Forum Klubu ROVERki.pl :: [Seria K] Montaż termostatu PRT
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Seria K] Montaż termostatu PRT
Autor Wiadomość
RadekMoto
[Usunięty]






Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 11:06   

A gdyby zastosować grubsze śruby i po prostu mocniej dokręcac głowice? trzeba by było powiększyć otwory w magistrali i pogwintować ale może warto?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 11:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Pią Paź 12, 2012 23:16   

Chłopaki odgrzewam temat :smile:
Kupiłem termostat, wąż do chłodnicy i nigdzie ale to nigdzie nie mogę znaleźć trójnika do wpięcia się w wąż chłodnicy :evil: Jak już trafił się plastikowy w hydraulicznym to mówią że ta temperatura go zniszczy, jak miedziany to opaski będą na krawędziach, u gazowników rozkładają ręce bo największy mają fi:19, w sklepach z częściami do samochodów też niczego nie można dostać :/ Skąd w tym zestawie mają trójnik, o ile nie "na zamówienie" albo co Wy zakładaliście :?: Bardzo proszę o radę bo jak nie to chyba do tokarza pójdę :???:
Pozdrawiam :smile:
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Paź 15, 2012 11:20   

hmmm moze rurki miedziane, trójnik, twardy lut ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Pon Paź 15, 2012 20:12   Trójnik

Po wielu dniach szukania przystałem na propozycję pracownika jednego z hydraulicznych, co prawda sam nie był pewien ale to ja będę testował :wink: Z grzał mi trójnik z wypustkami, wszystko plastikowe. Co prawda materiał ma wytrzymałość do 95 stopni jednak ze względu na to że jest dość gruby, (5 mm ścianki ) myślę że da radę :razz: Martwi mnie tylko brak obwódek na końcach rurek na których opaski by się zatrzymały ale może ciśnienie tego nie rozwali :razz: Miały być miedziane, ale gorzej z przedłużeniem :/ O to zdjęcia :
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Paź 15, 2012 20:25   

No ni wiem. Jak autko nabierze ponad 100 stopni to rura może się ześlizgnąć, ale mogę się mylić.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Pon Paź 15, 2012 21:48   

no właśnie tego się boję :/ ale te które były w zestawie z termostatem PRT były chyba tylko w tym celu zrobione bo trójników w tym rozmiarze, tzn. 35 nie ma nigdzie :/ a jeszcze samochodowych :razz:

[ Dodano: Pon Paź 15, 2012 21:48 ]
Choć właśnie do głowy mi przyszło czy by może końców nie przytopić to by małe ranty były :?:
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 15, 2012 21:50   

Problem z tym jest taki ze jak długo to jest na powyżej 95°C ten plastik robi się mieki i może się zdeformować niestety :neutral:

Czemu nie kupisz sobie normalnie trójnika w pneumatycznym/hydraulicznym sklepie żeby można było węzę naciągnąć od razu sobie.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Pon Paź 15, 2012 22:04   

Kupiłbym tylko u nas nigdzie nie ma takich :/ Jutro jeszcze w firmie która hydrauliką siłową się zajmuje zapytam, czasami przy prasach mimośrodowych u nas w pracy podobne rzeczy montują :???:
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 16, 2012 11:10   

to juz lepiej z rurek miedzianych polutuj coś, a nie z plastiku
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
osarro 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 496
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 24, 2012 21:13   

nie wiem jakim cudem nie posiadałeś trójnika bo jest w zestawie;)
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sro Paź 24, 2012 23:50   

osarro napisał/a:
nie wiem jakim cudem nie posiadałeś trójnika bo jest w zestawie;)

A no takim że nie kupowałem zestawu :smile: Moim zdaniem nie warto przepłacać. Termostat do Rovera Sdi - 60 pln
Opaski 5 pln
Przewód chłodniczy 10 pln
Trójnik 10 pln. (pracuje nad lepszym , chodź nawet mosiądz w specyfikacji ma temperaturę pracy 95 stopni )
Ale właśnie, jakie macie w zestawach trójniki, bo bardzo Ciekaw jestem :?: Metalowe, plastikowe :?: No i jakie wymiary na wyjściach :?:
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
szakal_wawa
[Usunięty]






Wysłany: Czw Lis 29, 2012 20:04   

Ja bym chciał założyć taki termostat do poldorovera.
Czy ktoś mógłby mi zaznaczyć gdzie ten termostat powinienem wpiąć ?
Tutaj jest schemat z polodorovera:

Uploaded with ImageShack.us
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lis 29, 2012 20:16   

kangaroo69 ten trójnik z hydraulicznego to polipropylen zapytaj dokładnie bo jest też wersja zbrojona specjalnie do ciepłej wody użytkowej przystosowana do temperatury 120 stopni.
Wizualnie niczym się nie różnią ale wersja do ciepłej wody posiada metalową siatkę zbrojeniową w połowie grubości płutna.

Te kawałki rurek można zostawić dłuższe wyszlifować sobie "choinkę" , żeby wąż lepiej się na niej trzymał.[/b]
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Nie Gru 02, 2012 17:33   

A zapytam :smile: Chodź jak dobrze pójdzie to będę miał miedziany trójnik w tym tygodniu. Póki co to dobrze trzyma, ale nie wiem jak będzie na dużym mrozie gdy guma zacznie pracować :neutral:
szakal_wawa, W Twoim przypadku, a przynajmniej z tym układem nie widzę potrzeby :wink: U nas jest to między termostatem a chłodnicą. A czego chcesz to zamontować :?:
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
szakal_wawa
[Usunięty]






Wysłany: Pon Gru 03, 2012 16:18   

kangaroo69 napisał/a:
A zapytam :smile: Chodź jak dobrze pójdzie to będę miał miedziany trójnik w tym tygodniu. Póki co to dobrze trzyma, ale nie wiem jak będzie na dużym mrozie gdy guma zacznie pracować :neutral:
szakal_wawa, W Twoim przypadku, a przynajmniej z tym układem nie widzę potrzeby :wink: U nas jest to między termostatem a chłodnicą. A czego chcesz to zamontować :?:

Do poldorovera :)
Włożyłem 1.8 VVC 160KM na memsie3 i tak myślałem czy nie zrobić coś również z tym chłodzeniem, bo wszyscy tak pozytywnie o tej zmianie piszą. Tylko nie do końca wiem właśnie gdzie to umieścić ;p
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 04, 2012 11:53   

A ja chciałbym się zapytać jak wewnętrzną średnicę maja te przewody zastosowane w termostacie PRT ?? I jaką w końcu montować obudowę termostatu. Czarną czy beżową ??
kangaroo69, zamontowałeś już u siebie ten termostat ?? Masz jakieś foty ?? I gdzie kupowałeś przewody chłodnicze ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Czw Gru 27, 2012 21:19   

Przepraszam, że dopiero piszę ale kupę roboty mam i nie zaglądałęm na forum :razz: A więc tak:
-termostat obojętnie jaki, ja wziąłem Verneta do 220 SDI za 60 pln. (mieli w małym sklepiku, więc dostępność dobra)
-Węże średnicy tej co nasz gruby, od chłodnicy, będą wchodzić bardzo ciężko, ale to nawet lepiej ;) Ten co mi go brakowało, kupiłem w sklepie z częściami do ciągników, kupowałem z termostatem w ręku, pod wymiar :wink:
Jeśli jeszcze go nie zakładałeś to jutro Ci wrzucę foty ;)
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Gru 28, 2012 15:12   

kangaroo69 napisał/a:
Jeśli jeszcze go nie zakładałeś to jutro Ci wrzucę foty ;)

Byłbym wdzięczny.
PS: Jaki kolor obudowy masz ten termostat ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sob Gru 29, 2012 21:12   prt

Tak to mniej-więcej wygląda :wink: Przepraszam za jakość zdjęć ale musiałem teraz wieczorem robić a i wszystko w środku uchlapane ;-) Myślę że to co trzeba zobaczysz, jedyny kłopot może być z filtrem powietrza, dlatego za nim przykręcisz na stałe dobrze sobie spasuj, u mnie obudowa filtra na chama w ten rezonator wchodzi ;-)
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Nie Sie 18, 2013 16:39   

kangaroo69, minelo troche czasu - jak sprawuje ci sie trójnik samoróbka - tez bede niedługo coś takiego wstawiał. Jak silnik rozgrzewał się zima - wszystko było ok po modyfikacjach?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [seria T] klimatyzacja
krawy1 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Nie Sie 26, 2007 10:46
Brt
Brak nowych postów [Seria K] Jak się ustrzec HGF?
Podsumowanie.
Ukasz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sro Cze 11, 2008 09:09
Brt
Brak nowych postów [Seria K] Ciśnienie paliwa w 1,8 K16
Bocian_s Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Czw Sty 17, 2008 15:04
AndrewS
Brak nowych postów [Seria K] Ile mm planować głowicę?
ceremony Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 9 Sro Mar 11, 2009 18:11
oprawca_1978
Brak nowych postów [R x20 Seria L '95-'99] D/SD/Di jakie różnice
Tomaszi Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 19 Sob Sie 25, 2007 15:35
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink