Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] wąż chłodnicy, problem z nazwaniem/znalezieniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] wąż chłodnicy, problem z nazwaniem/znalezieniem
Autor Wiadomość
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Wto Maj 17, 2011 10:49   [R25] wąż chłodnicy, problem z nazwaniem/znalezieniem
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam Was drodzy forumowicze! mój kochany roverek strzelił chyba na mnie focha bo od czwartku stoji w warsztacie bo nie da sie znaleźć do niego węża chłodnicy. Mechanik mówi że nie ma, ja mówie że nie ma ( przynajmniej w jeleniej górze nie znalazłem) co przekłada sie na to że nie mam autka które naprawde lubiłem. Prosze może ktokolwiek z Was ma w garażu taki wąż ( zdjecia niżej) i potyka sie o niego, prosze o pomoc!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 17, 2011 10:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 17, 2011 12:44   

Pozostaje albo szrot albo odetnij gdzie jest dziury kolo tego rozgałęzienia i wstaw trójnik. Miedziany lub na ocynku od rur hydraulicznych i skręć na pakułach.

Pękł tobie przez wentylator bo jest taka super konstrukcja ze ten waz ociera o niego jak działa klima :neutral: Mi poszedł w Bratysławie i naprawiałem kolo OBI :mrgreen:

Ja to zrobiłem na trójniku 3/4" plus redukcja na 1/2" i na 1/2" taka tulejkę ogrodnicza żeby można było węzą naciągnąć i opaska skręcić :wink:

Tylko odetnij jak najmniej węzą gumowego żeby można było więcej jego naciągnąć :wink:

Niestety problem trzeba jakoś rozwiązać żeby waz już nie dotykał o wentylator bo znowu się przetrze :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Wto Maj 17, 2011 13:14   

dziękuje za odpowiedz, zapewne nic innego mi nie pozostanie jak tuning podpowiedziany przez Remi, tylko jeszcze jedno pytanko- jak długo wytrzyma ta konstrukcja? A no i tak właściwie to od czego ten przewód
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 17, 2011 13:59   

To jest waz który idzie od góry do chłodnicy oleju i do silnika :wink:

Patent zależy od tego jak dobrze to zrobisz, mi ta konstrukcja wytrzymała długo i trzyma dalej aż auto sprzedałem :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Wto Maj 17, 2011 14:38   

dzięki dzięki, czyli cos tak czuje że czeka mnie podróż do castoramy po tej trujnik i reduktor bo znaleźć ten wąż to jak wygrana na loterii
:/
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 17, 2011 15:01   

Ja bym tego węza nie wymieniał na nowy gumowy bo nie warto :neutral: Poprzedni właściciel 25 wymienił wszystkie węzę na nowe i mi po miesiącu użytkowania klimy się to przetarło :neutral:

Bo ktoś kto projektował wentylator w 200 lub 25 nie pomyślał i za blisko to wszystko jest. A wystarczyło tylko auto o 1cm zrobić dłuższe lub wentylator dać na przód chłodnicy jak jest w 45 :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bandieta 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 145
Skąd: śląsk



Wysłany: Wto Maj 17, 2011 15:06   

Ja jak mi strzelil to tez probowalem latac i dupa bo co chwile pekal w innym miejscu. Te weze sa zbrojone w srodku i jak tam walnie to juz nic z tym nie zrobisz.

Ja kupilem na allegro uzywke, bo "szybko" znalazlem po obdzwonieniu "kilku" aukcji z roverkami do rozbiorki.

Plecano mi natomiast na forum i tez ci chce ten pomysl podsunac, ze mozesz kupic nowy tutaj -> http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001090 <- nie pamietam kto, ale ktos na pewno zamawial i jak dobrze pamietam to bardzo szybko dostal paczke (pare dni).
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 17, 2011 15:31   

bandieta, Co ma to do tego ze jest zbrojone, zależy czy walnie ze jest stary (w tedy tylko wymiana na nowy ratuje) czy jak u kolegi przez głupi wentylator. Wystarczy tylko odciąć ten zepsuty kawałek i tyle waz jak waz :wink:

Tak samo jak kupujesz waz zbrojony na metry to tez nie pęka jak się go obetnie na taka długość jaka chcesz kupić :roll:

W K-series nie ma tego problemu ze waz za blisko wirnika jest, dotyczy to tylko diesla w 200 i 25 :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bandieta 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 145
Skąd: śląsk



Wysłany: Wto Maj 17, 2011 16:07   

Remi55 napisał/a:
Co ma to do tego ze jest zbrojone

Bardzo duzo, poniewaz jest zatopione i go nie widac. Jak peklo z powodu zbrojenia to pekniecie na nim na 100% pojdzie dalej i znowu peknie.

Remi55 napisał/a:

, zależy czy walnie ze jest stary (w tedy tylko wymiana na nowy ratuje) czy jak u kolegi przez głupi wentylator. Wystarczy tylko odciąć ten zepsuty kawałek i tyle waz jak waz :wink:

Jesli ten wentylator robi chirurgiczne ciecie to masz 100% racji.

Remi55 napisał/a:

Tak samo jak kupujesz waz zbrojony na metry to tez nie pęka jak się go obetnie na taka długość jaka chcesz kupić :roll:

Wszystko pieknie tylko jak go tniesz to w poprzek a nie wzdluz, tak jak pekl tutaj. Wlasnie o to mi chodzi ze jak strzeli wzdluz to moze pekac dalej. Ja tak mialem i chcialem tylko ostrzec przed zabawa ;)

Remi55 napisał/a:

W K-series nie ma tego problemu ze waz za blisko wirnika jest, dotyczy to tylko diesla w 200 i 25 :wink:


Linka jakbys nie zauwazyl nie podalem do K-Series.

Pytanie bylo gdzie to mozna pochytac to podalem dwa sposoby: obdzwonienie szrotow albo nowka niesmigana na zamowienie :P
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Wto Maj 17, 2011 16:42   

dzięki nówka nieśmigana to raczej mnie nie stac ( po przeliczeniu to za glupi wezyk 300 zloty to troche za duzo...) wiec pojdzie w ruch wydzwanianie po szrotach
:sad:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 17, 2011 16:50   

bandieta, Dlatego się obcina 2cm dalej od pęknięcia i nic dalej nie pójdzie :) Nie pierwszy i nie ostatni waz tak naprawiałem i jakoś u mnie się wszystko trzyma. Tak to bym takie coś nie polecał, ale jak się zrobi to pomału i z głowa będzie to lepiej niż oryginalne. Tak samo weze od IC naprawiałem i jest tam większe ciśnienie i się trzyma wszystko jak trzeba :wink:

Co do K-series to napisałem ze ty masz :wink: Link jest ok tu nie mogę nic zarzucić :wink:

regins, No tak samo było u mnie w salonie byłym ROver w Wiedniu 125€ za ten wężyk :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bandieta 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 145
Skąd: śląsk



Wysłany: Sro Maj 18, 2011 12:01   

Remi55 napisał/a:

Co do K-series to napisałem ze ty masz :wink:

No tak, dobrze ze to podkresliles... zarowno duzo to wnioslo do samego tematu jak i mojej wiedzy. Dalbym ci pomogl ale nie moge :rotfl:
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Nie Maj 22, 2011 21:12   

przystąpiłem z Ojcem do działań poniżej zdjecia z "tuningu" felernego węża, może komuś się to przyda :) jutro z rana zwioze do do mechaniora, on zmontuje i bendzie git :D

[ Dodano: Nie Maj 22, 2011 21:12 ]
cz 2
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 23, 2011 01:02   

regins, NO i git i będzie się trzymać :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 23, 2011 12:37   

Profeska robota. :ok:
A to czerwone to krew ?? :mrgreen: :razz:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Pon Maj 23, 2011 16:37   

nie to tylko klej specjalny (tak dla pewnosci zeby weze nie zjechaly) ;) auto wlasnie odebralem i wkoncu moge cieszyc sie jazda :D
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 23, 2011 17:42   

regins, Co to za klej :?: Nie wiedziałem ze takie coś jest dla węży :wink:

Witam z powrotem na drodze :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220SDi 96r] problem z znalezieniem dobrego mechanika w krk
zna ktoś dobrego mechanika w krakowie ??
karakus22 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Sie 25, 2009 20:30
SeevS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [RStreetwise] problem ze znalezieniem tuleji belki tylniej
kudlaty525 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Wrz 26, 2013 16:35
Raptile
Brak nowych postów [MG ZR 160]Problem z wentylatorem chłodnicy
krzychunh Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Sob Wrz 23, 2017 12:04
nanab
Brak nowych postów [R 200 1,4 1998r.problem z wentylatorem chłodnicy]
olobasiol Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Lut 20, 2017 21:11
sebeks
Brak nowych postów [R220TD 2.0 97r.]problem z wymianą chłodnicy
pdoktor Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pon Kwi 19, 2010 12:57
azer



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink