z cdti na cdt to z 131 na 115 a pytanie czy jak ja mam 115 jest sens 131?
Właśnie w sposób dowcipny i trochę sarkastyczny odpowiedział Ci kolega longer86.
Te same silniki z tym samym osprzętem różniące się jedynie mocą. Dodatkowo ten sam silnik w BMW E46 dysponował mocą 150KM, fakt że z inną turbiną. Zatem bezpiecznie dla silnika jest podniesienie tej mocy do 160KM i nawet do 360Nm. Oby tylko miał serie jeszcze
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dobra to jeszcze jedno pytanie, kto umiałby coś takiego zrobić w Opolskim lub Łódzkim?
Bo szczerze powiedziawszy nie chcę ryzykować i robić takich rzeczy samemu...
Dobra to jeszcze jedno pytanie, kto umiałby coś takiego zrobić w Opolskim lub Łódzkim? Bo szczerze powiedziawszy nie chcę ryzykować i robić takich rzeczy samemu...
Czemu? Czego się boisz? Mogę Cię asekurować jak weźmiesz internet do auta... nie ma tu nic ryzykownego.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dobra to jeszcze jedno pytanie, kto umiałby coś takiego zrobić w Opolskim lub Łódzkim? Bo szczerze powiedziawszy nie chcę ryzykować i robić takich rzeczy samemu...
Czemu? Czego się boisz? Mogę Cię asekurować jak weźmiesz internet do auta... nie ma tu nic ryzykownego.
Problem w tym, że nigdy tego nie robiłem i nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać. Skąd nową mapę wziąć do swojego wyposażenia, jak zgrać starą ogólnie to nic nie wiem. Chciałbym się nauczyć i wiem, że jest to wytłumaczone na forum ale ja nie pojmuje wielu rzeczy. Każdy pyta o jakieś szczegóły ale od a do z nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji takiej dla małpy. A niestety, nie boję się tego przyznać ja w tym temacie mogę się tak nazwać.
Problem w tym, że nigdy tego nie robiłem i nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać.
Prostotę tego zabiegu można porównać z onanizowaniem się
sejixean napisał/a:
Skąd nową mapę wziąć do swojego wyposażenia, jak zgrać starą ogólnie to nic nie wiem.
Mapy masz dostępne w programie.
sejixean napisał/a:
Chciałbym się nauczyć i wiem, że jest to wytłumaczone na forum ale ja nie pojmuje wielu rzeczy.
Np. jakich? Zbierzmy wszystkie informację, czego ludzie nie wiedzą i może ten poradnik się skonstruuje sam
sejixean napisał/a:
Każdy pyta o jakieś szczegóły ale od a do z nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji takiej dla małpy.
Może na początek weź kabel, zainstaluj go w systemie windows, podłącz go do auta i uruchom program. Połącz się i wybierz sekcję SILNIK, a tam odczytaj błędy. Reszta pójdzie sama. Jak dobrze pójdzie za dwa lata będziesz ludziom czipował auta
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dobra to jeszcze jedno pytanie, kto umiałby coś takiego zrobić w Opolskim lub Łódzkim? Bo szczerze powiedziawszy nie chcę ryzykować i robić takich rzeczy samemu...
Czemu? Czego się boisz? Mogę Cię asekurować jak weźmiesz internet do auta... nie ma tu nic ryzykownego.
Problem w tym, że nigdy tego nie robiłem i nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać. Skąd nową mapę wziąć do swojego wyposażenia, jak zgrać starą ogólnie to nic nie wiem. Chciałbym się nauczyć i wiem, że jest to wytłumaczone na forum ale ja nie pojmuje wielu rzeczy. Każdy pyta o jakieś szczegóły ale od a do z nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji takiej dla małpy. A niestety, nie boję się tego przyznać ja w tym temacie mogę się tak nazwać.
Z tego co wiem (jeśli się mylę popraw mnie MaReK) samo wrzucenie map od CDTI i tak chyba niewiele daje.
Ale jeżeli się wahasz to idź za radą longera zmodyfikowana mapa i auto dużo przyjemniej jeździ.
Ja pierdziu. Czytam ten wątek od początku i widzę tutaj niesamowite brednie
kacper napisał/a:
Naprawione moje ECU jak ktoś by kiedyś potrzebował to mam w lublinie gościa z T4 i całą reszta bajerów tzn programatorem itd itp moje ECU z wywalonym flashem zostało ponownie zaprogramowane, dopisany jeszcze raz cały pozostały układ modułów, sczytane co podobno mówią że nie możliwe moje stare BARCODE z kluczy i wpisane ponownie.... tak że "Kelaga jest zajefajny" koszt takiej usługi 200PLN po znajomości czas godzina pracy.... pełen szacuneczek
Brzmi jakby ktoś programował kosmodrom Ja rozumiem, że 2012 rok to był jeszcze mocno zacofany, a główny programista TOAF'a miał wtedy 6 lat No ale bez jaj
kacper napisał/a:
Apropo sterowników to najważniejszą wykładnią jest podobno to co oznaczyłem w pliku ECU-info NR1 to jest info o zawartym układzie flash , mój np miał inny numerek i nie miał pojemności 512KB tylko 1MB i dla tegoż mój się wysypał...
To dopiero nius Sterownik w R75 nie miał 512KB tylko 1Mb Na screenach jednak typowy R75 2.0d 115KM, który 512KB ma fabrycznie.
kacper napisał/a:
i nie polecam wgrywania obrazów od kogoś skończycie jak JA
A z tym się akurat zgodzę Też nie polecam
kacper napisał/a:
zniknie np trakcja lub przestanie działać tempomat czy vebasto... ja dostałem lekcję i porcję obwitych wyjaśnień...
Z trakcją mogę się zgodzić, dwa bajty różnicy mogą namieszać. Jednak reszta to jakieś brednie. Co wsad map ma do tempomatu czy webasto?
Uważam, że należy powołać komisję, która zweryfikuje posty na forum i zdejmie z publikacji niektóre głupoty
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Witam,
Rozpoznalem wiekszosc map w Winolsie na podstawie swojego zrzutu z r75 cdt. Moze ktos poprostu wrzucic plik od CDTI dla porownania (moj cdt soft : 351065)
Przydałby mi sie również factor dla TQ limiterow dla osi X (obroty). Widze ze jakos inaczej bmw to zrobilo w porownaniu do vag'a dlatego nie moge sie polapac
Mapy torq sa troche rozjechane, ale jak kumasz winolsa to dodaj mapę ręcznie, a wartości osi x znajdziesz chwile przed wartościami torq. Nie mam za to osi x.
Napisz jakie mapy znalazłeś, mogą być bez adresów, tylko nazwy
Rozpoznalem wiekszosc map w Winolsie na podstawie swojego zrzutu z r75 cdt.
Rozpoznałeś je sam czy rozpoznał je automat winols'a?
longer86 napisał/a:
Nie mam za to osi x.
Masz tylko oś X. Obroty silnika. (19x1). Różnice są zależne od rodzaju mapy. Dla tego numeru sterownika było kilka map (w/g T4) oraz mojej prywatnej biblioteki. Było 115, 116, 131 KM. Żeby mieć pewność oryginału dla swojego sterownika warto znać numer NNN. No i oczywiście różnice wyposażeniowe (trakcja/bez trakcji).
staniapl napisał/a:
Jeśli chcesz masz moją mapę przed modyfikacją MaReK mówił, że jest od automatu a siedziała i jeździła w manualu
Ty masz polifta. Zupełnie inny sterownik. Bliżej jemu do BMW jak temu którego ma kolega.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum