Forum Klubu ROVERki.pl :: [Polonez 1.4] swap silnika tylko na co????
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Polonez 1.4] swap silnika tylko na co????
Autor Wiadomość
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Gru 20, 2010 08:36   

flapjck1 napisał/a:
bocian, jakbys cos wiedzial o jakiejs glowicy vvc do wziecia to jam chetny :)
zreszta na silnik w czesciach tez - potrzebuje 1eg tloka z tuleja ( kpl )


Zapytam Sachara, może mu coś jeszcze zostało z jego 1.8Vi.

[ Dodano: Pon Gru 20, 2010 08:36 ]
Bocian_s napisał/a:

Tomi, Polonez nigdy nie grzeszył osiągami co nie oznacza że nie da sie tego poprawić. mój jakoś przy 150km/h jest jak przyklejony.


Ja miałem inne odczucia, a od czasów, gdy ściąłem słup tylnym błotnikiem Sierry 2.0 DOHC. prędkość graniczna w Polonezie na zakręcie wynosiła jakieś 70 km/h. Osobiście nie potrafię jeździć szybko Polonezem. ponieważ ani nie da się szybko kręcić kierownicą (szacun, dla tych, którym się to udaje), ani zająć wygodnej pozycji (jestem "dość duży"), ani czuć się stabilnie na miękkim, rozchuśtanym, fabrycznym zawieszeniu.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 20, 2010 08:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Nie Gru 26, 2010 10:47   

Ja teraz jeżdżę Nexią 1.5 SOHC i powiem, że przy niej Poldorover był twardym i pewnie trzymającym się w zakrętach samochodem z wygodnymi siedzeniami, doskonałym widokiem do przodu i na boki i cudownym przyśpieszeniem, co prawda, z nieco za ciężko i za wolno reagującym układem kierowniczym.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Gru 26, 2010 11:33   

oprawca_1978 napisał/a:
Ja teraz jeżdżę Nexią 1.5 SOHC i powiem, że przy niej Poldorover był twardym i pewnie trzymającym się w zakrętach samochodem z wygodnymi siedzeniami, doskonałym widokiem do przodu i na boki i cudownym przyśpieszeniem, co prawda, z nieco za ciężko i za wolno reagującym układem kierowniczym.


Wszystko zależy od punktu widzenia. Po obniżonym zawieszeniu w Cabrio, MG ZS wydaje mi się komfortową kanapą :)
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Wto Sty 04, 2011 23:32   

Bocian_s napisał/a:
O mały włos nie kupiłem głowicy od VVC aby wywalić całe VVc i wsadzić dwa walki wydechowe z VVC i na jednym z nich nabić palec rozdzielacza.


I bardzo dobrze, że tego nie zrobiłeś bo średnice łożysk ślizgowych na "wałku" ssącym w VVC są większe. Dlatego też żeby zrobić kowersje na Solid Cams musisz się zaopatrzyć w dedykowany wałek.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sty 05, 2011 08:33   

oprawca_1978, moja Pani się wozi taka nexia:) to jest stabilne jak galaretka na małym talerzu:D strach tym w zakręty wchodzić:)
 
 
Bocian_s 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2003
Posty: 171
Skąd: Siedlce



Wysłany: Sro Sty 05, 2011 08:55   

Zawsze można by się pokusić o przełożenie samych zaworów... sporo zabawy ale chyba wykonalne...
_________________
129KM/190Nm - kto mi powie jak to poprawić...
 
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 05, 2011 19:14   

smialo moge polecic swapa na 1,6 16v rovera. byl to moj pierwszy i jedyny swap w zyciu i sie udal.efekty mojej pracy byly nieprzecietne. 1 dzien roboty [bez kanalu] i autko smigalo.
zaleta jest ;znacznie odczuwalny przyrost mocy i momentu,odrobine mniejsze spalanie,mniej nadwyrezona skrzynia biegow [synchronizatory],slabiej grzejacy sie kolektor wydechowy. naprawde polecam!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [polonez 1.8 16v k-series] Swap. 1.8 16v w polonezie
Seba_OBR Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 67 Pią Wrz 16, 2011 21:09
Seba_OBR
Brak nowych postów [POLONEZ] Swap 1.6gsi -> 18k4f
Juro Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 11 Pią Maj 13, 2016 21:36
Juro
Brak nowych postów [Polonez 1.4 16v] problem z nagrzaniem silnika
mike Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 6 Sob Paź 05, 2013 17:06
mike
Brak nowych postów [Polonez 1.4MPI]Dodatkowy sterownik silnika ECUmaster DET2
kompot Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 114 Wto Paź 16, 2012 23:11
sebeks
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Rozrusznik Polonez 1.4 vs Rover 1.4
goorsky Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Sro Sty 11, 2017 22:11
goorsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink