Forum Klubu ROVERki.pl :: Nowy Galeon w rodzinie.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: thef
Sro Lut 16, 2011 10:07
Nowy Galeon w rodzinie.
Autor Wiadomość
Tomek1212 




Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Sro Lut 16, 2011 18:23   

Można też tuningować silniki doładowane z gazem, właśnie dzięki instalacji gazowej. Widziałem wydruki z hamowni skody octavii RS 1 generacji, która na gazie była mocniejsza od benzyny o dobre 20KM, a żeby było jeszcze śmieszniej auto pochodzi i porusza się po terenach UK, a gaz był zakładany w PL.

[ Dodano: Sro Lut 16, 2011 18:23 ]
P.S. Wracając do tematu. Widzę, że świeci się lampka SRS. Standard w tym modelu, nawet nie zawracaj sobie głowy w próbę podpięcia auta do kompa w celu skasowania tej kontrolki.
Z ABS powinno być łatwiej.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 16, 2011 18:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 16, 2011 20:31   

_papa_ napisał/a:
Zobaczcie na alledrogo ile t.benzyniaków jest zagazowanych, głównie vw/audi, volvo, saab. Dla mnie żadna kich tylko czysta ekonomia. Oczywiście jeśli ktoś kupuje turbo benzynę z myślą o modzeniu (jak Ty dobryziom) montaż LPG mija się z celem.


no właśnie o to chodzi jak chcesz LPG to po jakiego kupować samochód turbodoładowany... ja rozumiem ekonomiczny sens LPG i go pochwalam ale do tego celu lepiej sobie kupić zwykłe NA.

Odnośnie zagazowanych EVO, Porsche jako reklama oki wszystko się da tylko po co...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
_papa_ 




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 16, 2011 21:01   

dobryziom napisał/a:
po jakiego kupować samochód turbodoładowany... ja rozumiem ekonomiczny sens LPG i go pochwalam ale do tego celu lepiej sobie kupić zwykłe NA
Dla mnie właśnie z racji umiarkowanego spalania i dużej mocy.
Wiem, że to może nie ma dużego odzwierciedlenia w rzeczywistości, ale jeśli porównać spalanie katalogowe np w R600 hondowskiego F20Z1 o mocy 131KM, a powertraina T-series 200KM to mniejsze ma silnik turbo. Miało by to sens. Większy moment od niższych obrotów=niższe obroty użyteczne=mniejsze spalanie (no i można jeszcze do tego LPG założyć). A jak wiadomo generalnie jeździ się i wyprzedza głównie momentem.
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 16, 2011 21:33   

hmmm żeby moim jechać ekonomicznie trasę musiałbym trzymać 80-90km na piątce...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sro Lut 16, 2011 22:04   

Perez, nie wiem jaka roznica akurat w komputery to sie wogole nie znam:)

Ja sceptycznie podchodze do gazowania turbo nawet nie modzonego:)
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 00:04   

Cytat:
Wracając do tematu. Widzę, że świeci się lampka SRS. Standard w tym modelu, nawet nie zawracaj sobie głowy w próbę podpięcia auta do kompa w celu skasowania tej kontrolki.
Z ABS powinno być łatwiej.

Z ABS to wszystko wiem co robic, pewnie czujnik obluzowany, albo do wymiany, a co zrobic z SRS, bo wiem ze problem w 800, ale co zrobic, zeby bylo ok?

dobryziom napisał/a:
hmmm żeby moim jechać ekonomicznie trasę musiałbym trzymać 80-90km na piątce...

Po trasie jadac kolo 100 spalil mi 8 litrow, wiec nie jest zle.

_papa_ napisał/a:
A jak wiadomo generalnie jeździ się i wyprzedza głównie momentem.

Porownaj sobie 2.0Ti i 2.0 SDI moment ten sam, ale przyspieszenie to zupelnie inna bajka. Przyspiesza sie moca, moment sluzy to pociagniecia towaru ;)
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Oskar 




Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 428
Skąd: Międzywodzie

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 00:17   

Gratuluje. Nie wiem czy dobrze pamiętam ale niedawno pisałeś, że kupiłeś BMW 5 na blachach ZWA (zachodnio pomorskie) a teraz widze znowu w naszych stronach byłeś ZST Stargard Szczeciński. Aj widze, że ciągnie Cie w nasze strony :P . Naprawde fajny "Galeon".
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 00:40   

Oskar napisał/a:
Aj widze, że ciągnie Cie w nasze strony

Lata mi brakuje, a lato sie kojazy, wiesz plaza, morze ;)
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Oskar 




Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 428
Skąd: Międzywodzie

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 01:28   

No to ja z samego morza Międzywodzie.
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 01:34   

Te 2 godzinki do Ciebie tym razem było. Kiedys bylem w Miedzyzdrojach, a to w sumie niedaleko. Zobaczymy, moze w wakacje jakiegos spota styramy.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
_papa_ 




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 07:14   

Perez napisał/a:
Porownaj sobie 2.0Ti i 2.0 SDI moment ten sam, ale przyspieszenie to zupelnie inna bajka. Przyspiesza sie moca, moment sluzy to pociagniecia towaru ;)

Bo moc i moment są ze sobą powiązane. No Ja bym nawet nie porównywał tych dwóch silników, bo w t-serii moment jest płaski jak deska w przeciwieństwie do małej górki w l-serii.

Perez będę miał teraz większą motywację aby na wa-wski spot wpaść, by zobaczyć na własne oczy Twój pocisk...... :wink:
 
 
 
Yog-Sothoth 




Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 09:38   

A pamiętam jak mówiłeś że nie chcesz 800tki :) Gratki, teraz tylko zrobić silnik.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 09:46   

ZST az pod stargard w moje okolice po niego waliles:D??

A co sie stalo z rekinem Bi Em DoubleU??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Tomek1212 




Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Lut 17, 2011 10:31   

Perez, w tym temacie opisałem dokładnie na czym polegają problemy z SRS w tym modelu i mój patent na rozwiązanie ich na dobre.

[ Dodano: Czw Lut 17, 2011 10:31 ]
W 827 jest taki sam komp SRS jak i w 820, dopiero po 96r był inny w wersjach z dwoma poduszkami i dwoma napinaczami.
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 11:09   

Yog-Sothoth, bo troche sie jej balem, wiesz czesci itd. Tomi mnie troszke nastraszyl, poza tym pytales sie czy bym nie wzial Twojej, a ja sedana nie chcialem.
faecd, Dokladnie do Biesiekierzy jechalem. BMW wiecej nie kupie, nie dosc, ze sypala sie elektryka na potege to do tego 4x w miesiacu mialem przeszukanie auta. Dramat i porazka.

[ Dodano: Czw Lut 17, 2011 11:09 ]
_papa_, wlasnie moglbys wpadac czasem na spota, bo wbrew pozorom nie masz tak daleko.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Yog-Sothoth 




Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 11:14   

Niee swojego nie oddam :) Pytałem ogólnie czy nie chcesz kupić 800tki. Też chciałem coupe, niestety wtedy kiedy kupowałem nie było za bardzo z czego wybierać, także brałem co jest. Ciebie Tomi nastraszył a ja u niego brałem tanie części ;)

Btw. wersja 197KM?

Co mnie denerwuje w moim - skrzypienie plastików i innych ustrojstw (coś brzęczy w gałce zmiany biegów), wykonanie kokpitu - odkształca się w cholerę, już bym chyba wolał twarde plastiki, no i kiepskie wyciszenie wnętrza. Poza tym jak tylko wsiadam do niego po zrobieniu xx km w Berlingo to od razu poprawia mi się nastrój :smile:
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 11:45   

Yog-Sothoth napisał/a:
wtedy kiedy kupowałem nie było za bardzo z czego wybierać, także brałem co jest.

Dlatego ja czekalem i czekalem....
Yog-Sothoth napisał/a:
wersja 197KM?

Moj to wersja 180, ale silnik bd zmienial, wiec bedzie 197KM
Yog-Sothoth napisał/a:
skrzypienie plastików i innych ustrojstw (coś brzęczy w gałce zmiany biegów), wykonanie kokpitu - odkształca się w cholerę

U mnie wlasnie sie odksztalcilo tak, zeodstaje mocno przy zegarach, widac na zdjeciu na pierwszej stronie tego tematu. Zastanawiam sie jak to poprawic.
Yog-Sothoth napisał/a:
kiepskie wyciszenie wnętrza

Tak jak 600 tego rowniez bede wygluszal :D W 600 to normalnie wariacji dostalem z tym wyciszaniem i pakowalem gdzie sie dalo.
Yog-Sothoth napisał/a:
Poza tym jak tylko wsiadam do niego po zrobieniu xx km w Berlingo to od razu poprawia mi się nastrój

Ja na mojego wystarczy, ze zerknę, ale jak zrobie silnik to bede mial pewnie te same odczucia co Ty :)

[ Dodano: Czw Lut 17, 2011 11:45 ]
Jezeli chodzi o radio w drewnie pasujacym do reszty to na allegro teraz jest 827coupe i tez ma radio w takim samym drewnie, tylko Blaupunkta.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Tomek1212 




Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Lut 17, 2011 11:55   

To radio na 100% nie jest fabryczne. Oryginalnie montowano radia Philips (podobne jak w renault) w kolorze szaro-grafitowym (takim jak np przycisk do awaryjnych), które mogły posiadać sterowanie z kierownicy i zmieniarkę.

Odklejająca się deska to standard w tym modelu. Jedynie w anglikach jest to mniej widoczne, ale to pewnie dlatego, że tam nie ma wielu słonecznych, upalnych dni.
Kleiłem to osobiście w trzech egzemplarzach (za każdym razem klejem do szyb) i w każdym po czasie znów odeszło, jednak w znacznie mniejszym stopniu. Co ciekawe klej wytrzymał, została na nim cienka warstwa deski rozdzielczej a reszta odlazła do góry.
 
 
 
Yog-Sothoth 




Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 12:18   

Nie wiem czy nie lepiej by było to jakimiś śrubami na wylot przykręcić, główki z góry dobrać płaskie + ewentualnie zamalować - i tak lepiej będzie IMO wyglądało niż odstając :) Poza tym przy kratkach też się deformuje ten materiał, może złożymy się na odlew z czegoś normalnego? ;)

Ja mam cały czas problem z zimnym silnikiem, czuć że nie chodzi na wszystkie gary bo trzęsie budą jak diesel (+ dymek), po rozgrzaniu już ok. Wymieniałem komplet kopułka + palec + kable + świece + czujnik temp płynu (oba), teraz jeszcze myślę nad wymianą cewki zapłonowej ale nie mogę znaleźć u nas takiej narazie.

Z wyciszaniem też chcę coś zrobić w tym roku, ale chyba nie sam, tylko dam komuś kto to zrobi lepiej i profesjonalniej, sam coś robiłem ale niewiele to dało.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 12:23   

Mierzyles kompresje na cylindrach?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Seria K] Nowy typ uszczelki pod głowicę!
W przypadku HGF zakładać nowy typ uszczelki
piter34 Offtopic 512 Pią Cze 26, 2020 01:12
AndrewS
Brak nowych postów Nowy R w rodzinie
szylozbi Offtopic 6 Nie Sie 10, 2014 16:36
Pawkaz
Brak nowych postów Nowy Roverek w rodzinie :)
Tomi_114 Offtopic 14 Wto Kwi 10, 2007 21:20
7Tomi
Brak nowych postów Moj nowy nabytek - nowa corka w rodzinie
Remigiusz Offtopic 9 Wto Sie 03, 2010 11:32
bociannielot
Brak nowych postów Przemoc w rodzinie...
McGAJveR Offtopic 0 Nie Lip 26, 2009 12:18
McGAJveR



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink