Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Osprzęt silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:47
[Honda Accord] Osprzęt silnika
Autor Wiadomość
accordzik10 



Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 1
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 18:23   [Honda Accord] Osprzęt silnika
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam wszystkich,
Zaraz mi ktoś powie, że nie to forum no ale nie mogę uzyskać konkretnej pomocy na forach hondy a jak wiemy akurat accord i r600 maja ze soba wiele wspólnego dlatego zapytam Was o jedną rzecz.

Potrzebuje osprzętu silnika, który pada(wszystko sie sypie a na domiar zlego cisnienie na cylindrach wskazuje, ze silnik tez niezbyt dlugo pociagnie) do mojego accorda 2.0 tdi z '96r i mam możliwość kupienia rovera 620 sdi w roczniku 95, chciałem zapytać czy te silniki i cały osprzęt są identyczne? Przeglądam specyfikację i nie widzę różnic ale wolę się upewnić.
Na moje oko w tej wersji nie ma klimy i abs'u a reszta taka sama.

Z góry dzięki za potwierdzenie bądź zaprzeczenie:)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 15, 2011 22:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 03, 2010 18:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 19:38   

Osprzęt jest taki sam, ewentualne różnice wynikać mogą właśnie z wyposażenia w klimę i abs. Radziłbym jednak na wszelki wypadek porównać szczegóły jeśli to możliwe. Ja zauważyłem np. pewne małe różnicę jeśli chodzi o wiązkę przewodów silnika (nie konkretnie między hondą a roverem). Kupiłem wiązkę z angielskiej wersji poliftowej w tej samej konfiguracji co mój przedliftowy w celu wymiany i stwierdziłem co następuje. W jednej z dwóch dużych wtyczek (tej mniejszej) przy obudowie rozrządu zamienione są dwie pary kabli. Patrząc w schematy wychodzi, że powinno być tak jak w wiązce z anglika, ale nie ma podziału w przypadku tej wiązki na LHD i RHD i podejrzewam, że jest to kwestia jednak rocznika. Zamienione są zarówno kabelki we wtyczce damskiej jak i męskiej, zatem nasuwa się proste rozwiązanie - zamienić tylko w jednej z kostek te kabelki, bo w całej reszcie kostek kolory i piny się zgadzają. Inna jest również wtyczka trzypinowa przy pompie, ale tu piny i kolory kabli się zgadzają więc wystarczy podmienić wtyczkę w wiązce. Trzecia różnica, to wtyczka czujnika ciśnienia oleju, w wiązce z "anglika" jest krótszy kabel do tej wtyczki i tu albo ta wersja silnika ma gdzie indziej czujnik oleju, albo różnice w umiejscowieniu wynikają z rocznika.

Zatem radzę dokładnie wszystko sprawdzać, bo silnik, który masz zamiar kupić jest z wersji przedliftowej i mogą się takie małe różnice trafić.
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 486
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Wto Maj 04, 2010 00:35   

thef napisał/a:
Trzecia różnica, to wtyczka czujnika ciśnienia oleju, w wiązce z "anglika" jest krótszy kabel do tej wtyczki i tu albo ta wersja silnika ma gdzie indziej czujnik oleju, albo różnice w umiejscowieniu wynikają z rocznika.

w starszych modleach czujnik jest z przodu a po lifcie z tyłu silnika stąd ta różnica w wiązce, na pewno jeszcze róznią się napinaczem paska wielorowkowego i podobno turbiną czy czymś tam od turbiny gdzieś był taki post ale nie mogę teraz znaleść a w hondach to wkładali chyba silniki już te po lifcie coś mi się zdaje bo diesla w accordzie wprowadzili puźniej niż w roverze ale tu nie jestm pewny
jakiego koloru masz rączkę od bagnetu oleju zieloną czy żółtą??
w R jest tak że zielona jest z przed liftu a jak żółta to silnik już po zmianach no chyba że ktoś mieszał :/
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Maj 04, 2010 07:18   

Mazak napisał/a:
w starszych modleach czujnik jest z przodu a po lifcie z tyłu silnika stąd ta różnica w wiązce, na pewno jeszcze róznią się napinaczem paska wielorowkowego i podobno turbiną czy czymś tam od turbiny
Coś czuję, że metodą domina znajdziemy jeszcze kilka drobnych różnic, niektóre istotne, a niektóre nie :) . Turbina ma chyba troszkę inne oznaczenie, ale prawdopodobnie obie pasują bez żadnych problemów. Wiem, że na starszych jest zielony napis, a na nowszych czerwony. Jest również różnica w misce olejowej pomiędzy starszymi a nowszymi rocznikami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Poduszka silnika.
GrEw Rover serii 600, Honda Accord 5 Czw Sie 06, 2009 10:09
Brt
Brak nowych postów [Honda Accord] Poduszka silnika
panorafix Rover serii 600, Honda Accord 18 Sro Lip 01, 2009 11:41
marcin0s
Brak nowych postów [Honda Accord] Falujące obroty silnika
maciej1 Rover serii 600, Honda Accord 2 Wto Maj 03, 2011 11:03
Krzysi3k
Brak nowych postów [Honda Accord] Poduszka zawieszenie silnika
Dean Rover serii 600, Honda Accord 4 Pon Mar 23, 2009 16:27
Mazak
Brak nowych postów [Honda Accord] Wiązka instalacja silnika
szopen81 Rover serii 600, Honda Accord 9 Sro Mar 20, 2013 20:43
szopen81



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink