rafalmis1, no podjedź jak będziesz miał okazję Cena dobra, tylko ciekawa jaka jakość tego wytworu
piotrek1000, u mnie z przód/tył wyżej jeszcze siedzi niż u Ciebie, raczej sprężyny oryginalne, nie obniżające, komfort jest bardzo fajny płynie się elegancko
dokładnie podjedź u mnie przód ma 37 cm więc nisko dużo za nisko mam mieć 40 cm czyli tyle co tył.... zdarzyło mi się już zahaczyć kilka razy o spód echh grrrr
Balas87, ja mam z przodu 39/40cm i na koleinach bardzo często szuram po garbie progi jak za szybko biorę to też zahaczę, ale to już amortyzatory bardziej decydują
Osłonę mam nieoryginalną bo poprzednia była już połamana przy mocowaniach, a nowa może być za nisko Nie lubię szurać i wadzić ale zawsze to jakieś ostrzeżenie że już nisko jest Choć z przodu amortyzatory są do wymiany bo mają 60% tłumienia i lewy zaczyna lać już
Dlatego interesuję się sprężynami, bo z przodu wymiana wymaga rozbierania McPershon'a , to nie będę dwa razy płacił za jedną robotę
Jak mieszkałem w Krakowie to też ciągle wadziłem płytą czy to przy dziurach, czy koleinach. Na szczęści teraz na wsi mam jadąc do pracy tylko 2 przejazdy kolejowe, a oprócz nich nawet jednej dziury w drodze.
Stała się rzecz straszna, mianowicie pękła mi przednia prawa sprężyna. na szczęście nie wyszła poza "oś" i nie narobiła szkód. Teraz jednak muszę wymienić sprężyny. Warunek: muszą być niższe od standardowych R75. Znalazłem kilka linków (w tym te, które zostały podane w tym wątku wcześniej) i któreś z nich muszę wybrać. Które doradzacie, a które odradzacie? Sprawa dość pilna, nie chcę żeby ta pęknięta rozwaliła mi oponę i zrobiła mi krzywdę
Na pewno wybór padnie na któryś z powyższych zestawów, nie chcę kupować jakiś wykozaczonych po 1000pln, bo i tak kiedyś się zużyją. A lubię jak mój R ładnie leży na glebie (już nauczyłem się jeździć na glebie za sprawą mojego pierwszego auta), poza tym -35mm to niedużo a jedna z fur pokazana w tym wątku na poprzedniej stronie przyprawia mnie o szeroki uśmiech zadowolenia, dlatego właśnie chcę niższe springi.
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pon Sty 20, 2014 20:04
pelson91, ja się naczytałem ostatnio i wg mnie w tej grupie cenowej FK. MTSY są za miękkie. MTS-y raczej dobrych opinii nie zbierają. No i z tych nie wiadomo czemu najtańsze .
i tak najczęściej jeżdżę sam, bez bagażu, więc teoretycznie miękkość nie powinna mi bardzo przeszkadzać... no nic, do końca tygodnia podejmę decyzję. podzwonię, popytam o dostępność produktów. Zobaczymy. Dzięki szpynior za info
[ Dodano: Pią Sty 24, 2014 13:02 ]
z powodu niedostępności sprężyn FK zakupiłem APEXy -35mm
@pelson91 - jak Ci się na nich jeździ? Dobrze się te APEX-y sprawują?
Powiem tak, w połączeniu z amorami KYB Exel-G jest twardo. Bardzo twardo, aż nie przystoi takiej limuzynie. Ale przyzwyczaiłem się i już mi to aż tak nie przeszkadza. Niedługo minie rok od wsadzenia tego kompletu sprężyn. Kupowałem je dokładnie w tym samym sklepie, który podlinkowałeś. Jeśli chodzi o wysokość, to auto stoi niżej niż MG ZT, ale mógłby się bardziej położyć
Ciekaw jestem jak by to było na tych MTSach, albo na innych amorach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum