Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Czy to koniec silnika ??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: maciej
Czw Lis 18, 2010 09:29
[R620] Czy to koniec silnika ??
Autor Wiadomość
dexter182 



Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 9
Skąd: Lublin



  Wysłany: Sob Paź 23, 2010 09:28   [R620] Czy to koniec silnika ??
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam
W wakacje z holowałem kolegi samochód, i walnęła mi dość wysoko temperatura.
Teraz z kolei temperatura jest w porządku a woda mi się gotuje.

WTF !! !!???????????? :bezradny:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 25, 2011 00:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 23, 2010 09:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 23, 2010 09:32   

Nieszczelność układu chłodniczego, nie trzyma ciśnienia.
Wymień korek w zbiorniczku wyrównawczym. Sprawdź także czy gdzieś Ci nie cieknie.
 
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Sob Paź 23, 2010 12:59   

Wentylator się załącza? może czujnik temp. walnięty i przegrzałeś silnik, teraz wygląda na zapowietrzony układ, mogła pójść uszczelka pod głowicą i wywala płyn, może być też zacięty termostat ale to raczej mało prawdopodobne, wąż od chłodnicy napuchnięty? A może być po prostu tylko zapowietrzony układ, właśnie przez nieszczelność gdzieś na obiegu :wink: .
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
dexter182 



Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 9
Skąd: Lublin



Wysłany: Sob Paź 23, 2010 13:02   

dziś zauważyłem że wentylator nie chodzi, a korek od zbiorniczka tez jest nie szczelny bo aż z niego wywala pare jak jeżdżę z przyczepą.
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Sob Paź 23, 2010 13:04   

No to po części masz już odpowiedź, wymień czujnik oraz korek i odpowietrz układ i zobaczymy co dalej :wink: .

Aha, sprawdź jeszcze sam wentylator zanim wymienisz czujnik, być może on padł.
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Sob Paź 23, 2010 16:44   

I bezpieczniki.
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sob Paź 23, 2010 16:54   

dexter182 napisał/a:
a korek od zbiorniczka tez jest nie szczelny bo aż z niego wywala pare

Ale to jest chyba normalne - korek tak jest zrobiony, żeby upuszczać nadmiar ciśnienia z układu...
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10894
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Paź 25, 2010 08:33   

ale nie do przesady. Musi utrzymywać niewielkie nadciśnienie, aby płyn nie gotował się przy 100 stopniach
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Pon Paź 25, 2010 11:18   

sTERYD napisał/a:
ale nie do przesady. Musi utrzymywać niewielkie nadciśnienie, aby płyn nie gotował się przy 100 stopniach

Ale kolega pisze, że woda mu się gotuje, czyli puszczanie pary z korka jest normalne...
dexter182 napisał/a:
Teraz z kolei temperatura jest w porządku a woda mi się gotuje.

Przyczyna jest w tym, co koledzy napisali wcześniej - korek jest OK, jeśli czytać opis dexter182.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
dexter182 



Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 9
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Paź 26, 2010 20:44   

rurka co idzie do silnika jest gorąca, powrotna natomiast jest zimna więc chyba termostat ?
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 21:34   

dexter182 napisał/a:
więc chyba termostat ?
możesz wyjąć i sprawdzić, dolny wąż się nagrzeje gdy termostat się otworzy przy temp. 78'C
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Koniec sprzęgła
irecki26 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sob Sty 30, 2010 09:43
staf
Brak nowych postów [R620] Koniec paliwa
TrAViShOn Rover serii 600, Honda Accord 6 Czw Cze 03, 2010 17:22
kzrr
Brak nowych postów [R620] Koniec turbiny?
pitt Rover serii 600, Honda Accord 10 Sro Sty 12, 2011 21:29
takeda666
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R620] Typ silnika
Delta3131 Rover serii 600, Honda Accord 8 Sro Gru 22, 2010 07:46
szoso
Brak nowych postów [R620] Szarpanie silnika
michallo Rover serii 600, Honda Accord 7 Sob Sty 08, 2011 16:04
Mazak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink