Forum Klubu ROVERki.pl :: [r25] traci wodę
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Sro Lis 30, 2011 21:30
[r25] traci wodę
Autor Wiadomość
joker83 



Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 21
Skąd: wrocek



Wysłany: Sro Lis 30, 2011 20:57   [r25] traci wodę
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

kupiłem wczoraj rover 25 diesel 2002 i traci wode nie ma oleju w wodzie ani odwrotnie
czy to uszczelka pod głowicą?
jak zdiagnozować to?
Ostatnio zmieniony przez joker83 Sro Lis 30, 2011 21:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 30, 2011 20:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 21:07   

Mało prawdopodobne, aby była to uszczelka pod głowicą. Najwyraźniej masz gdzieś przeciek. Podłóż na noc karton pod samochód i następny dzień sprawdź czy na kartonie nie ma plam. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
joker83 



Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 21
Skąd: wrocek



Wysłany: Sro Lis 30, 2011 21:12   

mam nadzieje bo to byłby koniec.jutro kupie taki preparat co sie wlewa do zbiorniczka i może zadziała,dzisiaj napełniłem zbiorniczek do kreski max i po 70 km spadło tak 2 cm płynu.
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Lis 30, 2011 21:12   

joker83, nie wpadaj w panikę, uszczelka w tym silniku tak szybko nie wysiada.
Najpierw sprawdź dokładnie wszystkie połączenia z wężami gumowymi, chłodnicę i zawór od nagrzewnicy przy ścianie grodziowej.
Jeśli masz zalany płyn to w miejscach wycieków powstaje charakterystyczny nalot po odparowaniu płynu, jeśli to mały wyciek.
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 21:16   

joker83 napisał/a:
.jutro kupie taki preparat co sie wlewa do zbiorniczka i może zadziała

Broń boże tego nie rób, chcesz zatkać sobie chłodnice i nagrzewnicę ?? :shock: :/
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
joker83 



Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 21
Skąd: wrocek



  Wysłany: Sro Lis 30, 2011 21:22   

to co dolewać poprostu płynu żeby nie zabrakło?
najlepsze jest to ze kupiłem to auto bo robie 120 km dziennie do pracy a w poniedziałek mi sie spier......... vectra 1999 tdi sławna pompa paliwa.
i teraz mam rebusa bo jak to jest uszczelka to jest koniec
mechanik mi to sprawdzi jutro
myślałem że w roverach w dieslu uszczelki nie ida tylko w benzynie bo wiem.
a jescze swieta za progiem....
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 21:35   

joker83 napisał/a:
to co dolewać poprostu płynu żeby nie zabrakło?

Najrozsądniej byłoby znaleźć przyczynę uciekania płynu. Ciągłym dolewaniem nie naprawisz awarii. Kiedyś się zapomnisz i narobisz sobie dopiero problemów. Przyczyna wycieków może być prozaiczna. Koledzy podrzucili Ci porady, jak wyszukać wyciek. Teraz pozostaje tylko działanie z Twojej strony... :wink:
 
 
 
joker83 



Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 21
Skąd: wrocek



Wysłany: Sro Lis 30, 2011 21:37   

okej dzięki
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 21:39   

joker83 napisał/a:
i teraz mam rebusa bo jak to jest uszczelka to jest koniec

Ja ci gwarantuje, że to nie uszczelka. Chyba byłbyś pierwszy na forum komu się to przytrafiło. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 21:41   

Widze tak jak było u mnie w 25. Okazało się ze była mikro rysa w zbiorniczku wyrównawczym.

1. Sprawdź wszystkie węzę od płynu bardzo dokładnie czy są suche.

2. Po nocy zobacz czy nie ma plamy pod autem

3. Sprawdź termostat i okolice pompy wody, Oraz chłodnice

4. HGF w Dieslu to trudne to zrobione ale co ciekawe majonezu jako takiego jak w Benzynie u nas nie będzie. Jak sie auto nie przegrzewa i pracuje normalnie to ja bym szukał przyczyn od 1. do 3.

Co dobre jeszcze w moim 25 były wymienione wszystkie węzę na nowe i nic to nie dało :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
joker83 



Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 21
Skąd: wrocek



Wysłany: Sro Lis 30, 2011 22:18   

aha a zdejmować tą osłone od spodu? ja mam to autko 2 dzien :wink: i tam od góry tez trzeba osłone zdjąc żeby sie do węzy dostac i pompy wody?
gzie patrzec jeszcze?
mikro rysa? co to jest?

[ Dodano: Sro Lis 30, 2011 22:18 ]
leszczu napisał/a:
joker83 napisał/a:
i teraz mam rebusa bo jak to jest uszczelka to jest koniec

Ja ci gwarantuje, że to nie uszczelka. Chyba byłbyś pierwszy na forum komu się to przytrafiło. :wink:


ok sytuacja jest taka: wskazówka od temp jest cały czas w połowie((przy 2200obr bo tak jezdze i wtedy jest jakies 100-105 na godz),po przejechaniu 70km spada płyn o jakies 2 cm niema oleju w płynie ,nie dymi na biało itd.auto chodzi ok i jak mówisz że to nie uszczelka to już cie lubie bardzo :rotfl:
 
 
Kapussta23 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 109
Skąd: Białe Błota



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 13:05   

leszczu napisał/a:
Ja ci gwarantuje, że to nie uszczelka. Chyba byłbyś pierwszy na forum komu się to przytrafiło. :wink:

No to mam powód do dumy. :grin: Byłem pierwszy na forum
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 13:13   

Kapussta23, dlaczego wymieniałeś uszczelkę?
musiałeś się chyba o to bardzo postarać :wink:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 13:39   

Spoko ja też wymieniałem zbiorniczek wyrównawczy bo ktoś mądry zamiast wymienić od razu to skleił pęknięcie od spodu :mur: :ok: .
 
 
 
Kapussta23 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 109
Skąd: Białe Błota



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 13:42   

no postarałem się.Głupota ludzka nie zna granic.160 na godzinę bez płynu w chłodnicy.myślałem ze da rade,a jednak nie dał.Nie wymieniałem uszczelki.Kupiłem kompletny silnik.
 
 
 
joker83 



Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 21
Skąd: wrocek



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 18:00   

narazie nie mam na mechanika i kupiłem 2 litry płynu chłodzącego i dwa preparaty radweld do chłodnicy i wycieków ale w butelce 2 litrowej dam tak ćwiartke płynu chł. i po troszke tych dwóch preparatów i reszte wody żeby tam nie poblokowało nic,i zobacze co będzie.dzisiaj zrobiłem 140 km i temp stoi ok stawiam na chłodnice bo przy nawiewie na szybe nic nie śmierdzi nie paruje.
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 19:20   

Nie wlewaj żadnych uszczelniaczy do chłodnic! Będziesz w zimę narzekał, że masz zimno w samochodzie.
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 19:24   

joker83 napisał/a:
dwa preparaty radweld do chłodnicy i wycieków

Kurde!! Gościa się ostrzega przed takimi specyfikami, a on i tak wie swoje. W sumie to twój samochód więc rób co chcesz.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
joker83 



Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 21
Skąd: wrocek



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 19:32   

wlałem dosłownie minimalnie tego proporcje 1/10 i wogóle to na luzie kręci tylko do 4000 dlaczego?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 19:34   

joker83 napisał/a:
wlałem dosłownie minimalnie tego proporcje 1/10

No i wystarczy.
joker83 napisał/a:
wogóle to na luzie kręci tylko do 4000 dlaczego?

A przypadkiem silnik nie chodzi w trybie awaryjnym ?? Kontrolka check się nie pali ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R25] Bierze wodę
kasiula16643 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Mar 24, 2013 19:30
szoso
Brak nowych postów [R214] Gaśnie po wjechaniu w wodę
Selenit Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Czw Lis 25, 2010 22:34
pdasiek
Brak nowych postów [R220] Grzeje sie ,wywala wode
kadzaf Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Paź 01, 2012 13:53
kadzaf
Brak nowych postów [R216 Si '97 1.6benz] Wrażliwość na wodę i automatyczny gaz?
1. Auto nie reaguje na zdjęcie nogi z gazu. 2. Wrażliwość na wodę - gaśnie w małej kałuży.
Khel Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Sie 17, 2007 11:10
piter34
Brak nowych postów [R25 2.0TD 04r] Traci moc ...
ROVER25 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Lip 30, 2010 12:58
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink