Forum Klubu ROVERki.pl :: [214 16v 97r] Nie chce odpalić - pompa paliwa ??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Udostepnij na Facebook [214 16v 97r] Nie chce odpalić - pompa paliwa ??
Autor Wiadomość
themartino 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 125
Skąd: Wro71




Wysłany: Sob Paź 15, 2011 19:03   [214 16v 97r] Nie chce odpalić - pompa paliwa ??
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997

Dzisiaj rano wstałem pojechałem do pracy i wszystko było ok, po pracy wsiadam rozrusznik kręci, kręci i nic;/
Dlaczego wydaje mi się ze to coś z pompą paliwa?
Po pierwsze przy przekręceniu kluczyka nie słychać żeby pompa podawała paliwo, po drugie wskazówka od paliwa zawiesiła się na 1/4 skali i po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki nie opada, a zawsze opadała. Próbowałem odpalać na popych ale nic z tego;/

Czy ktoś ma jakieś pomysły co to może być i jak to samemu zdiagnozować ?
 
 
SPAMU¦







Wysłany: Sob Paź 15, 2011 19:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 
Klubowicz





Pomógł: 529 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8600
Skąd: Białystok

Rover 200


Wysłany: Sob Paź 15, 2011 19:08   

Jak nie słyszysz pompy to masz już przyczynę. :wink:
_________________
R200/R25/MG ZR BARDZO DUŻO CZĘŚCI
 
 
 
themartino 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 125
Skąd: Wro71




Wysłany: Sob Paź 15, 2011 19:29   

A gdzie jest jakiś sterownik/przekaźnik od pompy ?? i gdzie jest sama pompa pod kanapą ?
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 897
Skąd: TL

Rover 200


Wysłany: Sob Paź 15, 2011 21:14   

themartino napisał/a:
gdzie jest sama pompa pod kanapą ?
pompa jest w zbiorniku , żeby się do niej dostać musisz opuścić zbiornik :neutral:
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
themartino 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 125
Skąd: Wro71




Wysłany: Nie Paź 16, 2011 14:20   

colin1983 napisał/a:
themartino napisał/a:
gdzie jest sama pompa pod kanapą ?
pompa jest w zbiorniku , żeby się do niej dostać musisz opuścić zbiornik :neutral:


Na aż taką złą informacje nie byłem przygotowany;/
A co można jeszcze sprawdzić zanim zacznie sie wymieniać pompę ??
Chodzi mi o jakieś przekaźniki od pompy/bezpieczniki.
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 897
Skąd: TL

Rover 200


Wysłany: Nie Paź 16, 2011 15:35   

themartino napisał/a:
A co można jeszcze sprawdzić zanim zacznie sie wymieniać pompę ??
Chodzi mi o jakieś przekaźniki od pompy/bezpieczniki.
można sprawdzić czy dochodzi prąd do pompy, wystarczy rozpiąć pompę przekręcić kluczyk ale nie odpalać i sprawdzić napięcie. wtyczka jest za tylnym lewym kołem
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
themartino 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 125
Skąd: Wro71




Wysłany: Wto Paź 18, 2011 00:05   

Dzisiaj doholowałem auto pod dom i chciałem go kawałek przepchnąć, więc wsadziłem kluczyk do stacyjki przekręciłem i usłyszałem normalny dźwięk pompy, niestety aku nie miał już mocy żeby spróbować odpalić więc musze czekać do jutra.

a czy ktoś ma pomysł dlaczego wskazówka od poziomu paliwa nie opada? bo z tego co czytałem to nikt kto miał problemy z pompą paliwa nie pisał że wskaźnik się zawiesił.
 
 
kalitus84 



Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 57
Skąd: Jelenia Góra




Wysłany: Wto Paź 18, 2011 08:21   

Jesli chodzi o pompe paliwa mialem podobny przypadek w swoim r25 podjezdzam kiedys na stacje zatankowac gasze auto tankuje płace odpalam , odpalil chce ruszyc auto zgaslo i pompka paliwa nie dziala
auto postalo z polgodziny odpalil ujechalem kilometr auto stoi nie slychac pompy kupilem nowa pompe pompa nie działa co sie okazalo zniknelo napiecie na kostce niewiem dlaczego nie szukalem przekaznik i bezpiecznik jest dobry wiec podlanczylem ja na krotko zroilem wlacznik i tak jezdze od ponad roku i jest git stara pompa okazala sie dobra ale tylko na chwile po podlaczeniujej na krotko chodzila ale moze z polgodziny i szlak ja trafial na nowej problemu nie ale jest podlaczona na krotko dodam ze wszystkie kable i wtyczka wygladajana dobre ale pomimo tego nie ma tam napiecia pozdrawiam
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25


Wysłany: Wto Paź 18, 2011 08:59   

themartino napisał/a:
a czy ktoś ma pomysł dlaczego wskazówka od poziomu paliwa nie opada? bo z tego co czytałem to nikt kto miał problemy z pompą paliwa nie pisał że wskaźnik się zawiesił.


Wskaźnik po wyłączeniu zapłonu nie opada, bo nie ma opadać. To normalne zachowanie, wynikające z jego konstrukcji. Takie rozwiązanie występuje w wielu samochodach, nie tylko Roverach.

kalitus84, używasz czasami znaków przestankowych? Bardzo ciężko się czyta Twoją wypowiedź :bezradny:
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
themartino 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 125
Skąd: Wro71




Wysłany: Sob Lis 12, 2011 20:45   

Problem rozwiązał się sam. Podłączyłem naładowany akumulator, i auto odpaliło jakby nigdy nic.

Niby wszystko ok tylko teraz się boja gdzieś dalej jechać, bo jak znowu sytuacja się powtórzy to będzie kiepsko, ale cóż obu się nie powtórzyła :)

[ Dodano: Sob Lis 12, 2011 14:24 ]
Chciałbym odświeżyć temat ponieważ problem pojawił się ponownie, z tym że tym razem sam się nie chce naprawić:/
Kolega mówił że kiedyś miał podobny problem, i wlał płyn do "wyciągania" wody z baku i pomogło.
Sądzicie że to może pomóc w moim przypadku ?

[ Dodano: Sob Lis 12, 2011 20:45 ]
trochę poczytałem co należy sprawdzić i tak:
- w kostce od pompy jest napięcia
- a po odpięciu wężyków od filtra paliwa, paliwo nie leci

czyli to na 100% pompa,

czy mógł by ktoś napisać jak krok po kroku zrzucić bak żeby to poszło szybko i gładko ??
 
 
flapjck1 



Pomógł: 94 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1329
Skąd: Urzut/Nadarzyn




Wysłany: Sob Lis 12, 2011 21:03   

zostaw pompe :) a pilnuj zeby auta na swiatlach nie zostawiac bo immo wtedy fiksuje jak sie rozladuje aku
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
wachu990 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Ostrów




Wysłany: Sob Lis 12, 2011 22:40   

Na kanale zobaczysz dwa pasy co trzymają bak. Odkręcasz nakrętki dwie pasy schodzą. Potem dwa wężyki, wlew i kabelki i masz go :wink:
 
 
such4r 



Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 2
Skąd: Warszawa




Wysłany: Sro Gru 07, 2011 19:16   

colin1983 napisał/a:
...wtyczka jest za tylnym lewym kołem

Czy w coupe też to tak wygląda? W którym dokładnie miejscu? Wydawało mi się, że pompa jest podpięta do wtyczki bezpośrednio przy baku
 
 
yorker 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 115
Skąd: Poznań




Wysłany: Sob Gru 10, 2011 03:03   

themartino napisał/a:
A co można jeszcze sprawdzić zanim zacznie sie wymieniać pompę


Proponuje sprawdzić kabel masowy, który jest przykręcony do karoserii. Miałem ostatnio taki problem, nagle przestała działać pompa paliwa i brak iskry na świecach. Też już miałem czarne myśli, ale okazało się, że śruba na której był kabel masowy przykręcony do karoserii się poluźniła :neutral:
_________________
POZDRAWIAM
 
 
 
bobo_kozak 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 30
Skąd: Tychy

Rover 200


Wysłany: Czw Gru 15, 2011 11:02   

Tydzień temu miałem podobny problem. Jadę na zakupy - wszystko ok. Po pół godziny wracam ze sklepu - roverek nie odpala. Dodam, że jeżdżę na LPG. Pierwsza myśl akumulator (i tak nadawał się już do wymiany). Lecę po nowy aku, podłączam, i wtedy naprawdę zacząłem się martwić - kręci ale nie odpala. Chwilowa załamka... Kumpel wziął mnie na hol - kilkaset metrów dalej nie pali. Jedziemy na stację i zalałem naście litrów. Dalej nie pali. Przejeżdżamy z 500m i wreszcie zapalił. Powód bardzo błachy - przez ostatnie tygodnie "nie było mi po drodze" ze stacją benzynową.. ;) końcówka paliwa i się zasyfiło. Teraz jest juz ok odpala bez problemu, nawet po 3 dniach stania pod blokiem. Profilaktycznie pojadę niebawem spr filtr paliwa. Ważne, że już jest ok :)
Pzdr
_________________
.: Podpis u¿ytkownika wymaga edycji :.
 
 
waldemar0223 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 9




Wysłany: Pią Cze 01, 2012 22:28   

colin1983, Witam. Dzisiaj jechałem jak nigdy nic i nagle autko mi zgasło i nie chciało odpalić mam ROVERa 25 silnik przy odpalaniu jakoś dziwnie słychać a w kolektorze powietrza słychać jakieś dziwne zasysanie powietrza. Co to może być? paliwo jest, świece tez ok, rozrząd wymieniłem 8tyś. temu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200 1.6 97r] Nie chce odpalić
dziki Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Sty 08, 2010 16:46
Vesper416
Brak nowych postów [R25 iDT 2000r.] Nie chce odpalić
maras83 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pią Sie 08, 2008 14:26
maras83
Brak nowych postów [Rover 214] Nie chce odpalic
Winetu1111 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pon Paź 29, 2012 17:40
Winetu1111
Brak nowych postów [R 25 2.0iDT, 03'] Nie chce odpalić
Verneur Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Sie 27, 2010 10:13
bociannielot
Brak nowych postów [Rover 214 Si, 97'] nie chce odpalić
robercik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Sie 09, 2010 16:11
BayHarborButche



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink