Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 SDI] Swap GT1549 na VNT1852V
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 SDI] Swap GT1549 na VNT1852V
Autor Wiadomość
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 22, 2013 23:02   

kiedys gdzies wyczytalem ze dla naszej pompy max to ok 140-145 km.
Naki17, teraz mam troche inne wydatki ;) zobaczmy jak to bedzie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 22, 2013 23:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 24, 2013 17:51   

Fajny montaz gratuluje i czekamy na hamownie :D Ale troche wiecej fot by sie przydalo :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Czw Sty 24, 2013 23:36   

na hamownie jeszcze trzeba poczekać aż uporam się z problemem odcinania gazu bo dalej go nie rozwiązałem :/ a wiązka wygląda na cała. a co do zdjęć to postaram się wrzucić więcej :)
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sty 25, 2013 10:50   

Naki17, a o pompie od SD nie myślaleś ?
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 25, 2013 10:58   

bociannielot, sd tez nie da duzego przyrostu , i nie masz mozliwosci odpowiedniego remapowania
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Sty 25, 2013 18:56   

Naki17, odcina ci gaz bo VNT przeładowuje zadane ciśnienie a w sdi odcinka idzie od około 1.4 1.5 bara i trzeba wtedy oszukać mapsensor oryginalny
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Sty 25, 2013 20:27   

firq z tego co zauważyłem to przed założeniem vnt miał już ten problem
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sty 25, 2013 20:33   

Naki17, Daj znac bo tak jak pisał Firq tobie już mówiłem ze odcinka jest bo przeładowanie widzi ECU i odcina dawkę żeby nie wybuchł :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Sob Sty 26, 2013 23:53   

faktycznie moze bys to powod bo wczesniej na starej turbince tez jezdziłem na doładowaniu 1.5bara ale całkiem map sensora oryginalnego odpiac nie moge bo jak to zrobie to chyba nie bedzie podawac odpowiednich dawek komp nie? teraz nie mam jak tego sprawdzic bo jestem u dziewczyny w pon przetestuje na cąłkiem odpietym cisnieniu dochodzacym do map sensora :)
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 27, 2013 03:25   

Podepnij mapa od VNt do Ecu w tedy bedzie widzial mniejsza dawke :P A tego orig do wypnij całkiem :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Nie Sty 27, 2013 12:58   

musze pomyslec :) bo moze pomogło by podłaczenie diody 1n4148 na kabelek sygnałowy w ory. map sensorze tak jak w projekcie sterowania VNT :)
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Sty 27, 2013 16:51   

Naki17 napisał/a:
ale całkiem map sensora oryginalnego odpiac nie moge bo jak to zrobie to chyba nie bedzie podawac odpowiednich dawek komp nie?

Tak zrobi sie jeszcze wiekszy kołek i to prawie na całym zakresie ,wiec musisz inaczej cos z tym zrobic aby oszukac go,
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Nie Sty 27, 2013 17:10   

chyba jedyne wyjscie to zmniejszyc doładowanie an 1.4bara ;( bo nie widze innego rozwiazania jak narazie
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 27, 2013 17:40   

Podłącz map sensora od VNT jak tobie pisałem i nie plącz mi tu :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Nie Sty 27, 2013 21:44   

Remigiusz, Remigiusz, ale co myslisz ze ten map sensor od mojego sterowania podaje jakies mniejsze napieca sygnałowe? czy chodzi Ci o to ze nasz oryginalny map sensor nie ogarnia tego cisnienia poprostu i wysyła jakis "krzywy" sygnał do ECU
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 27, 2013 22:32   

Oglądnij sobie datasheet obu map-sensorów :wink:

Obywa maja max przy ok 4,5V czyli orig ma jakos 4,5V lub 5V przy 2.50bara a ten twój do VNT był jak dobrze pamiętam do 3.5bara ciśnienia ABSOLUTNEGO ! Czyli ma dopiero te max 4,5 czy tam 5 Voltów przy 3,5bara :!:

A ECU tylko patrzy ile Voltow podaje map sensor do niego i tyle :P Wiec jak dasz większy map ECU będzie widziało mniejsze ciśnienie ale tak naprawdę będzie większe i wszystko będzie git :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Pon Sty 28, 2013 13:57   

nie jestem do końca pewny własnie czy wszystko bedzie ok ze wzgledu na to ze komputer bierze dane z map sensora ktora jest mu potrzebna do tego by odpowiednia dawke paliwa podac a jak bedzie widzał mniejsze cisnienie powietrza to bedzie uboga mieszanka duzo powietrza i mało paliwa :) ale juz mam pomysł jak to rozwiazac chyba :) jak bede miał czas to wykonac i bedzie działac podziele sie moim rozwiazaniem ale nie mowie ze Twojego rozwiazania nie przetestuje Remi :)

Wszystko juz ogarnąłem z Datasheets-ow i wychodzi mi ze maksymalne napiecie jakie powinno wychodzic z naszego mapsensora to około 2.25V czyli na bary to jakies 1.35 Bara zatem zrobie elektroniczny układ (stabilizator napiecia) ktory bedzie pozwalal na przepływ pradu do 2.25V a gdy map sensor poda wiecej to nadmiar tego napiecia zostanie wyrownany do 2.25V i wszyscy beda zadowoleni xd komputer bedzie podawał maxymalna dawke i bedzie pracował tak jak powinien niezaleznie od cisnienia. :)
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Sty 28, 2013 15:21   

a czy ewent dac inny map sensor dałoby rade? :wink:
 
 
Naki17 



Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 69
Skąd: Osola / Wrocław



Wysłany: Pon Sty 28, 2013 15:35   

kadzaf, no właśnie moim zdaniem nie bardzo :) ze względu an to ze one maja inne wartości napięcia dla danego ciśnienia a nasz komp ma ustalone wartości paliwa dla danego napięcia które odwzorowuje ciśnienie czyli jak dał byś inny czujnik z innymi "mapami" ciśnienia do napięcia to komp mógł by tworzyć zła mieszankę paliwowo powietrzną
_________________
Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Sty 28, 2013 15:39   

hmm to moze dac zaworek upustowy zeby nie przekraczał danego cisnienia :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-series] Turbina GT1549
Remigiusz Tuning mechaniczny 46 Czw Mar 21, 2013 18:42
kadzaf
Brak nowych postów [R200] Swap do 1.8 16v
Gość Tuning mechaniczny 40 Czw Cze 12, 2008 11:20
michone
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r200]swap na 1.8
rudealis Tuning mechaniczny 3 Wto Lut 19, 2013 19:33
Adrian
Brak nowych postów [r200 97r] swap na 2.0T co potrzeba?
donmulanka Tuning mechaniczny 19 Pią Paź 17, 2008 11:41
dobryziom
Brak nowych postów Swap 2.0 z 25 do mojego R200 też 2.0 sdi
krzdry Tuning mechaniczny 32 Nie Sie 19, 2012 14:56
PawelLuc



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink