Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200]Prawidłowy montaż instalacji sekwencyjnej lpg (porada)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200]Prawidłowy montaż instalacji sekwencyjnej lpg (porada)
Autor Wiadomość
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Pon Mar 26, 2012 17:22   [R200]Prawidłowy montaż instalacji sekwencyjnej lpg (porada)
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1999

Witam,
Jak zapewne wiecie jest pełno "fachowców" montujących instalacje lpg. Właśnie będę brał się za poprawę instalacji. Potrzebuję pomocy w rozplanowaniu rozmieszczenia poszczególnych części instalacji. Chodzi o to żeby przewody były jak najkrótsze i nie przeszkadzała strasznie instalacja w jakimś demontażu czy grzebaniu w aucie. Wyczytałem, że komputer gazowy może rozjechać mapkę ECU benzyny. Dziwią mnie czasy wtrysków ponieważ na wolnych obrotach wynoszą 3.3ms a z opinii fachowców powinny mieć ok 2.7ms. Więc prawdopodobnie już rozjechałem benzynę. Czytałem także że reduktor musi być ustawione wzdłuż samochodu żeby membrana nie reagowała bardzo na ostre dodawanie gazu lub hamowanie. Proszę was bardzo o pomoc w rozmieszczeniu reduktora żeby nagrzewał się szybciej oraz poradzić gdzie można upchać wtryski żeby były jak najkrótsze przewody to kolektora ssącego. Pomocne będą także zdjęcia montażu waszych instalacji lpg.
Instalacja to:
Stag 4+
Wtryskiwacze Valtek 30hm wiem druciarstwo dlatego zmieniam na listwę AC W01
Tomasetto Alaska w sumie wystarczy do 75km:)
Resztę to już mało ważna dyszę dobiorę po wymianie listwy oraz zainwestuje w lepsze filtry.

Dołączam zdjęcia źle zamontowanej instalacji:







Z góry dzięki za pomoc
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 26, 2012 17:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



  Wysłany: Wto Mar 27, 2012 09:16   Lpg

U mnie tak jak widzisz :razz: też nie jest to szczyt techniki ale dużo krótsze przewody i jeśli chodzi o samą jazdę to też jest przyjemna :wink: Reduktor wzdłuż lini auta, choć w zimie ogrzanie go pianką dużo pomagało, gdzieś jeszcze wiatr łapie :wink: Wtryski, mogły by być lepsze-u kogoś na forum naszym były tak zrobione że ich widać nie było, mega krutkie przewody :smile: Co jeszcze do samego reduktora, zastanawiam się czy jest on przepływowy czy nie :?: Bo jeśli tak to czy nie można by go było włączyć szeregowo a nie równolegle w układ chłodzenia :?: To tylko takie moje gdybanie i może ktoś mnie zaraz oświeci :razz:
Pozdrawiam
 
 
bundylp 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 149
Skąd: okolice - Lublin

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 27, 2012 21:33   

Ja to mam tak poukładane, podobno nie jest idealnie ale... zawsze mozna do czegoś doczepić się
_________________
"bundylp" = " bandi "
Nie taki Rover straszny jak go malują :P
Ostatnio zmieniony przez bundylp Sro Mar 28, 2012 20:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gucjan 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 158
Skąd: Bych

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 27, 2012 22:26   

ja mam takie cos nie wiem czy dobrze ale nie mam zadnych problemow z LPG roverek chodzi idealanie a dotryski mam ustawione na 1.5ms

parownik tomasetto

stag 4+
_________________
Gucjan
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Mar 28, 2012 09:01   

dwa razy alaska (jedna z lewej druga z prawej strony) wtryski gazowe naprzeciw wtrysków benzynowych



tak to wyglądało wcześniej :P
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Tommek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 151
Skąd: Przemyśl / Kraków



Wysłany: Sro Mar 28, 2012 19:57   

Też wrzucę instalację, po moich małych modyfikacjach :P W taki sposób udało mi się uzyskać krótkie wężyki:







[/quote]
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Sro Mar 28, 2012 20:27   

Dzieki za odpowiedzi:) a jak wplywa dlugosc przewodow wodnych do reduktora? Wplywa to na tempo przelaczania na lpg?
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Mar 28, 2012 20:29   

Jago napisał/a:
a jak wplywa dlugosc przewodow wodnych do reduktora? Wplywa to na tempo przelaczania na lpg?


wąż im dłuższy tym więcej straty na temperaturze, więc chłodniejszy płyn wlatuje do reduktora ale straty takie że nie trzeba się tym przejmować ;)

[ Dodano: Sro Mar 28, 2012 20:29 ]
ja mam problem z dwoma reduktorami bo raczej jest niemożliwe żeby utrzymać jednakową temperaturę na jednym i drugim, ale cóż ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Sro Mar 28, 2012 20:32   

Czyli zostawic w takim miejscu jak mam reduktor?:) a jego polozenie ponoc powinno byc zgodne z kierunkiem jazdy:) i jak upchac blizej listwe wtryskowa?
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Mar 28, 2012 20:51   

Jago napisał/a:
Czyli zostawic w takim miejscu jak mam reduktor?:)


możesz zostawić ewentualnie dać tak jak ja mam ten reduktor co mam po lewej patrząc od przodu auta, kiepsko z miejscem ale da się ;)

wg mnie reduktor powinieneś mieć przekręcony o 90 stopni bo ja mam dwa ale bokiem i wiem że gazownik mocno kombinował by był tak jak jest ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Sro Mar 28, 2012 21:11   

Ja myslalem wlasnie dac go o 90stopni i przeniesc kolo zbiornika wyrownawczego wtedy mialby krotkie przewody wodne podcisnieniowe i do wtryskow:) tylko upchac sensownie ciezko i szukam dobre wtryski:)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Mar 28, 2012 21:30   

Jago napisał/a:
Ja myslalem wlasnie dac go o 90stopni i przeniesc kolo zbiornika wyrownawczego wtedy mialby krotkie przewody wodne podcisnieniowe i do wtryskow:)


tam gdzie masz w tym momencie jest mocno chłodzony przy zbiorniczku wyrównawczym będzie mu przytulnie i cieplutko :mrgreen:

[ Dodano: Sro Mar 28, 2012 21:30 ]
Jago napisał/a:
i szukam dobre wtryski:)


jeśli masz staga to spokojnie wrzucaj Hanki :)

ojjj fajnie będzie autko pomykać :)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Sro Mar 28, 2012 21:46   

To musze jakies mocowania zrobic dla reduktora i przeniose go zaraz przy zbiorniczku:) Hana to wkoncu gorna polka:) ale pewnie pojda wtryski AC W01 ponoc nie zle jak za ta cene a przede wszystkim wytrzymale:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200] montaż instalacji LPG, Rzeszów
Areq Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Kwi 01, 2011 16:50
Budyn
Brak nowych postów [R200 '97 1.4 16V] Montaż instalacji gazowej [Kraków]
Homi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Cze 14, 2009 13:49
arturky
Brak nowych postów [R 25 MG ZR] Montaż instalacji LPG
Yogi92 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sro Lut 11, 2015 11:48
zacekpl
Brak nowych postów [R200] Dylemat w instalacji LPG do 1.4 8V
MD Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Sie 12, 2013 17:54
Gucjan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink