Forum Klubu ROVERki.pl :: [R827] Pękniecie paska rozrządu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R827] Pękniecie paska rozrządu

potencjalne zniszczenia przy tym modelu silnika?
Autor Wiadomość
actionclub 



Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1
Skąd: slaskie



Wysłany: Wto Lis 17, 2009 11:44   [R827] Pękniecie paska rozrządu
Typ: GLD Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 1993

Witam,
mam pytanie odnosnie skutkow pekniecia paska rozrzadu w silniku 2700 mojego rovera 827.
Czy silnik jest tzw kolizyjny?
jakie moga byc potencjalne zniszczenia?
czy warto jest naprawiac taki silnik po peknieciu paska ( przebieg 120 tys km i jak dotad pracowal bez zarzutu)
Z gory dzieki za ew pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 22:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 17, 2009 11:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



  Wysłany: Wto Lis 17, 2009 13:27   

witam


teoretycznie jak dobrze pamiętam to silnik nie jest kolizyjny,załurz nowy pasek i zobacz


pozdrawiam
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Wto Lis 17, 2009 17:47   

W tym silniku rozrząd jest kolizyjny, jak pęknie pasek to masz w najlepszym przypadku do roboty dwie głowice.
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1079



Wysłany: Wto Lis 17, 2009 18:17   

Czy to manual czy automat? podobno manuale są bardziej brutalne dla pasków rozrządu.
Jak wymieniałem swój (automat) przy przebiegu 210tyś km to jeszcze był oryginalny pasek hondy, ale dosyć lużno aż dziwne że nie przeskoczył. Napinanie paska trzeba zrobić wg określonej procedury opisanej w workshopie i haynsie, i jest to trudne , mi zawsze wychodziło zaścisło ale jakoś jeszcze nie pękł.

Myślę że taniej będzie kupić drugi dobry silnik, i jeszcze na zewnątrz zrobić w nim najwięcej co się da, czyli pasek rozrządu, napinacz, pompa wody, uszczelniacze wału i wałków, kasowanie luzów zaworowych, nowe uszczelki pod pokrywy, nowe sondy lambda, uszczelki pod kolektory, wyczyścić miskę olejową +nowa uszczelka.
Oczywiście trzeba by podliczyć ile wszystko by kosztowało i czy reszta samochodu jest w dobrym stanie że opłaca się wogóle go remontować.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R827] Pasek rozrządu
Filips Rover serii 800 3 Wto Mar 02, 2010 07:25
blue827
Brak nowych postów [R827] Rysy na wałku rozrządu
blue827 Rover serii 800 3 Sro Cze 03, 2009 07:34
blue827
Brak nowych postów [R827] Klimatyzacja R827
soprano Rover serii 800 31 Nie Lip 18, 2010 10:54
soprano
Brak nowych postów [R827] S4 w 827 Si
[R827Si92]
bd Rover serii 800 20 Wto Maj 29, 2007 11:41
maciej
Brak nowych postów [R827] LPG..za i przeciw..
LPG..założyc czy nie ?..oto jest pytanie !
lestat192 Rover serii 800 9 Sob Sty 30, 2010 16:06
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink