-4000pln w zależności od pojemności butli. Co to sensu instalacji przy tych kosztach może mieć to nawet sens :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 13:58   

dobryziom napisał/a:
Co to sensu instalacji przy tych kosztach może mieć to nawet sens

dobryziom, to ma 100% sensu! Nie uwierzę, że ktoś mając pod maską V8 z takim dźwiękiem, będzie bujał się 100-120 żeby palić 9l :mrgreen:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 14:31   

Mayson napisał/a:
to ma 100% sensu! Nie uwierzę, że ktoś mając pod maską V8 z takim dźwiękiem, będzie bujał się 100-120 żeby palić 9l :mrgreen:


że co ja nie dam rady :razz:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 14:37   

nie :mrgreen:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rodi_ 




Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 14:57   

A co bedziesz kupowal :wink: ?
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 15:10   

coś się powoli przymierzam bo będę potrzebował dużego samochodu...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 15:41   

Mayson napisał/a:
...Nie uwierzę, że ktoś mając pod maską V8 z takim dźwiękiem...

byś się mocno zdziwił jaki to ma oryginalnie dźwięk
jak tylko samochód przyjechał razem z wydechami (jeszcze nie założonymi) to nie wyróżniał się niczym specjalnie od innych samochodów (chodzi o dźwięk oczywiście :mrgreen: )
dopiero po założeniu dolotu, wydechu i czegoś tam jeszcze słychać prawdziwą moc drzemiącą w HEMI (wiele osób ze zlotu może potwierdzić :wink: )
P.S. dobryziom, brachol ma wersję SPORT i łącznej mocy coś koło 380, tak więc przy tych parametrach jak mówił jechał coś ok. 60-80km/h i miał spalanie 9L, więc możliwe, że w przypadku mniejszej mocy może być mniej (nieznacznie pewnie, ale zawsze coś :razz: )
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 18:12   

dobryziom napisał/a:
że co ja nie dam rady

Ni cholery - jak Ty już teraz masz przecinak, to co dopiero jak będzie hemi :razz:
Tempest napisał/a:
byś się mocno zdziwił jaki to ma oryginalnie dźwięk
jak tylko samochód przyjechał razem z wydechami (jeszcze nie założonymi) to nie wyróżniał się niczym specjalnie od innych samochodów (chodzi o dźwięk oczywiście )

Ja wiem jaki to ma dźwięk; jak tylko widzę coś takiego na światłach, to opuszczam szybę i macham do gościa, żeby pobulgotał (czasem ktoś się popuka w czoło ale za chwilę i tak przyciśnie :twisted: )

Ale faktycznie na niskich obrotach słabo słychać, dlatego tym bardziej nie wierzę, że dobryziom będzie jeździł 1000obr/min i palił 9l :razz:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 18:44   

Mayson napisał/a:
Tempest napisał/a:
byś się mocno zdziwił jaki to ma oryginalnie dźwięk
jak tylko samochód przyjechał razem z wydechami (jeszcze nie założonymi) to nie wyróżniał się niczym specjalnie od innych samochodów (chodzi o dźwięk oczywiście )

Ja wiem jaki to ma dźwięk; jak tylko widzę coś takiego na światłach, to opuszczam szybę i macham do gościa, żeby pobulgotał (czasem ktoś się popuka w czoło ale za chwilę i tak przyciśnie :twisted: )

Ale faktycznie na niskich obrotach słabo słychać, dlatego tym bardziej nie wierzę, że dobryziom będzie jeździł 1000obr/min i palił 9l :razz:

to może inaczej to sformułuję - przed założeniem wydechów i przyciśnięciu gazu wszyscy spodziewaliśmy się czegoś znacznie fajniejszego - a tak to po prostu "zwykły" silnik V8
dopiero po wydeszkach pracuje nawet na luzie bardzo ładnie, a jak się doda lekko gazu to wtedy bulgocze przebajecznie :twisted:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 11:18   

Mayson napisał/a:
dobryziom napisał/a:
że co ja nie dam rady

Ni cholery - jak Ty już teraz masz przecinak, to co dopiero jak będzie hemi :razz:


ja swoim przecinakiem jeżdżę naprawdę spokojnie umiem się opanować :)

Mayson napisał/a:

Ale faktycznie na niskich obrotach słabo słychać, dlatego tym bardziej nie wierzę, że dobryziom będzie jeździł 1000obr/min i palił 9l :razz:


na prawde tak się da wystarczy włączyć dobra płytkę i mogę płynąć przez miasto :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ile palą silniki HEMI
dobryziom Offtopic 62 Pon Paź 12, 2009 14:26
dobryziom
Brak nowych postów Czyszczenie silnika
tomason Offtopic 11 Nie Kwi 10, 2011 11:01
tomason
Brak nowych postów swapik silnika
kadzaf Offtopic 2 Pon Kwi 13, 2009 13:30
kadzaf
Brak nowych postów Instrukca do silnika 1.8 D
Szczegolowa budowa pompy wtryskowej
ADAM1 Offtopic 3 Wto Wrz 18, 2007 16:43
piter34
Brak nowych postów Koszty remontu silnika.
hvil Offtopic 24 Czw Lut 04, 2010 22:06
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink