Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freelander] Praca na LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Freelander] Praca na LPG
Autor Wiadomość
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Pon Sie 13, 2007 18:26   [Freelander] Praca na LPG
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie

Witam , mam pytanie jak chodzą roverki z tym samym silnikiem na lpg (instalacja stag300) chodzi mi czy np.podczas jazdy po zdjęciu nogi z gazu i za chwilę po dodaniu czy czasem macie takie zająknięcie? u mnie to występuje i nie mogą ustawić . Dodam że na benz ok, sprawdzany testbookiem, kable, kopUłka , palec, świece nowe.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 18:17, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 13, 2007 18:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10888
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sie 14, 2007 09:14   

jak to z gazem bywa nawet jeśli masz najlepsza instalację (a Twoja cieszy się bardzo dobra renomą), to trzeba ją porządne zamontować i wyregulować, a to nie wszyscy gazmani niestety potrafią :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sie 14, 2007 10:09   

Stag 300 ma to do siebie, że przy odrobinie wiedzy, chęci i posiadaniu laptoka + kabelka za xxPLN można sobie samemu gaz wyregulować. Jak poszukasz w sieci na srtonie producenta to jest tam dokładna instrukcja kalibracji + program do tego.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Wto Sie 14, 2007 10:23   

Pół dnia z laptopem jezdzili i ustawiali, ale skoro piszecie że powinn być ok to niech sie bawią dalej. A tak nawiasem czy ktoś może mi przesłać jak sie rysuje u was wykres mapy, chciałbym porównać , oczywiście tego samego silnika. Kolego sTERYD czy możesz udzielić jakiś wskazówek odnośnie tego jak dobrze powinien być zamontowany, na co zwrócić uwage, jakieś detale?
 
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Pią Sie 17, 2007 13:09   

ja nie mam nic pod ręką do pomacania i nie miałem porównania. Ale to troche dziwne

[ Dodano: Sro Paź 10, 2007 07:42 ]
Witam ponownie, okazało się że głównym problemem z dostrojeniem gazu ( poza tym że miałem za mały parownik na początku i za długie wężyki i za daleko od głowicy wkręcone króćce) polega na rożrzucaniu punktów od mapy gazowej i benzynowej. Punkty te powinny mniej więcej powinny tworzyć jakąś tam linie a u mnie są chaotycznie porozrzucane (dołączam mapkę) i przez to problem z szarpnięciem, przy gwałtownym dodaniu gazu, Słyszałem stwierdzenie że zawór może być wypalony, lub gniazdo, lub silnik padlina ale mam dopiero 146tys km nie bierze oleju ani grama więc z tym silnikiem troche dziwnie brzmi. Nie patrzcie na mapce na mnożnik bo próbowałem różnych nastaw obecnie mam na 1 mnożnik.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sie 17, 2007 16:18   

bartko100, ja mam wykres mojej mapy gdzieś w domu. Jak mi przypomnisz mailowo wieczorem, to wrzucę na forum.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Pią Sie 17, 2007 19:48   

Piter jak możesz to wrzuć wykres mapy, Nikodem gazownik to fajny facet doradził mi co jest u mnie źle i napisal co poprawić , naprawde facet sie zna na fachu. We wtorek dopiero będe poprawiał błędy w montażu i dam znać
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sob Sie 18, 2007 16:46   

bartko100 napisał/a:
Piter jak możesz to wrzuć wykres mapy, Nikodem gazownik to fajny facet doradził mi co jest u mnie źle i napisal co poprawić , naprawde facet sie zna na fachu.

Tzn. co kazał naprawić?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Sob Sie 18, 2007 23:20   

parownik zeta s ile pamiętam teraz, bo tomaseto to cienizna do tego silnika, następnie wtryskiwacze magic jet czeskie bo te zółte to za małą mają przepustowość i pare innych dupereli odnośnie ustawień ale to przedewszystkim, Na fot5kach ,mam już zawoli reduktor, ale miałem tomaseto
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Sie 19, 2007 09:06   

bartko100 napisał/a:
następnie wtryskiwacze magic jet czeskie bo te zółte to za małą mają przepustowość

Spokojnie chodzą te silniki na żółtych Valtekach. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Nie Sie 19, 2007 09:31   

jakoś u mnie nie bardzo, może dlatego że ten silnik jest mocniej obciążony niż w zwykłej osobówce
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Sie 19, 2007 09:42   

bartko100 napisał/a:
jakoś u mnie nie bardzo, może dlatego że ten silnik jest mocniej obciążony niż w zwykłej osobówce

Jestem przekonany, że u Ciebie też by to chodziło tak jak trzeba.

"Obciążenie" nie ma tu nic do rzeczy.
Co jest bardziej obciążone? 1.8 u Ciebie, czy może 1.1 16V w R25?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Nie Sie 19, 2007 11:09   

ehh ja widze ze wszyscy maja z silnikiem K ten sam klopot na LPG dopuki nie trafiaja na mistrza gazownictwa, no ja nie moge trafic :(

moze powstanie jakis zestaw porad jak w miare dobrze zaSTAGować silnik serii K

kto zna jakiegos mistrza gazownictwa nie za daleko od bydgoszczy? moze poznan? gdansk?
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sie 19, 2007 11:36   

paff napisał/a:
kto zna jakiegos mistrza gazownictwa nie za daleko od bydgoszczy? moze poznan? gdansk?


Kraków - Piter34 :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Nie Sie 19, 2007 11:54   

a jakis warsztacik? serwisik z renoma wsrod uzytkownikow, bo ci moi to cos regulowac nie potrafia za bardzo

znaczy sie maja zestaw standardowych chwytow i jak to nie pomaga to dupa zbita;-)
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sie 19, 2007 12:00   

No niestety nie znam :roll: A zestaw porad, to można chyba gdzieś na forach LPG znaleźć. Pewnie jak Piter się pojawi, to coś więcej napisze ;) To nie moja dziedzina ;)
Maciej polecał jakiś warsztat, gdzie gazuje swoje roverki i jest b.zadowolony. To gdzieś pod Warszawą. Przeglądnij jego posty, to powinieneś znaleźć adres.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Sie 19, 2007 12:13   

paff napisał/a:
kto zna jakiegos mistrza gazownictwa nie za daleko od bydgoszczy? moze poznan? gdansk?

Na Twoim miejscu uderzyłbym do którejś z osób wypowiadających się na forum STAGa.
Na pewno znajdziesz kogoś z okolicy.

Brt napisał/a:
Pewnie jak Piter się pojawi, to coś więcej napisze ;) To nie moja dziedzina ;)

O problemie paffa kiedyś już się rozpisywaliśmy tutaj i chyba nic nie pomogło. Na odległość nie zawsze da się to zrobić, a bez zrzutów map i ustawień w programie to już w ogóle ciężko.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Nie Sie 19, 2007 12:15   

no wlasnie dlatego szukam kogos - gaziarza ktory ma w tym doswiadczenie

z moich obserwacji forup producenta STAGa wynika ze jeden pan przyjmuje w Redzie a drugi w Wielkopolsce, wyslalem im zapytania,ale wole tez spytac brac roverkowa:)

A moze mistrz od STAGa przyjmuje 5km od mojego miejsca zamieszkania ;-)
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Nie Sie 19, 2007 18:17   

Zobaczymy Piter czy Nikoś miał racje u mnie, w tym tygodniu będzie naprawione

[ Dodano: Sro Paź 10, 2007 07:42 ]

Witam ponownie, okazało się że głównym problemem z dostrojeniem gazu ( poza tym że miałem za mały parownik na początku i za długie wężyki i za daleko od głowicy wkręcone króćce) polega na rożrzucaniu punktów od mapy gazowej i benzynowej. Punkty te powinny mniej więcej powinny tworzyć jakąś tam linie a u mnie są chaotycznie porozrzucane (dołączam mapkę) i przez to problem z szarpnięciem, przy gwałtownym dodaniu gazu, Słyszałem stwierdzenie że zawór może być wypalony, lub gniazdo, lub silnik padlina ale mam dopiero 146tys km nie bierze oleju ani grama więc z tym silnikiem troche dziwnie brzmi. Nie patrzcie na mapce na mnożnik bo próbowałem różnych nastaw obecnie mam na 1 mnożnik. Jak ktoś nie pamięta historii to pod tytułem dławienie się silnika i jest dostępna http://www.roverki.pl/forum/viewtopic.php?t=17200

[ Komentarz dodany przez: thef: Czw Paź 11, 2007 23:47 ]
Przeniosłem tego posta z nowego tematu, który założyłeś zamiast kontynuować w jednym z dwóch wątków, które prowadzisz na ten temat. Dodałem poprawiony odnośnik i załącznik Twojej mapy, żeby nie trzeba było szukać. I mam prośbę na przyszłość - spróbuj jeden wątek prowadzić w obrębie jednego tematu ;) .
Ostatnio zmieniony przez thef Pią Paź 12, 2007 00:06, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 10, 2007 13:20   

bartko100, gdzie ten załącznik z mapką?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 10:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 08:21
SyntaX
Brak nowych postów [Freelander] Nierówna praca na biegu jałowym
aras30 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 4 Sro Wrz 15, 2010 21:24
aras30
Brak nowych postów [freelander] nierówna praca, dymi na zimnym
buster.tt Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 1 Pon Lis 20, 2017 21:31
sknerko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink