Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freelander 1.8 2000] uszczelka pod głowicę klingerytowa ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Wto Paź 11, 2011 09:47
[Freelander 1.8 2000] uszczelka pod głowicę klingerytowa ?
Autor Wiadomość
t15690b 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 157
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Sob Lip 02, 2011 14:03   [Freelander 1.8 2000] uszczelka pod głowicę klingerytowa ?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Czy kto kiedy słyszał o takim cudzie do silników K, jestem w trakcie HGF i dziś zawiozłem głowicę do roboty, pogadałem sobie z właścicielem i o dziwo wiedział że tej głowicy nie planuje się i takie tam, mówił mi że już dwóch gości założyło sobie uszczelki klingerytowe do tych silników i na nich jeżdżą, zamówiłem sobie taka normalnie w sklepie :shock: do serii K, ma ktoś z tym jakieś doświadczenia???

Uszczelka MLS (wielowarstwowa nowego typu), nie zdała absolutnie egzaminu w moim starym silniku, do niej nie dość że nowa magistrala to blok musi być 100% prosty, przejechałem na niej 33 tyś w rok i szlag ja trafił masakrycznie, jak się ogarnę to dam zdjęcia, uszczelka była firmy FAI hg 1391... :(
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 02, 2011 14:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 21:35   

ale do MLS dales nowa magistrale i sruby ??

pierwsze slysze zeby ktos stosowal klingeryt na uszczelke przy tym silniku, no i nie bardzo wierze ze to bedzie dzialac :roll:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
t15690b 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 157
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 11:07   

sory że tak późno odpowiadam, ale odpowiedź dla potomnych... była nowa uszczelka, nowa magistrala i nowy śruby... problem najprawdopodobniej tkwił w lekko wystającej tulei 4 cylindra, w niej też był skrzywiony korbowód, poza tym tuleja na 2 cylindrze się ruszała, obie wyciągnąłem i na ich miejsce wkleiłem nowe, moje zdanie jest takie że jeśli masz niesfatygowany silnik i ktoś go wcześniej nie spartaczył, blok jest prosty głowica jak należy to warto założyć uszczelkę nowego typu i wszystkie dodatki łącznie z modyfikacją chłodzenia, jeśli jednak silnik jest trochę sfatygowany jak mój... to założyłem jednak uszczelkę starego typu z modyfikacją chłodzenia.... zobaczymy ja długo pojeździ :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 10:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 08:21
SyntaX
Brak nowych postów [Freelander] pytanie o głowice
edos12 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 3 Pon Gru 24, 2012 00:03
flapjck1
Brak nowych postów [Freelander] Jakim momentem dokręca sie głowicę
duzers1 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 1 Nie Kwi 27, 2008 12:10
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink