Forum Klubu ROVERki.pl :: [R618] Wymiana tłumika końcowego. Oryginał czy zamiennik?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R618] Wymiana tłumika końcowego. Oryginał czy zamiennik?
Autor Wiadomość
karasbp 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 352
Skąd: B-stok-Bielsk Podl.

Rover 600

  Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 20:49   [R618] Wymiana tłumika końcowego. Oryginał czy zamiennik?
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie

Witam. Ostatnio zobaczyłem (słychać też było) że sypie mi się już końcowy tłumik. Nie warto już go spawać także myślę o wymianie i stąd pytanie do Was koledzy. Oryginał czy zamiennik? Nowy czy używany? Nowy i oryginalny to zapewne ogromny koszt, także odpada :/ Używki szukać? Też nie wiadomo w jakim stanie kupię. Jestem ciekaw jak się spisze jakaś inna uniwersalna puszka... Co Wy o tym sądzicie? Jakie najlepsze rozwiązanie?

[ Dodano: Sob Wrz 04, 2010 20:49 ]
Jeszcze jedno dodatkowe pytanko. Czy jest różnica między tłumikiem od R618 a R620 czy też R623?
_________________
Roverek sprzedany :/
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lut 23, 2011 21:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 20:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
shilus82 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 857
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 22:07   

pamiętaj że używka też nie wiadomo ile pociągnie,lepiej byłoby szukać nowego. W sumie zamiennik chyba najlepszy by był, ale ja mam złe doświadczenia z tłumikami z polmostrowa, bo jakiś jełop krzywo przyspawał ucho i mi puszka krzywo wisi :/ oryginał, jeśli w ogóle dostaniesz, będzie zapewne bardzo drogi, także weź zamiennik, ale nowy
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 23:21   

karasbp, jest roznica.
618 i 620i maja taki sam tlumik koncowy ( z jedna rurka)
620si, 623 maja z dwoma rurkami.
Mozna zalozyc z dwoma rurkami bez zadnych klopotow, zyskasz nieco na dzwieku i moze z pol KM ;)
Napewno zyskasz na wygladzie. Mysle, ze jak pojedziesz do tlumikarza to cos Ci dobierze.
Ja w swoim 620i zmienilem na dwururkowy i jest ok.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
karasbp 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 352
Skąd: B-stok-Bielsk Podl.

Rover 600

Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 18:53   

Aha, to czyli różni się tylko końcówkami tak? Łączenia i haczyki są identyczne.
_________________
Roverek sprzedany :/
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 19:27   

Na to wyglada, bo mi bez problemu zamontowali dwururke.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 21:44   

Perez napisał/a:
Na to wyglada, bo mi bez problemu zamontowali dwururke.
To zdolni są. :ok:
Zwłaszcza, że od 2.3 ma całkiem inne wygięcie rur.

karasbp, kup sobie tłumik tu: http://www.tlumikisamochodowe.pl/
Ja jeżdzę na takim już 4 lata.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Ostatnio zmieniony przez marthinez Pon Wrz 06, 2010 17:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 15:44   

marthinez, nie wierzysz? Moge cyknac fotke.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 17:20   

Perez napisał/a:
marthinez, nie wierzysz? Moge cyknac fotke.
Wierzę, tylko dziwię się, bo na schematach z Haynesa te tłumiki maja różne krzywizny rury.
Być może takie też pasują.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
karasbp 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 352
Skąd: B-stok-Bielsk Podl.

Rover 600

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 19:10   

marthinez napisał/a:
To zdolni są. :ok:

Polak potrafi :D
_________________
Roverek sprzedany :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R618] Wymiana Chłodnicy !
nsxgtone Rover serii 600, Honda Accord 4 Sob Wrz 08, 2007 19:31
nsxgtone
Brak nowych postów [R618] Wymiana rozrządu - 5 min i zgasł.
Mario6001 Rover serii 600, Honda Accord 6 Nie Cze 30, 2013 21:25
Mario6001
Brak nowych postów [R618] wymiana paska klinowego
trebuh75 Rover serii 600, Honda Accord 0 Sob Lis 12, 2016 16:29
trebuh75
Brak nowych postów [R618] Poduszki tylnych wahaczy - wymiana
krzysztof_p. Rover serii 600, Honda Accord 4 Sro Maj 07, 2008 10:48
Dzenson
Brak nowych postów [R618]Ciężko wchodzące biegi w r618 - sprzęgło ?
rafig192 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Gru 22, 2014 16:39
kruku_87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink