Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 214 Si 97r Pb] Pompa paliwa czy zapłon? KŁOPOTY
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: maciej
Czw Lis 18, 2010 09:17
[R 214 Si 97r Pb] Pompa paliwa czy zapłon? KŁOPOTY
Autor Wiadomość
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sro Paź 27, 2010 20:19   [R 214 Si 97r Pb] Pompa paliwa czy zapłon? KŁOPOTY

Witam wszystkich
Piszę do Was bo tak jak napisałem w temacie mam problem. Zaczne od początku bo chyba tylko tak komuś coś nasune na myśl;) Tak wiec dzisiaj rano jechałem do pracy , w pewnym momencie samochod bez żadnych krzyków zgasł...mam na myśli to że nie było żadnego szarpania, zgrzytów poprostu zmalała prędkość i póżniej nie mogłem go odpalić. Uznałem że to paliwo bo juz 4 dni jeżdziłem na rezerwie, poszedłem na stacje kupiłem paliwo(3l) i wlałem do samochodu. Niestety nie pomogło, samochód dalej nie palił a w dodatku usłyszałem że pompa paliwa chodzi troche dziwnie...wczesniej po przekręceniu kluczyka było ją słychac tylko raz a teraz gdy wyciagam kluczyk odzywa sie drugi raz i dzwiek jest zupełnie inny..znajomy stwierdził że to może być cewka, jednak cewke, przewody,swiece, kopułkę i palec miałem miesiąc temu wymienione. Co dziwne i nie wiem czy to ma wpływ na sytuacje w tamtym miesiacu po zapaleniu rezerwy (tzn.kreska na czerwonym) miałem w baku jeszcze 20 litrów paliwa biorac pod uwage że pojemność baku to 50 a mi weszlo 28... myslałem żeby dobrac sie do pompy żeby chociaz ją sprawdzić (tak jak wyczytałem to na forum) albo zdiagnozowac inny problem słuchajac waszych opini. Zanim pojade do mechanika chce chociaz troche wiedzieć bo ostatni zanim doszedł do przewodów wymienił cały zapłon...wydaje mi sie ze tylko dla pieniedzy
Pozdrawiam i jesli to możliwe to prosze o pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 27, 2010 20:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Paź 27, 2010 20:36   

kangaroo69 napisał/a:
miałem w baku jeszcze 20 litrów paliwa

rezerwa to ok 8 litrów paliwa.
Być może że troche przekłamuje.
Na moje oko to pompka mogła się spalić
kangaroo69 napisał/a:
poszedłem na stacje kupiłem paliwo(3l

to zdecydowanie za mało jak kręciłeś mogłeś spalić pompke a być może zassała jakiś syf ze zbiornika i teraz nie chce odaplić. Probuj pare razy przegonic paliwo wlaczajac zaplon i wylaczajac z dluzsza chwila przerwy tak zeby popka sie odzywala.
kangaroo69 napisał/a:
jednak cewke, przewody,swiece, kopułkę i palec miałem miesiąc temu wymienione

Jak wszystko wymienione to raczej nie cewka
Albo wlej przynajmniej z 10 litrow paliwa moze wtedy zapali.
Powodzenia
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sro Paź 27, 2010 21:09   

Jutro wleje tego paliwa a korzystajac z okazji chcialem zapytać czy spalenie pompki to już ostateczność czy moga być większe konsekwencje?
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 27, 2010 21:25   

skoro masz już wszystko wymienione to ja bym zrobił tak:
odkręcił przewód od filtra paliwa i do niego bym podłączył jakiś pojemnik,po co ?
po to,że jak faktycznie pompa zaciągnęła jakiś syf lub mało paliwa to przynajmniej wtryskiwacze CI się nie zapchają,a będziesz widział czy pompa pompuje w ogóle
 
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Paź 27, 2010 21:39   

Mogą być większe dokładnie jakie nie wiem, kiedyś czytałem na forum musisz poszukać bo nie powiem Ci dokładnie a nie chce kłamać. Może w Twoim przypadku tak nie będzie:)
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 28, 2010 10:46   

kangaroo69 napisał/a:
Co dziwne i nie wiem czy to ma wpływ na sytuacje w tamtym miesiacu po zapaleniu rezerwy (tzn.kreska na czerwonym) miałem w baku jeszcze 20 litrów paliwa biorac pod uwage że pojemność baku to 50 a mi weszlo 28... myslałem żeby dobrac sie do pompy żeby chociaz ją sprawdzić (tak jak wyczytałem to na forum) albo zdiagnozowac inny problem słuchajac waszych opini
Pływak się zozszczelnił mam tak samo po wyjęciu zbiornika okazało sie ze mam pół zbiornika a wskaźnik wskazywał zero absolutne
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 18:07   

A gdybym chciał wyjąć pompę paliwa to czy da się to zrobić samemu? czytałem że w tym modelu trzeba wyciagać bak bo niema dostępu z pod kanapy...narazie jeszcze nic nie zrobiłem bo albo praca albo np. jutro szkoła..pewnie dopiero we wtorek:(
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 29, 2010 18:13   

kangaroo69 napisał/a:
A gdybym chciał wyjąć pompę paliwa to czy da się to zrobić samemu?
Możesz mieć z tym problem do tego najlepiej mieć drugą osobę do pomocy i najlepiej prawie pusty zbiornik. Nie jestem pewien na 100% że to pływak ale mam podobny przypadek i okazało się że to właśnie wina pływaka
kangaroo69 napisał/a:
czytałem że w tym modelu trzeba wyciągać bak bo niema dostępu z pod kanapy...
niestety to jest okrutna prawda
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
ascaris 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 173



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 21:10   

Ja miałem identyczne objawy. Też po prostu sobie umarł podczas jazdy na rezerwie (co kiedyś było u mnie normalką). Pompa paliwa się usmażyła. Całe szczęście, że dostęp jest zaraz za siedzeniami (od bagażnika) :)
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sob Paź 30, 2010 19:12   

To wspaniale;) jutro chociaż niedziela to spróbuje tam zajrzeć;) byłem dzisiaj u mechanika, powiedział że gdyby była to pompa to naprawa z częścią 400zł, a samą pompę Kagera znalazłem na TomaTeam za 220 zł. więc jesli udało by mi sie do niej dostać i sprawdzić czy działa to bym mu za brudne rece nie płacił, no chyba że to nie była by pompa...
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Nie Paź 31, 2010 17:25   

Kolego ja pompke za 100 kupiłem i w 30 min sam wymieniłem
po co do meczanika...
tam jest jedna kostka i 4 wężyki do zamiany...
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Nie Paź 31, 2010 17:31   

Ja dzisiaj sprawdzałem i tak jak wcześniej pisał kolega nie ma dostępu z bagażnika, przynajmniej w tym modelu(R 200 1,4 Si 16v 103km 97r.) interesuje mnie jeszcze tylnia kanapa bo bak jest tuż pod nia....a wyciagał ktoś może bak z 214-stki?
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 31, 2010 17:39   

W żadnej 200-ce chyba nie ma dostępu od góry a co do baku to ja wyciągałem u siebie
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Nie Paź 31, 2010 17:58   

A dużo było z tym kłopotu? pompa jest w sitku czy jak?
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 31, 2010 18:14   

Cytat:
A dużo było z tym kłopotu?
trochę się trzeba na gimnastykować i po siłować z mocowaniami rury wydechowej, poza tym najbardziej przeszkadza linka hamulca ręcznego i tłumik
kangaroo69 napisał/a:
pompa jest w sitku czy jak?
stanowią całość
 
 
 
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Nie Paź 31, 2010 20:08   

ja tam bez problemu wymieniłem pompe...

najlepiej na kanale.... żadna linka ani tłumik nie przeszkadza..
z prawej strony pasażera tylnego jest otwór ale wskaźnika paliwa... (to też z musisz odkręcić.)
A bat to 2 opaski i węże...
nie ma sitka.... całość wychodzi... pompka jest w takim plastiku ochronnym...
jak masz kanał albo dostęp do niego to jakieś 30 min roboty...
jak nie to około godzinki.....
Pozdro
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Nie Paź 31, 2010 20:19   

Wykonam wszystko według instrukcji i napisze jak tylko coś zdziałam;) boje się troche ale jak popatrzyłem na mechanika to nie trzeba wielkich umiejetności...a jak już kupować pompę to kager może być? Pozdrawiam;)
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 31, 2010 21:23   

chomik1948 napisał/a:
z prawej strony pasażera tylnego jest otwór ale wskaźnika paliwa... (to też z musisz odkręcić.)
z lewej strony jest otwór w zbiorniku który musisz odkecić co do wskaźnika to wcale nie jest po prawej stronie tylko przy pompie znajduje się pływak wskazujący ilość paliwa w zbiorniku ( u mnie tak jest) i niestety wymaga wymiany bo się rozszczelnił
chomik1948 napisał/a:
jak masz kanał albo dostęp do niego to jakieś 30 min roboty...
oczywiście tyle że tak krótko to potrwa jeśli masz minimalną ilość paliwa w zbiorniku :razz:

U mnie pompa wygląda tak jak na zdjęciu to zaznaczone na czerwono to pływak który muszę u siebie wymienić bo błędnie wskazuje poziom paliwa w zbiorniku
 
 
 
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Nie Paź 31, 2010 22:09   

tak...
pompka jest wtym białym plastiku ....ten plastik ...

u to czerwone miejsce to jest tylko taki filterek a pływak wskażnika mam z dwugiej strony baku....
tak jak wcześniej wspomniałem trzeba też okgręcić i wyciągnąć żeby bak odkręcić....
pozatym identyczna jak moja...
 
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 31, 2010 23:24   

chomik1948, może i u ciebie ale on ma takiego samego roverka jak mój a ja wyciągając zbiornik niczego nie widziałem z drugiej strony baku
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] Pompa paliwa
arni55 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Wto Paź 09, 2012 19:46
arni55
Brak nowych postów [R25]Pompa paliwa
kalitus84 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Czw Gru 16, 2010 23:05
kalitus84
Brak nowych postów [R200] Pompa paliwa 1.4 a 1.8
Korczus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Cze 04, 2009 16:07
sTERYD
Brak nowych postów [R214]Pompa paliwa
Max0991 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sro Gru 17, 2014 17:13
Max0991
Brak nowych postów [214 Si] Problem z pompa paliwa.
Sojka90 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Maj 21, 2017 21:43
NoPE



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink