Forum Klubu ROVERki.pl :: [R ALL] Podgrzewane wtryski w LPG - czy warto ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:06
[R ALL] Podgrzewane wtryski w LPG - czy warto ?
Autor Wiadomość
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 26, 2010 16:33   

najdalej w srode jade z reklamacja a wyobraźcie sobie, że na papierach do gazu dostałem wynotowane wszystko z numerami seryjnymi model itp a w miejscu WTRYSKI jest pusto! wszystko wymienione reduktor, komputer itp chyba 10 pozycji a przy wtryski - LUUUUUKA !

faced skopiowany twoj tekst i wydrukowany. Niestety do środy nie dam rady podskoczyć =\ więc do środy muszę jeździć z tym co mam :(
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 26, 2010 16:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Dziarka 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 116
Skąd: Limanowa



Wysłany: Pią Mar 26, 2010 18:14   

Ale jajca z ta sytuacja masakra...ale kolego nie poddawaj sie jedz tam robiaz porzadek z kolesiami...
 
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Pią Mar 26, 2010 18:15   magic jet

Po pierwsze to valteki do wymiany a po drugie to trójnik pomiarowy ma być za filtrem gazu
filtr też powinien być lepszy to MJ
Bo potem bedziesz sie pytał czemu ci auto faluje na wolnych obrotach na zimnym silniku
MJ mają to do siebie ze są nie odporne na brudny gaz wiec filtr czaja FL-01 albo Czaja FL-02


FOTA MJ

I NIE DAJ SIE :ok:
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 26, 2010 23:20   

sobrus, ja z zenitem walcze od wtorku! Problem tkwil w tym, ze nie zapisywal ustawien do centralki. Poki auto bylo odpalone to chodzil na ustawieniach, jak tylko zgasilem i odpalilem po okolo 20min ustawienia szlag trafial i gasl na gazie.

Podpowiedziano mi, ze moze interfejs byle jaki (w koncu samoroba) przelutowalem wczoraj styki interfejsu bo piny od wtyku byly na skretke lecz dalej to samo. Az dzis nacisnalem tajemniczy przycisk RESET ECU, po czym wgralem zapisana na twardzielu konfiguracje i ku mojemu zadowoleniu z wiekszym przejawem zdziwnienia ustawienia zapisaly sie!!!

Co prawda nie sa dobre, auto troche szarpie bla bla bla, ale teraz moge sie skoncentrowac na porzadnej konfiguracji!

memphisto, jak chcesz to Ci pstrykne fotke z pod mojej maski i zobaczysz o co mi chodzi z tym 6tym przewodem idacym od listwy! a i sobrus zobaczy gdzie mam kompa wstawionego. Moim zdaniem u mnie reduktor i komp sa w dobrym miejscu, wtryski nie. No i te wtryski do bani i reduktor wypadalo by wymienic...coz...jednym slowem kasa kasa kasa!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Sob Mar 27, 2010 10:07   

zdjecia - JESTEM ZAWSZE NA TAKK :mrgreen:
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 27, 2010 16:20   

Prosze Wiesiu :)

Rozchodzi się o ten 6ty przwod od listwy, który zaznaczyłem czerwoną strzałką. Zdaje się, że tam jest czujnik temp. gazu, choc glowy sobie za to nie dam urwac bo po prostu nie wiem :)

U mnie pod maska tez zestaw bajka, ale bedzie lepiej jak wymienie listwe na MJ, ukroce wezyki od listwy i wcisne ją "tam za silnik".

Zauważ, że u mnie przewod od reduktora do listwy jest krótszy niż u Ciebie!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
adam26xx 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 55
Skąd: kraków



Wysłany: Pon Mar 29, 2010 10:01   

Panowie podepne sie bo widze paru posiadaczy R416 sie wypowiadało :lol:

Ma ktoś dobrze skonfigurowany gazik na Stagu 300 i byłby taki dobry żeby podesłać,powiedzieć jakie ustawienia?Macie jakieś czasy dotrysku ,ew co i jak ustawione.
pozdro
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 11:30   

adam26xx, http://lpg-forum.pl/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
adam26xx 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 55
Skąd: kraków



Wysłany: Pon Mar 29, 2010 12:22   

Wszystko super tylko że Roverek to auto w miare nietypowe i wielu gazowników nie potrafi tego dobrze ustawić wiec nie wiem czy na tamtym forum znajde opinie,wolałbym u źródła u kogoś kto ma takie autko i jest dobrze ustawione :lol:
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Mar 29, 2010 13:07   

Komputer masz na komputerze Roverkowym czyli dobrze. Też tam bym chciał.
Natomiast wtryskiwacze powinny być pod rurkami biegnącymi z kolektora dolotowego w kierunku silnika.
Listwa Valtek na oko jest większa niz MJ moze dlatego nie dało sie jej upchać?
Parownik mam taki sam. AT-09.
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 14:41   

WItam Was.

Wróciłem, właśnie od gazowników z takimi info:

moja listwa wtryskowa jest na 100% podgrzewana (osobiście gruuubo w to wątpię - powiedziałem, teorię faced'a że podgrzewanie polega chyba tylko na tym, że nagrzewa się pokrywa silnika.. zaprzeczali i w ogóle.)

Pytanie : Czy mogę samodzielnie sprawdzić czy ta listwa jest podgrzewana? np numer seryjny cokolwiek?


Kwestia MJ - Stwierdzili, że magic jet'y otwierają się czy jakoś tak przy 0,3 milisekund a mój rower otwiera się przy 0,2 milisekund (lub dane na odwrót) i dlatego musieli mi dać valtek'i ponieważ listwa na MJ przy takim układzie wytrzymała by 15.000km..

Pytanie: Ile w tym prawdy?

Dodam, że Pan twierdził, że jak robili 16V to dawali MJ i wszystko grało a przy 8 zaworówce klops. Inny R200 16v tam stał bo widziałem, ale co mu dali? nie wiem..

Dodatkowo przy moim aucie grzebał facet który przyjechał autem firmy STAG jakiś dystrybutor pewno lub ktoś całe auto nowe kia oblepione na STAG i tego byłem świadkiem, jak sznupali oboje przy moim aucie a mechanik stwierdził, że nawet TEN OD STAG'A był zdziwiony, że MJ nie trybią.

Ogólnie po pokazaniu kartki wydrukowanej od kolegi faced po kolei każdy z nich jak to doczytał wyglądał jakby liścia dostał xD

była masa klientów i od razu wyprowadzili mnie na "plac"

Prosiłbym o zweryfikowanie tych danych, i dodatkowo najlepiej napisanie znów takiej fajnej "rymowanki" jak faced napisał :)
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 15:28   

Tak mniej więcej wygląda podgrzewacz -

KLIK

Widzisz coś takiego u siebie pod wtryskiwaczami gazu? :wink:

Ja bym na Twoim miejscu zażyczył sobie demontaż tej instalacji i zwrot gotóweczki. Widzę, że z tymi "specami" będziesz miał tylko problemy...
 
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 16:49   

widze że dobrze trafiłem na swojego gaziarza.
Wtryski miedzy kolektorem a pokrywą. zmieściły się jakoś okablowanie wszystko od spodu. Komputer niestety na scianie grodzowej ale może być.
Wlew pod klapką bez przejściówki . Zmieścił się na styk :)
MJ stag 300-4 toomatsoo 8.5 na 100
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 17:06   

jakub333, pozazdroscic :( :cry:
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Pon Mar 29, 2010 18:18   

Kolego co do valteków to pracują one stabilnie od 4 ms a wolne obroty rover ma na poziomie 2.7 ms
Żądaj wymiany na MJ i tyle i niech kitu nie wciskaja że masz podrzewaną listwe
Niech ci dadzą sreen-y z komputera to ocenimy na forum jak to wygląda
Jak nam nie wierzysz to zajrzyj tu http://lpg-forum.pl/
Powiedzą Ci całą prawde o instalacji
PS. a co czujnikiem cisnienia gazu
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 02:52   

memphisto, ale poszedles na calego. Zacytowales im moje slowa...heh...kurcze ja sie gazem zajmuje kilka tygodni na powaznie a Ci ludzie latami...wiec troche mi glupio...

Moze i teoria ze valteki do 8V bardziej odpowiedniejsze jest prawdziwa...ale skoro cena byla umowiona na MJ-ach to ja bym chcial obnizke o 50zl (o tyle sa drozsze MJ od valtek 3ohm)

PS przepuscili Ci przewody lpg pod rura od dolotu? Tak bys mogl spokojnie wymienic filtr powietrza?

hudy23_1985 napisał/a:
valteków to pracują one stabilnie od 4 ms a wolne obroty rover ma na poziomie 2.7 ms
hudy23_1985, moze faktycznie 8V ma inne czasy wtryskow niz silniki 16 zaworowe ;/

PS a ja mam czasy wtrysku na wolnych ~3,3 ms

[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 02:42 ]
sobrus napisał/a:
Listwa Valtek na oko jest większa niz MJ moze dlatego nie dało sie jej upchać?
nie wiem nie ja to robilem...kupie MJ to wepchne "za silnik" przy kolektorze

[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 02:52 ]
memphisto napisał/a:
Ogólnie po pokazaniu kartki wydrukowanej od kolegi faced po kolei każdy z nich jak to doczytał wyglądał jakby liścia dostał xD
:D kurcze mialem isc spac ale az mi humor poprawiles...

PS nie jestem faced tylko faecd! Geneza nicku scisle tajna ale prosze o poprawnosc ;P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 09:15   

Nie bardzo czaje czemu wolniejsze wtryski mają być lepsze od szybszych, przeciez szybsze mają niższy czas MINIMALNY i bez problemu powinny udawać te wolniejsze w razie potrzeby... (chyba że ja czegoś nie rozumiem).
 
 
staffer 



Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 94



Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 10:12   

sobrus napisał/a:
Nie bardzo czaje czemu wolniejsze wtryski mają być lepsze od szybszych, przeciez szybsze mają niższy czas MINIMALNY i bez problemu powinny udawać te wolniejsze w razie potrzeby... (chyba że ja czegoś nie rozumiem).

Dobrze rozumujesz. Dla mnie tłumaczenie panów specjalistów brzmi jak ściema na odczepnego.
Ewentualnie pod rozwagę można wziąć jeszcze jedną kwestię: spotkałem się z informacją na innym forum, że są 2 wersja MJ, z których tylko jedna ma rzeczywiście czas ~2ms
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 19:43   

ŻĄDAJ WYMIANY NA MJ KUP KABELEK DO STAGA I POWIEDZ PANOM GAZOWNIKOM PAPA
PODEPNIESZ SOBIE AUTO POD LAPTOPA I SAM ZOBACZYSZ CO I JAK

[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 19:43 ]
I co kolega był u tych gazowników ??
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 13, 2010 15:07   

CZWARTEK 8:30 podepna to do kompa i mi pokażą co i jak. Upierają się przy swoim.

Mam na coś specjalnego zwracać uwagę?

Jak wyjdzie na moje to wsadzą MJ a jak na ich to pewno wyjde na downa :mrgreen:

aaa i dodatkowo będę walczył o moją listwę podgrzewaną bo takowej to ja raczej nie mam !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R All] Podgrzewane spryskiwacze.
SyntaX Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 16 Wto Paź 12, 2010 22:51
Gość
Brak nowych postów [R all] podgrzewane lusterka - instalacja
podgrzewane lusterka - pytanie
kmisiowy Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sob Sty 16, 2010 14:23
sknerko
Brak nowych postów [R all K-series] podstawki pod wtryski do lpg
sknerko Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 6 Nie Sty 24, 2016 11:12
Wiesia92
Brak nowych postów [R all] Wtryski Benzyna różnice
Vesper416 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 23 Pią Lip 16, 2010 21:25
Tomek1212
Brak nowych postów [LPG] Gdzie powinny być umiejscowione wtryski LPG
truten23 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 17 Sro Sty 14, 2009 21:44
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink