Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75]2w1 Problem z odpalaniem+coś chyba jest w baku... HELP
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75]2w1 Problem z odpalaniem+coś chyba jest w baku... HELP
Autor Wiadomość
cyngiel 




Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: WLKP



  Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 20:30   [R75]2w1 Problem z odpalaniem+coś chyba jest w baku... HELP
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam i mam taki oto problem, otórz ostatnio napotkałem na kolejną przeciwność losu w urzytkowaniu mojego autka. Pewnego dnia wsiadając jak zwkykle do samochodu przekręcam kluczyk kręce kręce i nie chce załapać a jak już załapuje to na sekunde dwie, tylko przerzuci raz i gaśnie.. Myśle co jest?! tak jak by paliwa nie było.. a wskazuje 1/4 zbiornika, ale myśle może się coś zawiesiło no to drugie autko wziąłem i po ropke, wracam tankuje, wsiadam zapala myśle jest!! Tydz później jade na cpn tankuje zajeżdżam na chate i po 15 min chce po kobiete jechać a auto znowu nie zapala ale tym razem byłem pewny że paliwko jest, może dziurawy bak odkręcam korek lukam a tu nie ma tej metalowej zapadko blokującej wlew bezpośrednio do baku... Chyba wpadł do środka. Jest to możliwe? Faktem jest to że blokada była na 100% jak dolewałem paliwo z bańki bo musiałem śrubokrętem go trzymać żeby wogóle coś wlać, a teraz jej nie ma... POMOCY[/b]
_________________
Ach ten mój RoVeReQ...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 20:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 20:33   

Były jakieś problemy ze starszymi autami, które mają dwie pompy w baku. Jednak przelewowa, z jednej komory do drugiej przelewa czy cuś... jak ta padnie, to jak spadnie Ci wskazówka poniżej pewnej wartości nie odpalisz... Myślę, że odpowiedź znajdziesz na forum, bo były tu takowe wątki.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
radi 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 105



Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 20:47   

Sprawdź czy działa pompa paliwa w baku. Przyłóż ucho do prawego nadkola albo zdejmij tylną kanapę i słuchaj przy baku. Jak będzie słychać buczenie to działa jak słychać bulgotanie bez buczenia to padła. Nieraz śniedzieją styki przekaźnika pompy lub styki przy pompie w baku. Zazwyczaj ta pompa pod maską przy aku głośniej działa bo musi sama ciągnąć paliwo. Bak jest dwukomorowy przedzielony przegrodą wydechu ,a ta pompa w baku ma za zadanie ssanie z drugiej komory. Jeśli coś ci wpadło chociaż nie jażę o co chodzi to zdejmij kanapę odkręć korek pompy i zobacz z latarką czy coś nie wpadło albo włóż rękę do baku i poszukaj.

Dokładnie MaReK . Ja tak miałem, że komputer pokazywał paliwa na 150Km ,a auto nie chciało odpalić. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz dlaczego pokazuje taki stan skoro pływak przy pompie jest więc paliwo go unosi i dlatego pokazuje.
Ostatnio zmieniony przez radi Nie Kwi 07, 2013 20:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cyngiel 




Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: WLKP



Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 20:51   

Chodzi o tą okrąłą zapadkę która jest właśnie po to żeby nic do baku nie wpadło takie metalowe kółeczko które jak wkładasz pistolet na cpn to się podnosi, takie metlowe. Każde auto to ma i przez TO z butelki np. prosto do baku paliwa nie nalejesz.. Dzięki za porady apropo pompki jutro posłucham co i jak..
_________________
Ach ten mój RoVeReQ...
 
 
radi 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 105



Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 20:56   

A ha teraz wiem ,takie srebrne. Może się blokneło ale byś widział. Sprawdź w baku.
 
 
haszczyc 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 21:48   

a pompka paliwa ta przy akumulatorze działa ci brzęczy ? mi jak ona padała to miałem podobne objawy wyciągnij wtyczkę od tej pompki i przeczyść ją, i postukaj w tą pompkę jak nie chce uruchomić powinno zeskoczyć ;)
 
 
cyngiel 




Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: WLKP



Wysłany: Sro Cze 26, 2013 19:05   

Minęło troche czasu i powracam z wątkiem. Otórz jeździłem w ten sposób że śmigałem do pracy-> tam auto stało 12=14 godzin wsiadałem odpalałem i jazda.. A jak przyszedł weekend i po trasie gasiłem auto, gdzieś tam sobie łaziorowałem wracam chce odpalić i lipa;/ myślałem że to to coś w baku więc dreptałem z banieczką do CPNu wracałem dolewałem ropki i cyk odpalał;] SZoK Ostatnio dopiero przeanalizowłem że moje chodzenie 1-5km na stacje było bezcelowe, bo jak do CPNu miałem 20 km już nie poszedłem.. dzoniłem po kumpla do holowania jak dojechał po jakiejś godzinie auto odpaliło... I teraz 2 pytania

1. Czy możliwe że coś się przegrezwa i jak ostygnie z godzine odpala? Co to może byc? Ta pompka? Styki czyściłem stukałem i nic nie dawało;/ A brzęczy głośno.
2. Gdzie można dokupić wkręcany uchwyt do holowania bo jak się okazało takiego nie mam :D ?
_________________
Ach ten mój RoVeReQ...
 
 
radi 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 105



Wysłany: Czw Cze 27, 2013 07:10   

Poszukaj na temat "czujnik położenia wałka rozrządu" było wiele pisane.
 
 
gustav.pl 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 337
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Cze 27, 2013 15:59   

radi napisał/a:
Poszukaj na temat "czujnik położenia wałka rozrządu" było wiele pisane.

Albo wtryski :sad: U mnie jak Roverek był ciepły, to nie chciał odpalać, a gdy ostygł - ok. 1-2h, palił na "dotyk".
_________________
rover forever
 
 
cyngiel 




Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: WLKP



Wysłany: Czw Cze 27, 2013 23:22   

Znalazłem post kolegi który miał identyczne objawy jak ja i to był Czujnik impulsów wałka rozrządu

Teraz pytanie który najlepszy i jaki dopasować??
Znalazłem na forum to:
Czujnik impulsów wałka rozrządu (Diesel M47R)

ROVER NSC100891 - BMW 13622249320, 13627796054 oraz 13627794646
............................................. LAND ROVER Freelander TD4 8510297

I pytanie nr 2 dam rade go sam wymienić?
_________________
Ach ten mój RoVeReQ...
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Cze 27, 2013 23:35   

cyngiel, każdy będzie pasować ;) Zobacz na Bmwstore tam pokazuje zamienność tych numerów ;) Wybierz ten najtańszy ;) Najprościej się upewnić, w momencie występowania objawów, polać zimną wodą czujnik :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
cyngiel 




Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: WLKP



Wysłany: Nie Cze 30, 2013 20:50   

No dobra wszystko ok ale czy dam rade go sam wymienic? Gdzie wogóle jest ten czujnik szuakm na forum ale nie moge znalezć rysunku ani zdjęcia, a na jakiś rysunek trafiłem tylko nie pamiętam gdzie;/
_________________
Ach ten mój RoVeReQ...
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lip 02, 2013 08:53   

cyngiel, on jest na jedną śrube przykręcony. Wymiana jest banalnie prosta. Stojąc przodem do auta, to po lewej stronie, nie daleko wlewu oleju jest wtyczka.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
cyngiel 




Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: WLKP



Wysłany: Sro Lip 03, 2013 19:57   

Oki dzięki wielkie, teraz poradze;] juz zamawiam i teraz czekam. Dzięki wszystkim dobroczynnym:)
_________________
Ach ten mój RoVeReQ...
Ostatnio zmieniony przez cyngiel Nie Lip 07, 2013 16:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
radi 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 105



Wysłany: Czw Lip 04, 2013 08:39   

Pytałeś jeszcze o uchwyt holowniczy. Na aledrogo masz tylko trzeba wpisać "lewarek rover 75" i raczej sprzedają to w zestawach z lewarkiem i kluczem do kół. Najtaniej znalazłem cały zestaw za 45 zł.
http://allegro.pl/listing...ewarek+rover+75
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Lip 04, 2013 12:59   

uchwyt holowniczy można nabyć osobno ja akurat kupiłem w ArtBizar za chyba 30pln
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
cyngiel 




Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: WLKP



Wysłany: Nie Lip 07, 2013 13:41   

http://www.bear.kielce.pl...13+62+7+796+054
spotkał się ktoś z tą stronką?? Bo na http://www.bmwstore.pl/pl...-walka-rozrzadu jest dużo droższy ten czujnik. Jak mówicie bedzie ok?

Zamówiłem ten tańszy, jak narazie pasuje i wszystko pali na tyknięcie;] Dzięki za porade cenna uwagą jest też to że wystarczy odkręcić tą większą plastikową atrape (3 śróbki) a tej małem gdzie jest korek od oleju nie trzeba...
_________________
Ach ten mój RoVeReQ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem rano gdy jest zimny
kaneda Rover serii 75, MG ZT 10 Czw Cze 16, 2016 19:30
kaneda
Brak nowych postów [R75] Ile rezerwy jest w baku
witia24 Rover serii 75, MG ZT 53 Nie Lut 07, 2010 17:14
apples
Brak nowych postów [R75] COŚ CHYBA NIE JEST OK??? SPALANIE
boss.007 Rover serii 75, MG ZT 11 Pią Gru 05, 2008 11:33
phuss
Brak nowych postów [R75] Chyba ABS-chyba problem
Zukowaty Rover serii 75, MG ZT 5 Czw Paź 16, 2008 21:44
blue827
Brak nowych postów [R75] pompa paliwa w baku - problem z wymiana
hardwin Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Cze 30, 2014 10:44
hardwin



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink