Forum Klubu ROVERki.pl :: Proszę o ocenę r 75
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o ocenę r 75
Autor Wiadomość
52miro 



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 4
Skąd: słubice



Wysłany: Pią Cze 04, 2010 14:46   Proszę o ocenę r 75

Witam,

jestem tu nowy, jakieś 2 tyg śledze komentarze w internecie na temat tego auta,natknąłem się na Wasza stronę i jestem z niej mile zaskoczony.Ostatnie trzy lata jeździłem golfem III i uznałem, że czas na zmiany.Szukam Rovera 75(116 lub 131 KM) rocznik 2000-03 w cenie między 15-20 tys zł. Bardzo podoba mi się wersja z jasną, skórzaną tapicerką. Jeśli chodzi o sprawy motoryzacyjne to jestem laikiem stąd prosze Was o profesjonaną ocenę aut oraz rekomendację. Z góry dziękuje.
Co powiecie na to?

Dzwoniłem i gość powiedzał, że wszystko jest bajka. Jak powiedziałem, że pojade 230 km żeby zobaczyć to przypomniało mu sie że przy otwieraniu centralny otwiera tylko drzwi kierowcy a zamyka wszystkie....

[ Dodano: Pią Cze 04, 2010 14:46 ]
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C13464950
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 04, 2010 14:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Smoke 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: Okolice Rzeszowa



Wysłany: Pią Cze 04, 2010 16:34   

Witaj, źle spasowany lewy błotnik .
 
 
mike-l 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 361
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Pią Cze 04, 2010 17:25   

Autko prezentuje się ładnie i tyle, z tych zdjęć ciężko coś większego wywnioskować. Za słaba jakość. Dobrze wyposażone (choć tylko podstawowe audio - dla niektórych to minus ale jak dla mnie gra ok). Skóry ładne, zadbane. Szkoda, że sprzedający nie poczekał aż auto wyschnie po myciu i potem robił fotografie (acha tu brak zdjęcia silnika). Sprzedający zapomniał dopisać, że ma czujniki cofania.