Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Głowica, rozrząd - wojna z mechanikiem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Głowica, rozrząd - wojna z mechanikiem
Autor Wiadomość
criskrzysiu 



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 26
Skąd: Wejherowo



  Wysłany: Wto Mar 08, 2011 11:30   [R75] Głowica, rozrząd - wojna z mechanikiem
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Mechanik wymienił uszczelki pod głowicą z resztą osprzętu co to dają w zestawie na allegro i rozrząd. Po złożeniu wszystko pięknie chodziło tylko mieli jakiś wyciek oleju gdzieś przy rozrządzie, no musieli rozrząd ponownie zdjąć i jakiś uszczelniacz chyba wymienić. No i po tym zaczął im nierówno chodzić silnik. I tak siedzi i siedzi u nich już 2 miesiące!! Ponoć mają jakiś problem z ustawieniem rozrządu bo nie mogą dostać jakiegoś przyrządu.. no kurcze może macie jakieś pomysły?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 08, 2011 11:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
miehalek40 



Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 22
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Mar 08, 2011 11:36   

Miałem bardzo podobnie. wymieniałem rozrzad i po 500 km w srodku autostrady zgubiłem cały olej i zniszczyłem silnik ale nie widziałem związku miedzy usterka a wymiana, i teraz sie tak zastanawiam, gdzie dokładnie był wyciek?
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Mar 08, 2011 11:42   

criskrzysiu napisał/a:
I tak siedzi i siedzi u nich już 2 miesiące
Z ciekawości - kto Ci naprawia?
criskrzysiu napisał/a:
Ponoć mają jakiś problem z ustawieniem rozrządu bo nie mogą dostać jakiegoś przyrządu..
Jakiego? Przyrządu czy po prostu nie wiedzą jak prawidłowo ustawić na znaki? Jak nie wiedzą jak ustawić to podeślij im link http://www.youtube.com/watch?v=2fFx8SPiTSc

To może też im się przyda http://www.youtube.com/watch?v=YC7i5R6lpEQ
Tu masz instrukcje serwisowe - R75 najnowszy RAVE również do V8 http://forum.roverki.eu/v...p=501893#501893
Ostatnio zmieniony przez apples Wto Mar 08, 2011 11:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
criskrzysiu 



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 26
Skąd: Wejherowo



Wysłany: Wto Mar 08, 2011 11:51   

no na filmiku jest o tym... to narzędzie - blokada - klucz. no ale podeśle im. Najważniejsze jest że to robią na gwarancji... tak bym miał ostrego stracha. A kto.. hmm.. jeśli dostane działający samochód to nie będę robić antyreklamy puki co.


miehalek40 napisał/a:
Miałem bardzo podobnie. wymieniałem rozrzad i po 500 km w srodku autostrady zgubiłem cały olej i zniszczyłem silnik ale nie widziałem związku miedzy usterka a wymiana, i teraz sie tak zastanawiam, gdzie dokładnie był wyciek?

A wyciek na jakimś uszczelniaczu. Nie pamiętam niestety dokładnie. No ale po złożeniu zostawili na 12h włączony silnik i od razu wyszedł wiec pewno ostro musiało cieknąć u Ciebie po paru dniach już.
 
 
miehalek40 



Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 22
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Mar 08, 2011 12:03   

no to u mnie jednak cos innego sie stało niz u Ciebie. nie wiem narazie szukam silnika, pozdrawiam
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Mar 08, 2011 12:13   

criskrzysiu napisał/a:
no na filmiku jest o tym... to narzędzie - blokada - klucz. no ale podeśle im.
tylko , żebyś wiedział , że to nie jest silnik kV6 z R75.
To narzędzie- blokada- klucz musi być do silnika 2.0 (nr 12-187), bo do 2.5 jest inne (18G1747-2).
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Wto Mar 08, 2011 21:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Mar 08, 2011 14:10   

SeniorA napisał/a:
tylko , żebyś wiedział , że to nie jest silnik kV6 z R75.
Czym się różni ustawienie rozrządu tego z R800 od silnika z R75?
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Mar 09, 2011 07:46   

małymi szczegółami , ale można się nim sugerować , co do znaków jako takich nie ma , jak ruszyli górne wałki to i tu może być problem bo koła są pływające.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
criskrzysiu 



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 26
Skąd: Wejherowo



Wysłany: Sob Mar 26, 2011 12:06   

No i się okazało, że coś nie tak jest z wałem rozrządu a dokładniej, że im pekł czy cuś takiego. Takie info dla ciekawych wrażeń.
Ps. Jakieś pomysły jak to sie mogło stać?
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 26, 2011 12:44   

no toś się wpakował, jak on tam tyle stał to jedna cholera wie co tam robili i jak, bez tego "przyrządu" też mogli wszystko normalnie poskładać, albo coś źle poskręcali albo źle ustawili, no najgorzej jak jedno i drugie, pewnie się przestawił rozrząd... ciekawe co znaczy że wał pękł... może nie dokręcili koła zębatego prawidłowo
_________________
Pamparampam
 
 
 
criskrzysiu 



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 26
Skąd: Wejherowo



Wysłany: Sob Mar 26, 2011 13:00   

Teraz już stoi w autoryzowanym serwisie autko, no cuż zobaczymy pozyjemy.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Mar 26, 2011 13:49   

criskrzysiu napisał/a:
Teraz już stoi w autoryzowanym serwisie autko, no cuż zobaczymy pozyjemy.

A kto daje autoryzacje?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
criskrzysiu 



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 26
Skąd: Wejherowo



Wysłany: Sob Mar 26, 2011 13:56   

Miał autoryzacje już jak jescze Rover istniał oficjalnie.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Mar 26, 2011 14:28   

Aha, czyli byłe ASO Rover'a. A gdzie dokładnie?
No i napisz co to byli za fachowcy wcześniej.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Mar 26, 2011 16:12   

criskrzysiu napisał/a:
Miał autoryzacje już jak jescze Rover istniał oficjalnie.
Nie mów że wstawiłeś do Kuleszy. :neutral: Czy poprzedni warsztat przyznał się że to z ich winy?
 
 
joogi 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 46
Skąd: Jasło



Wysłany: Sob Mar 26, 2011 21:14   

Lekki ot - ile kosztowała Cię robota głowicy (nie rozrządu ale głowicy).
 
 
 
criskrzysiu 



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 26
Skąd: Wejherowo



Wysłany: Wto Mar 29, 2011 13:51   

Do kuleszy i tak przyznał się, że ich wina. Do kuleszy normalnie trafiają autka warte nie mniej niz kilkadziesiat tysiecy i tam ledwo oplacalnie wychodzi naprawa....
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Mar 29, 2011 14:28   

criskrzysiu napisał/a:
Do kuleszy i tak przyznał się, że ich wina. Do kuleszy normalnie trafiają autka warte nie mniej niz kilkadziesiat tysiecy i tam ledwo oplacalnie wychodzi naprawa....
Chyba kiepski wybór. Nie dość że niemili, drogie usługi, duży narzut na częściach to jeszcze opinie o wykonanych usługach kiepskie.
 
 
criskrzysiu 



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 26
Skąd: Wejherowo



Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 09:33   

No kiepski... to mam teraz tak: nierówne niskie obroty, wręcz ja mu w gaz a on prawie zgasł. Purta i to tak bardzo głośno na zimnym silniku (mechanik mówi że to pewno zapłon), silniczek VIS dziwnie zalany jakimś olejem albo cuś...., za jakiś czas będe miał spis błędów po numerach. I teraz mam pytanie gdzie w okolicach gdyni można dać tego Roverka żeby go zrobili bo od Kuleszy wole się trzymać z daleka już a ten mechanik co go prowadzi już rozkłada ręce.

ps. mam błędy P1477 i p0108 o p1477 wiem że coś tam z masą ale ten drugi?
 
 
Grzesiek_Gdynia 



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 45
Skąd: Gdynia

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 24, 2011 18:38   

Wstaw do DAKR BMW Rumia ja tam robilem rorzad w sumie robie wszystko. Tam pracuja chlopaki z dobrych czasów kuleszy tak ze na pewno pomoga :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Uszczelka pod głowicą
zimek-1985 Rover serii 75, MG ZT 30 Czw Cze 14, 2018 14:59
cyborg
Brak nowych postów [R75] 1.8 głowica z Freelander
Maciek_S. Rover serii 75, MG ZT 1 Pon Mar 26, 2018 23:36
dzelo23
Brak nowych postów [R75] pęknięta głowica
mateusz_konin Rover serii 75, MG ZT 10 Sro Sty 11, 2012 22:25
Boncky
Brak nowych postów [R75] Pęknięta głowica.
saikwon Rover serii 75, MG ZT 26 Pią Lis 01, 2013 19:00
dawidd
Brak nowych postów [R75] Uszczelka pod głowicą
duraj Rover serii 75, MG ZT 13 Czw Maj 08, 2014 10:00
sknerko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink