pierwsza rzecz co z tego że zr 1.8 ma 160KM?? jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź, następna rzecz te 160KM w jakim zakresie obrotów jest dostępne?? mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!!
no i co z tego ? jak sie z kimś ścigam to przecież nie zmieniam biegu żeby mieć 2300 RPM tylko trzymam obroty pomiędzy 5000-7100 RPM
a jak ruszam to z 3200 RPM bo z wyższych traci przyczepnosc dosc mocno
komik88, żeby udowodnić, że nie jesteś tylko komik to ja proponuję ustawkę.
Mogę nawet przyjąć zakłady, że mój Galeon wciągnie Twojego ZR`a.
Ciekaw jestem jak możesz mieć tak wydłubanego diesla i mieć tylko 290NM...
W przyszłym miesiącu możemy podjechać na spota do chłopaków i dziewczyn z ŁDZ i się sprawdzić przy świadkach.
Co Ty na to?
[ Dodano: Sob Cze 18, 2011 12:35 ]
Napisz jeszcze ile KM generuje Twój ZR.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Wiem Markzo, ale zaproponowal w Lodzi, wiec niech mu bedzie. Zainwestuje te 300zl w paliwo i się zlapie.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
co do wykresu to wstawiam wykres początkowy ktory był robiony 2 miechy temu tylko po zmianie map, teraz nie byłem na hamowni ale wydaje mi sie ze 3-4KM jest więcej i ok 10NM bo jest wywalony kat, i włożony filtr K&N. W Przyszłym tygodniu montuje FMIC ktory mam już w domu i może turbo na MBC wrzuce 1.35 bara ( w tej chwili 1.25 na wskaźniku pokazuje)
Co do ścigania to ja mam w dup... czy mnie ktoś z was obiedzie czy nie, dla mnie auto fajnie śmiga i nie interesuje mnie to czy komuś chodzi lepiej od mojego. Aha chce jeszcze dodać że auto było hamowane na hamowni drogowej w temperaturze 26 stopni więc na hamowni inercyjnej pokazało by ok 2-3KM więcej.
co do wykresu to wstawiam wykres początkowy ktory był robiony 2 miechy temu tylko po zmianie map, teraz nie byłem na hamowni ale wydaje mi sie ze 3-4KM jest więcej i ok 10NM bo jest wywalony kat, i włożony filtr K&N. W Przyszłym tygodniu montuje FMIC ktory mam już w domu i może turbo na MBC wrzuce 1.35 bara ( w tej chwili 1.25 na wskaźniku pokazuje)
Lubie "dupohamownie" i teksty z cyklu wydaję mi się, ze będzie n koni więcej
Cytat:
Co do ścigania to ja mam w dup... czy mnie ktoś z was obiedzie czy nie, dla mnie auto fajnie śmiga i nie interesuje mnie to czy komuś chodzi lepiej od mojego.
Jeszcze dwie strony wcześniej pisałeś zupełnie co innego:
komik88 napisał/a:
jak ty jestes taki twardziel to zapraszam i pojeździmy, bo nie lubie cwaniaków którzy tylko w japie są mocni..
Cytat:
Aha chce jeszcze dodać że auto było hamowane na hamowni drogowej w temperaturze 26 stopni więc na hamowni inercyjnej pokazało by ok 2-3KM więcej.
....a na obciążeniówce pewnie wyszło by jeszcze co innego...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Cze 23, 2011 21:33
komik88 napisał/a:
Pływak tutaj to się bardzo mylisz akurat jak twierdzisz że diesel nigdy nie będzie jeździł to co że to jest klekot?? pierwsza rzecz co z tego że zr 1.8 ma 160KM?? jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź, następna rzecz te 160KM w jakim zakresie obrotów jest dostępne??
Zawsze rozbawia mnie taka dyskusja. Chcesz dyskutować podyskutuj z tym:
Rover 220 Turbo Coupe (200KM, 240NM) przysp. 0-100km./h - 6.6s.
Rover 220SDi (105KM, 240NM) przysp. 0-100km./h/ 10 lub 10.5s.
o masie nie piszę bo porównywalna... choć chyba Tomcat cięższy
bonus89 napisał/a:
komik88 napisał/a:
mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!!
Hahaha i te 290 NM masz dostępne przez jaki zakres obrotów? do 3tys? No no to nieźle, tylko jak VVC zapnie moc od 5k rmp to do 7 pociągnie czyli tyle co połowa Twojego zakresu od zera.
VVC ciągnie od 4k rmp, więc zakres użyteczny to 4-7.2k rmp.
KV6 ciągnie od 3-7k rmp.
komik88 napisał/a:
co do wykresu to wstawiam wykres początkowy ktory był robiony 2 miechy temu tylko po zmianie map, teraz nie byłem na hamowni ale wydaje mi sie ze 3-4KM jest więcej i ok 10NM bo jest wywalony kat, i włożony filtr K&N. W Przyszłym tygodniu montuje FMIC ktory mam już w domu i może turbo na MBC wrzuce 1.35 bara ( w tej chwili 1.25 na wskaźniku pokazuje)
Co do ścigania to ja mam w dup... czy mnie ktoś z was obiedzie czy nie, dla mnie auto fajnie śmiga i nie interesuje mnie to czy komuś chodzi lepiej od mojego. Aha chce jeszcze dodać że auto było hamowane na hamowni drogowej w temperaturze 26 stopni więc na hamowni inercyjnej pokazało by ok 2-3KM więcej.
A świstaki siedzą i zawijają w sreberka
Ponadto przypomniał mi się kiedyś zimowy spot. Sprawdziliśmy się w nocy MaReK (MG ZT CDT-), Maniaq (MG ZR TD115) i ja (Rover 216i Cabrio).
Pomimo ponad 300 niutów MaReK'a, 270 niutów Maniaq'a, to słabowity (143NM), hondowski 1.6 okazał się najszybszy na prostej.
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Czw Cze 23, 2011 21:48
PKL to moje tablice rejestracyjne, kupiłem auto z kłodawy i jeszcze nie przerejestrowałem auta bo tego nigdy nie robie, a co do wykresu to nie musze sie nikomu tłumaczyć a tym bardziej wam! pozdro i bawcie sie dalej bo ja już z forum odchodze bo widać sami cwaniaczki tutaj są, nikt nie potrafi normalnie pisać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum