Forum Klubu ROVERki.pl :: [rover 416 Si 97r] samoczynne przełanczanie z gazu na Pb
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: thef
Czw Lis 18, 2010 15:54
[rover 416 Si 97r] samoczynne przełanczanie z gazu na Pb
Autor Wiadomość
gringo_on 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: z dzikiego wschodu



Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 23:02   [rover 416 Si 97r] samoczynne przełanczanie z gazu na Pb

witam, ostatnio zauważyłem ze jadac autem na lekkich wybojach wyłącza mi sie LPG i musze zgasić silnik i odpalić jeszcze raz zeby załączyć gaz. próbowałem poruszac wszystkie kabeliki od instalacji bo myslałem ze gdzieś nie łączy ale to nic nie dało. dodam ze instalacje LPG założyłem w 2004 roku
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 23:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 23:39   

moze cos wiecej? Jaka to jest instalacja sekwencyjna czy starsza?

Od 6 lat masz rovera i dopiero sie tutaj zalogowałes :o ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 23:47   

No i co wymieniałeś w ciągu tych sześciu lat w instalacji gazowej?
 
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 09:41   

pewno to nie jest sekwencja. czy to czasem nie padajace wtryski ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 11:21   

Jeżeli przełącza Ci się na wybojach, to nie ma siły i gdzieś musi być słabe łącze.
Nie wiem jaki masz gaz, ale u mnie (sekwencja landirenzo igs) można ustawić w sterowniku przy jakich zdarzeniach ma się przełączyć na benzynę.
Jak nie masz softu i kabla do swojego sterownika, to musisz jechać do gaziarza i zrobić jazdę próbną z podłączonym lapkiem.
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 13:30   

sprawdz podłączenia czy wszystkie wtyczki przy aparacie zapłonowym są podłączone. Może nawet przeczyść styki. Tutaj koło lampy lewej.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 14:10   

borsi napisał/a:
sprawdz podłączenia czy wszystkie wtyczki przy aparacie zapłonowym są podłączone. Może nawet przeczyść styki. Tutaj koło lampy lewej.


Nie rozumiem co ma aparat zapłonowy do objawu wyłączania się instalacji lpg

Aparat zapłonowy to kopułka i palec rozdzielacza - tobie chodzi chyba o sterownik silnika (potocznie zwany komputerem)
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 14:27   

nie. Ja wyminiąc kable WN przypadkowo odłączyłem jakiś przewód który idzie (i tutaj zapomniałem nazwy. Tuż nad nadkolkem za lampa przednia lewą ) tam wchodzi kabel zapłonowy i pare innych małych przewodów. Rożłączyłem przypadkowo i przy jeździe powyżej 120 przełączało mi się na LPG . Tobie może nie styka cos i na wybojach przertywa ten kabel. Też mnie dziwiło że takie pierdolitko zrobiło tyle zamieszania.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 14:57   

Chyba kolega pisze o cewce zapłonowej - na pewno nie to jest przyczyną....
Tak jak pisałem - posprawdzać wszystkie połączenia instalacji lpg, a jak nic nie znajdziesz to na kompa do gazownika
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 15:10   

a noż widelec posprawdzaj.
Ja miałem wypięte . Pojechałem do gaziarza bo nie wiedziałem co się stało.
Powiedziałem że wymieniałem kable patrzy wypięty kabel . i po zawodach.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 15:19   

jakby był wypięty kabel z cewki to nigdzie byś nie pojechał :>
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 15:21   

ale kabel nie był wyypiety. Wokół cewki jest jeszcze 4 cienkich kabelków u mnie i któryś z nich sie wypiął.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 15:32   

bez tych kabelków też byś nie pojechał - nie ma iskry nie ma ognia :wink:
dajmy już spokój tej cewce...
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 15:40   

no niestety jechałem ! więc cos tam musi być. Nie wypieło mi kabla WN czytaj kolego wyraźnie. :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 15:42   

kolego czytam wyraźnie i nie widzę możliwości powstania w cewce wysokiego napięcia bez podłączenia do niej kabli sygnałowych (lecących z ecu)
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 15:52   

- czerwony z bezpiecznikiem podłączony do rezystora na pierwszym zacisku - zasialnie centralki LPG
- brązowy do górnego zacisku cewki - sygnał o obrotach silnika do centralki LPG
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 16:02   

U mnie centralka zasilana jest bezpośrednio z akumulatora, a obroty silnika pobierane są bezpośrednio z czujnika położenia wału. Różne instalacje - różne patenty - niestety kolega co zgłosił problem nie napisał żadnych szczegółów...
 
 
gringo_on 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: z dzikiego wschodu



Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 16:28   

sory ze was wprowadziłem w błąd bo nie "założyłem" tylko " załozył" koleś przede mną, auto kupiłem tydzien temu i kilka razy przełączył mi sie na Pb. gaz jest na sekwencje a z tego co wiem to koles regularnie wymieniał filtr od gazu i tyle bo podobno nie miał do tej pory problemu z LPG. Na gaz przełącza mi sie po przekroczeniu 40*C
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 16:51   

Problemy najczęściej pojawiają się u nowego właściciela :wink: Jaką masz dokładnie instalację - producent, model? Tak czy siak pewnie skończy się na diagnostyce u gazownika...
 
 
gringo_on 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: z dzikiego wschodu



Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 18:30   

sory ze dopiero teraz ale miałem problem z netem:/ a instalacje sekwencyjna i ale nie wiem jakiej to firmy i czy da sie coś tam kombinować ze sterownikami ale przeczyściłem dokładnie wszystkie kabelki i na razie przełączył sie tylko 2 razy czyli juz lepiej :wink: Le na pewno tego tak nie zostawię i pojadę do mechanika z tym. A korzystając z okazji to mam pytanie odnośnie akumulatora bo chcę kupić nowy ale nie wiem o jakim napięciu, 75A będzie dobre??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [R45]Sprzęgło zostało w podłodze-Rozwiązanie samoczynne
barney79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Mar 23, 2012 07:39
szoso
Brak nowych postów [414si]Odpala po dodaniu gazu, bez gazu gasnie
ZiGuSs Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Maj 22, 2012 15:59
ZiGuSs
Brak nowych postów [rover 45 itd] luz pedału gazu
marek501 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Kwi 23, 2010 08:22
sobrus
Brak nowych postów [Rover 400] Reakcja na pedał gazu
mac-person Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Nie Sie 18, 2013 09:35
mac-person



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink