Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freelander] Nwe usterki do naprawy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Freelander] Nwe usterki do naprawy
Autor Wiadomość
smith 



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 38
Skąd: Mysłowice



Wysłany: Wto Lip 13, 2010 23:55   [Freelander] Nwe usterki do naprawy
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: > 2006

witam, mam klika nowych usterek w naszym freelanderze otóż:

- Wspomaganie, nie działa za dobrze znaczy ojciec wiadomo nauczony na autach bez wspomagania nie odczuwa nic :-/ ja za to czuje ze na pewno nie działa tak jak powinno zwłaszcza przy manewrach na parkingu, opony mamy standardowe auto europejskie bez przekładki płynu nie ubywa nigdzie znaczy jak się skręca to standard znaczy coś tam ten płyn pracuje, ostatnio nawet nie sprawdzałem dokładnie, ale jest jeszcze jeden problem na postuje skręcam kierownicą p lewo na maksa i przy końcu zaczyna buczeć w prawo jest to samo, a jak jadąc autem zrobiłem test na parkingu skręcałem do pełna jadać czyli wspomaganie bez oporu jest cisza, czy kończy się pompa ? czy można ja ratować wymieniając płyn ?

- Hamulce tutaj jest poważna sprawa, już czytałem takie tematy ale odpowiedzi nie było, otóż mam mamy twardy pedał hamulca aby zahamować porządnie trzeba się zaprzeć, powiem ze padeł ogólnie szaleje czasami na postoju jak naciskam wciąga go a czasami jest twardy jak by nie działało serwo, abs gaśnie tuta jest ok, powiem ze niby słychać syczenie lekkie z serwa, serwo może być uszkodzone ? mieliśmy kiedyś rozcieknięty lewy cylinderek z tyłu wymieniłem go na nowy, szczeki z tyłu nowe, jedynie jeszcze klocki są z przodu do wymiany, ostatnio tez zaczęły piszczeć przednie hamulce strasznie mnie to wkurza, ale bardzie martwi mnie hamowanie tragedia po prostu jak w starym ursusie.

- no i temat Turbo, wymieniliśmy rurę IC, na nową, turbo jakby jest, czasami jak mu dam na trójce po gazie to jak pociągnie to w fotele wgniata, a czasami po prostu jest mułowaty, ojciec sam ustawiał zaworek od turbo zapomniałem jak się nazywał ta wajcha na podciśnienie, no i waśnie jest tak jak jest to się może zawieszać ? a jak jest z tym EGR jak to sprawdzić ?

- palące się SRS od dawna juz, kiedyś coś zagrzebałem i się zapaliło, nie ruszałem centralki od srs, w fotelach wtyczki sprawdzałem, jest możliwość jakos odczytać skasować ten błąd ?

- co to jest za przewód pusta wtyczka obok pompy sprzęgła przy silniku do niczego nie pasuje po pusty posty dwu przewodowy wtyk, wiem ze w niektórych autach jest to wtyczka do podpinania kompa.

proszę o odpowiedz z góry dziękuje.
_________________
Łukasz
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 22, 2010 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 13, 2010 23:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Lip 14, 2010 12:31   

smith, bardzo proszę krótko sprecyzować problemy w temacie.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Sro Lip 14, 2010 12:43   

smith napisał/a:
na postuje skręcam kierownicą p lewo na maksa i przy końcu zaczyna buczeć w prawo jest to samo


To jest poprawny objaw, pompa przy przekładni skręconej na max jest bardziej obciążona i trochę buczy.

smith napisał/a:
otóż mam mamy twardy pedał hamulca aby zahamować porządnie trzeba się zaprzeć, powiem ze padeł ogólnie szaleje czasami na postoju jak naciskam wciąga go a czasami jest twardy jak by nie działało serwo


Wypadało by sprawdzić szczelność przewodu podciśnienia do serwa i odpowietrzenie hamulców. Przed odpowietrzeniem warto sprawdzić stan klocków i ew wymienić jeśli będzie taka potrzeba


smith napisał/a:
palące się SRS od dawna juz, kiedyś coś zagrzebałem i się zapaliło, nie ruszałem centralki od srs, w fotelach wtyczki sprawdzałem, jest możliwość jakos odczytać skasować ten błąd


Trzeba posprawdzać, przeczyścić wtyki przy poduszkach, napinaczach pasów. Podgląd błędów i kasowanie z kompa serwisowego.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 10:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 08:21
SyntaX
Brak nowych postów [Freelander TD4 2001 Auto ES] Zakup a usterki napedu
mahatma Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Sob Wrz 24, 2011 17:45
mahatma
Brak nowych postów [Land Rover] centralny zamek - dziwne objawy usterki
magik_22 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Sob Lis 17, 2012 14:27
Boncky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink