Forum Klubu ROVERki.pl :: [R827] LPG..za i przeciw..
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R827] LPG..za i przeciw..

LPG..założyc czy nie ?..oto jest pytanie !
Autor Wiadomość
lestat192 




Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 59
Skąd: Charsznica

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 28, 2010 17:03   [R827] LPG..za i przeciw..
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 1993

Witam..jestem szczęśliwym posiadaczem Rover 827 Coupe V6 ('93) i zastanawiam się czy załozyc instalacje LPG (zmniejszyc zużycie paliwa) jeżeli tak to jaką ?..nie mam doświadczenia w tym temacie więc proszę o radę..za wszystkie porady będę wdzięczny..pozdrawiam..
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 23:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 28, 2010 17:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1762
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 28, 2010 17:09   

lestat192, W teczniczny FAQ znalazłem to: http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#71
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1079



Wysłany: Czw Sty 28, 2010 20:02   

Ten silnik bardzo dobrze chodzi na gazie więc nie widzę problemów. Najlepiej jakbyś miał jakiś zakład który tanio by założył 1 generację, ale to się poprostu zakładom nie opłaca bo robota ta sama a mniejszy zarobek na częściach. Ale w razie co to podaje mój setup:

zbiornik: 60 litrów , 870mm, 315mm (odradzam firmę Grodków bo są zardzewiałe w środku)
mocowanie zbiornika (też odradzam grodków bo to rdza zalana farbą oszukańcza firma!!)
wielozawór: BRC europa do zbiorników cylindrycznych (musi pasować do zbiornika, tzn kąt pochylenia, można podgiąć ramię pływaka tak aby więcej wchodziło)
obudowa wielozaworu BRC
wlew gazu BRC