Forum Klubu ROVERki.pl :: [620Ti] Śruby kolektora i uszczelka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620Ti] Śruby kolektora i uszczelka
Autor Wiadomość
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 23:49   [620Ti] Śruby kolektora i uszczelka
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Zaczeło mi przepuszczać na kolektorze wydechowym na łączeniu z silnikiem od strony pod alternatorem , chciałbym to zrobić czy ktoś się orientuje jakie tam śruby wchodzą żeby nowe założyć bo jedna wydaje mi się że jest urwana, oraz czy przy tej operacji trzeba planować kolektor
Ostatnio zmieniony przez BorysOpole Pon Paź 03, 2011 13:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 23:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Wrz 30, 2011 21:58   

Szpilka to śruba M10 - da się dokupić w motoryzacyjnych (nie musi być dokładnie do R620Ti ważne by rozmiar, skok gwintu i długość pasowały) . W ostateczności uciąć długa śrubę (mniej eleganckie ale awaryjnie działa - jedyny minus to niewiadomo jak zareaguje śruba na wysokie temp.).
Planować głowicy pod kolektor nie trzeba ale sam kolektor warto by sprawdzić i ewentualnie splanować jeśli nie powykręcał się zbyt mocno można użyć pasty do wydechów celem uszczelnienia (byle nie przegiąć z ilością bo wyciśnie się podczas dokręcania i jeszcze do śmigła się przyklei :wink: )
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Wrz 30, 2011 22:59   

gdzieś znalazłem informację żeby użyć śrub o twardości 10,9 takie można dostać ?
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Paź 01, 2011 08:23   

większa ilość węgla w stali na pewno nie zaszkodzi. szpilki i nakrętki b.często są galwanizowane i pomimo pracy w ciężkich warunkach nie korodują . Ostatnio dorabiałem szpilki do LR Freelander 1.8L i użyłem właśnie śrub o podwyższonej twardości
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Sob Paź 01, 2011 09:15   

niepolecam stosowania pas, wczoraj w pracy zakładałem turbinke po regeneracji i jak odbierałem ja od chłopaków z zakładu to mówili że absolutnie nie można nic smarować.

mówią że połowa problemów z turbinami to własnie jakies syfy lądujące w niej.

Daj dobrą uszczelke skręć mocno i równomiernie i ma śmigać.

Pasty do wydechów twardnieją i robią sie jak kamień po prostu dodaj do tego 80tyś obrotów turbiny i problem gotowy .
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Paź 02, 2011 04:32   

O paście napisałem już wyżej - moim zdaniem stosować można a nawet trzeba gdy zachodzi taka potrzeba i tylko wtedy. oczywiście najlepszym rozwiązaniem jest zadbanie do dobre miejsce styku ale czasami lepiej dołożyć pasty niż zebrać za dużo np z głowicy. Grunt by robić wszystko z głową i z umiarem i w stosownych ilościach - zbyt obfite smarowanie nigdy i nigdzie się nie sprawdza
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Pon Paź 03, 2011 07:21   

dokładnie , tak jak piszesz, posmarujesz pompę wody to kawałki poleca w układ to tez nie jst dobre bo wrócą do pompy i narobią bałaganu
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Paź 03, 2011 13:41   

Jeszcze pytanie czy w silnikach prze i po lifcie były te same uszczelki kolektora wydechowego
mój silnik to ten z kopułką
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Paź 03, 2011 20:26   

Każdy silnik serii T ma takie same uszczelki kol.wydech.
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Paź 12, 2011 16:45   

Mam jeszcze jeden problem z uszczelka kolektora dolotowego są dwa rodzaje mój silnik to ten z kopułką która jest tą właściwą
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 12, 2011 20:58   

obydwie góra i dół...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Paź 12, 2011 22:42   

dzięki :) a kojarzysz może jakie śruby mają rozmiar i czy gwint jest normalny
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 27, 2011 20:05   

BorysOpole napisał/a:
dzięki :) a kojarzysz może jakie śruby mają rozmiar i czy gwint jest normalny


normalny i chyba 8mm
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620Ti] Uszczelka kolektora wydechowego
antonio3 Rover serii 600, Honda Accord 6 Czw Maj 24, 2012 22:01
antonio3
Brak nowych postów [620Ti] Jak to rozebrać + uszczelka - pompa wspomagania
antonio3 Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Maj 19, 2013 00:42
BorysOpole
Brak nowych postów [620Ti] Pojemność wtryskiwaczy Rover 620Ti
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Lis 15, 2013 21:40
greg-si
Brak nowych postów [620sdi] parametry sruby
Staniol Rover serii 600, Honda Accord 0 Pon Paź 21, 2013 12:05
Staniol
Brak nowych postów [R600] Strzelila nakładka od śruby zabezpieczającej...
co z tym zrobic ?
pawciu87 Rover serii 600, Honda Accord 17 Sob Lut 09, 2008 11:59
Wazzabii



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink