Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Raptile
Nie Wrz 06, 2015 11:58
MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 02, 2016 11:08   

Tulejki jak najbardziej na plus wraz z wybierakiem.. tak jak mowisz.. oem jest oem..

a co do mocy.. myslisz ze mapa + przestawiony zaplon its nie mialy na to wplywu ?
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 02, 2016 11:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 02, 2016 13:48   

tomii620si napisał/a:
Tulejki jak najbardziej na plus wraz z wybierakiem.. tak jak mowisz.. oem jest oem..

na razie nawet shorta-shiftera nie zakładałem, bo nie chciało mi sie ciąć na aucie wybieraka :) na prawde fajnie to teraz chodzi :)

tomii620si napisał/a:
a co do mocy.. myslisz ze mapa + przestawiony zaplon its nie mialy na to wplywu ?

bankowo miały, bo przede wszystkim przy takich upałach spada mi boost, do około 0,8b. Zrobi się chłodniej, np: wieczorem i mam 1b po całości obrotów - a paliwo cały czas ustawione dla boostu 1,4b ;) także te 3 sprawy i może to były przyczyny, pojade w końcu na hamownie i wystroje go 2gi raz to będzie wiadomo ;)

Korzystając z paru wolnych chwil przetestowałem myję ciśnieniową i pare kosmetyków, poniżej efekty ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lip 02, 2016 14:58   

Markzo, Szczerze to ja u ciebie jeszcze nigdy brudnego "Czarnucha" nie widziałem ;)

Z tymi tulejkami dobrze ze wyszło dobrze i jest jak ma być ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 02, 2016 16:40   

Co tam nałożyłeś za chemię?
_________________
75 Red Edition
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 02, 2016 23:13   

longer86 napisał/a:
Co tam nałożyłeś za chemię?

umyłem jakimś szamponem, carplan? czy jakoś tak, potem pasta lekkościerna i na koniec wosk K2 quantum gold ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Lip 19, 2016 16:57   

dobry szampon to jest? bo Vig się mnie ostatnio pytał o jakiś dla swojej bujnej czupryny :ok:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lip 19, 2016 17:00   

bociannielot napisał/a:
dobry szampon to jest? bo Vig się mnie ostatnio pytał o jakiś dla swojej bujnej czupryny :ok:

dla owcy się nada :P

Tymczasem mały rarytas udało się dorwać ;) po długich poszukiwaniach kupiłem kierownicę z MG F/TF o najmniejszej średnicy ;) muszę tylko założyć pilot od tempomatu i można montować ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lip 20, 2016 08:13   

Markzo, nie było innych tych od F/TF? ja miałem nieco mniejszą niż teraz w R pierwszym ale trochę inaczej niż ta ze zdjęcia wyglądała
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 20, 2016 11:03   

były podobne jak w R , ale mniejsza średnica
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 22, 2016 15:42   

tadam ;)

Druga najlepsza rzecz jaką zamontowałem do ZS'a - zaraz po T16 :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Lip 22, 2016 17:38   

:ok:
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 22, 2016 22:40   

No no... Zajebiaszcza... Lubię małe grube kierownice z perforowaną skorka...
_________________
75 Red Edition
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 24, 2016 22:39   

Udało mi się wskrzesić ECU po strzale napięcia z cewki zapłonowej - wg 2 elektroników nie do naprawienia ;) a poza tym coś tam się dzieje... ;)


_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Sie 25, 2016 15:40   

Ooooo, fajnie. Powiedz mi co było uwalone??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Wrz 01, 2016 20:48   

Witam. Zewnętrzny Map sensor ? Działa ? Od czego ?
_________________
MG ZS180
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 01, 2016 20:53   

Rademenez_ napisał/a:
Witam.od Zewnętrzny Map sensor ? Działa ? Od czego ?


Od 75 diesel albo ogólniej od BMW
_________________
75 Red Edition
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Czw Wrz 01, 2016 21:11   

Markzo, miałeś taki pod ręką czy ten z rovera mems3 ci w jakiś sposób nie pasował ?
Nie wiem na ile jest prawdy w tym co podają sprzedawcy i jak się to ma do działania:

 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Wrz 01, 2016 21:30   

Witam. Ten z mems'a 3 jest do 118kPa czyli 1180hPa, czyli tylko minimalnie ponad atmosferyczne. Przy doładowaniu 1atm ciśnienie jest o 100kPa wyższe. Czujnik odczytuje ok 200kPa.
_________________
MG ZS180
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 01, 2016 22:36   

W R75 jest MAP do 2.5 bara czyli do 1.5 bara boosta.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Wrz 01, 2016 23:31   

BaraBoosta <peace>
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink