Forum Klubu ROVERki.pl :: Wątek wydzielony z tematu Remi55
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Cze 17, 2011 09:46
Wątek wydzielony z tematu Remi55
Autor Wiadomość
szoso 




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 17, 2011 12:31   

Harry napisał/a:
ale może masz pompowtryski z tego jakie masz auto w opisie tak wychodzi

zamiast się śmiać z oznaczenia td tdi w mg polecam przeczytać temat owna :wink:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65303
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 17, 2011 12:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Harry 


Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 17, 2011 13:13   

i dzieki za wyjaśnienie, bo wcześniej z czymś takim się nie spotkałem tzn. z tdi w innych autach niż VAG, :wink:
 
 
 
tuners 




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Cze 17, 2011 21:14   

wpisz honda accord 2.0 TDi i porównaj z zr 105 lub 115 choćby zdjęcia obydwu (nie nadmienię że to był silnik rovera nie hondy)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Ciufa 




Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Cze 17, 2011 21:49   

komik88 napisał/a:
pierwsza rzecz co z tego że zr 1.8 ma 160KM?? jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź, następna rzecz te 160KM w jakim zakresie obrotów jest dostępne?? mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!!

no i co z tego ? jak sie z kimś ścigam to przecież nie zmieniam biegu żeby mieć 2300 RPM tylko trzymam obroty pomiędzy 5000-7100 RPM
:D
a jak ruszam to z 3200 RPM bo z wyższych traci przyczepnosc dosc mocno ;)
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
tuners 




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Cze 18, 2011 06:32   

Ciufa, ale ty zdajesz sobie sprawę jakie masz wtedy spalanie :D ola boga teraz tylko eko wyścigi powinny być kto mniej spali na 1/4 mili ;d
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 18, 2011 08:42   

jak ciśniesz diesla pelnym ogniem to też 5l nie pali ;] sprawdzalem na innym niz Lseria dieslu i przy palowaniu wcale nie bylo ekonimicznie :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kzrr 




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Sob Cze 18, 2011 10:26   

Może ten kolega który ma tego ZR w dieslu z taką mocą wstawi jakiś wykres, filmik od 0-100 czy coś. Bo napisać to każdy i wszystko może.
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Cze 18, 2011 12:35   

komik88, żeby udowodnić, że nie jesteś tylko komik to ja proponuję ustawkę.
Mogę nawet przyjąć zakłady, że mój Galeon wciągnie Twojego ZR`a.

Ciekaw jestem jak możesz mieć tak wydłubanego diesla i mieć tylko 290NM...

W przyszłym miesiącu możemy podjechać na spota do chłopaków i dziewczyn z ŁDZ i się sprawdzić przy świadkach.

Co Ty na to?

[ Dodano: Sob Cze 18, 2011 12:35 ]
Napisz jeszcze ile KM generuje Twój ZR.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Krzysi3k 




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Cze 18, 2011 12:50   

Perez, pisał, że 138 KM :P
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Cze 18, 2011 13:21   

No i czym on się tak jara?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 18, 2011 17:24   

proponowałem spota w wawie ale jak widać wyzej, odmowa :(
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Cze 18, 2011 18:18   

Wiem Markzo, ale zaproponowal w Lodzi, wiec niech mu bedzie. Zainwestuje te 300zl w paliwo i się zlapie.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 20, 2011 16:14   

moze byc taki spot w ldz :mrgreen:
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 23, 2011 11:33   

co do wykresu to wstawiam wykres początkowy ktory był robiony 2 miechy temu tylko po zmianie map, teraz nie byłem na hamowni ale wydaje mi sie ze 3-4KM jest więcej i ok 10NM bo jest wywalony kat, i włożony filtr K&N. W Przyszłym tygodniu montuje FMIC ktory mam już w domu i może turbo na MBC wrzuce 1.35 bara ( w tej chwili 1.25 na wskaźniku pokazuje)
Co do ścigania to ja mam w dup... czy mnie ktoś z was obiedzie czy nie, dla mnie auto fajnie śmiga i nie interesuje mnie to czy komuś chodzi lepiej od mojego. Aha chce jeszcze dodać że auto było hamowane na hamowni drogowej w temperaturze 26 stopni więc na hamowni inercyjnej pokazało by ok 2-3KM więcej.
 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Cze 23, 2011 15:10   

Jasne jasne :mrgreen: Niezły ubaw widze :mrgreen:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
borsi 




Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 23, 2011 20:34   

PKL MA28 To poj wlkp :) Z kołA :D
Pozdrawiam :D
I śmierdzi tu :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szoso 




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 23, 2011 20:45   

komik88 napisał/a:
to ja mam w dup...

to co ty tam masz nikogo nie obchodzi więc grzeczniej trochę
borsi napisał/a:
I śmierdzi tu :D

??
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 23, 2011 20:57   

komik88 napisał/a:
co do wykresu to wstawiam wykres początkowy ktory był robiony 2 miechy temu tylko po zmianie map, teraz nie byłem na hamowni ale wydaje mi sie ze 3-4KM jest więcej i ok 10NM bo jest wywalony kat, i włożony filtr K&N. W Przyszłym tygodniu montuje FMIC ktory mam już w domu i może turbo na MBC wrzuce 1.35 bara ( w tej chwili 1.25 na wskaźniku pokazuje)

Lubie "dupohamownie" i teksty z cyklu wydaję mi się, ze będzie n koni więcej :lol:

Cytat:
Co do ścigania to ja mam w dup... czy mnie ktoś z was obiedzie czy nie, dla mnie auto fajnie śmiga i nie interesuje mnie to czy komuś chodzi lepiej od mojego.

Jeszcze dwie strony wcześniej pisałeś zupełnie co innego:
komik88 napisał/a:
jak ty jestes taki twardziel to zapraszam i pojeździmy, bo nie lubie cwaniaków którzy tylko w japie są mocni..


Cytat:
Aha chce jeszcze dodać że auto było hamowane na hamowni drogowej w temperaturze 26 stopni więc na hamowni inercyjnej pokazało by ok 2-3KM więcej.

....a na obciążeniówce pewnie wyszło by jeszcze co innego...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 23, 2011 21:33   

komik88 napisał/a:
Pływak tutaj to się bardzo mylisz akurat jak twierdzisz że diesel nigdy nie będzie jeździł ;/ to co że to jest klekot?? pierwsza rzecz co z tego że zr 1.8 ma 160KM?? jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź, następna rzecz te 160KM w jakim zakresie obrotów jest dostępne??


Zawsze rozbawia mnie taka dyskusja. Chcesz dyskutować podyskutuj z tym:
Rover 220 Turbo Coupe (200KM, 240NM) przysp. 0-100km./h - 6.6s.
Rover 220SDi (105KM, 240NM) przysp. 0-100km./h/ 10 lub 10.5s.

o masie nie piszę bo porównywalna... choć chyba Tomcat cięższy :)

bonus89 napisał/a:

komik88 napisał/a:
mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!!
Hahaha i te 290 NM masz dostępne przez jaki zakres obrotów? do 3tys? No no to nieźle, tylko jak VVC zapnie moc od 5k rmp to do 7 pociągnie czyli tyle co połowa Twojego zakresu od zera.


VVC ciągnie od 4k rmp, więc zakres użyteczny to 4-7.2k rmp.
KV6 ciągnie od 3-7k rmp.

komik88 napisał/a:
co do wykresu to wstawiam wykres początkowy ktory był robiony 2 miechy temu tylko po zmianie map, teraz nie byłem na hamowni ale wydaje mi sie ze 3-4KM jest więcej i ok 10NM bo jest wywalony kat, i włożony filtr K&N. W Przyszłym tygodniu montuje FMIC ktory mam już w domu i może turbo na MBC wrzuce 1.35 bara ( w tej chwili 1.25 na wskaźniku pokazuje)
Co do ścigania to ja mam w dup... czy mnie ktoś z was obiedzie czy nie, dla mnie auto fajnie śmiga i nie interesuje mnie to czy komuś chodzi lepiej od mojego. Aha chce jeszcze dodać że auto było hamowane na hamowni drogowej w temperaturze 26 stopni więc na hamowni inercyjnej pokazało by ok 2-3KM więcej.


A świstaki siedzą i zawijają w sreberka :)

Ponadto przypomniał mi się kiedyś zimowy spot. Sprawdziliśmy się w nocy MaReK (MG ZT CDT-), Maniaq (MG ZR TD115) i ja (Rover 216i Cabrio).

Pomimo ponad 300 niutów MaReK'a, 270 niutów Maniaq'a, to słabowity (143NM), hondowski 1.6 okazał się najszybszy na prostej.
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 23, 2011 21:48   

PKL to moje tablice rejestracyjne, kupiłem auto z kłodawy i jeszcze nie przerejestrowałem auta bo tego nigdy nie robie, a co do wykresu to nie musze sie nikomu tłumaczyć a tym bardziej wam! pozdro i bawcie sie dalej bo ja już z forum odchodze bo widać sami cwaniaczki tutaj są, nikt nie potrafi normalnie pisać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wątek wydzielony z tematu memphisto
[R200] Proszona pilna pomoc - mam problemy po sprzedaży
Perez Offtopic 18 Nie Cze 05, 2011 09:16
bolcik
Brak nowych postów Wydzielony wątek ekologiczny ;)
Ant Offtopic 11 Pią Maj 11, 2007 09:32
Paul
Brak nowych postów Auto Mariana_K - wydzielony
maciej Offtopic 37 Sob Wrz 05, 2009 15:39
Marian_K
Brak nowych postów Uwagi TheArt na temat Klubu (wydzielony)
TheArt Offtopic 86 Czw Maj 27, 2010 14:39
kasjopea
Brak nowych postów Kolejna dyskusja LPG kontra diesel (wydzielony)
Wydzielone z tematu http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=47129&postdays=0&postorder=asc&a
kasjopea Offtopic 81 Pią Lis 27, 2009 14:32
sobrus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink