Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF] na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MGF] na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie.
Autor Wiadomość
troyanek 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Przejdź do mapy

MG TF

Wysłany: Pią Sie 16, 2013 19:13   [MGF] na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997

Witam.
W przyszłym tygodniu mam oglądać kilka MGFów 140KM. :mrgreen:
Wiem, że wszystkiego nie sprawdzę na miejscu i wiadomo że to nie są nowe auta.
Zwracam się do was żebyście podpowiedzieli mi na co szczególnie zwracać uwagę przy zakupie.
Przejrzałem większość tematów MGF i TF na forum i wiem że większość awarii to drobne usterki które można usunąć w przydomowym warsztacie z dobrym zestawem narzędzi pod ręką - właśnie po to kupuje to auto, żeby móc grzebać pieścić i cieszyć się widokiem.

Jednakże jako posiadacze podpowiedzcie co dyskwalfikuje auta a z czym można żyć.


Pozdr
Troyanek
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 16, 2013 19:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomek001 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 55



Wysłany: Nie Sie 18, 2013 16:59   

Nie zgodzę się, że główne problemy to drobne usterki. Najważniejsze to by silnik i skrzynia były w dobrej kondycji. Bez tego nie ma co kupować takiego samochodu, bo na powitanie wydatek w postaci wymiany uszczelki pod głowicą i nadzieja, że to jedyny problem. Auto nie może kopcić, przerywać, mieć problemów z osiągnięciem maksymalnej prędkości obrotowej. No i oczywiście "odcinka" to charakterystyczne i bardzo szybkie "łututututu".

Sprawdź też zawieszenie - powinno stać tak, by była przerwa między oponą a nadkolem. Czasami ludzie ściemniają, że wystarczy dopompować, a okazuje się, że naprawa wymaga uszczelniania układu i szukania problemów np. z gruszkami.
 
 
troyanek 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Przejdź do mapy

MG TF

Wysłany: Nie Sie 18, 2013 21:46   

No tak, jednostka napędowa jest najważniejsza, ale na ważną rzecz zwróciłeś moją uwagę - gruszki. Jedno z aut które jadę oglądać stoi nie równo a właściciel mówi przekonany że to kwestia dopompowania.

Jaka różnica między lewą a prawą stroną jest dopuszczalna? Z tego co wyczytałem to powinna stać około 350mm od osi koła.
Jaki skok ma poduszka?

Wszystko prawie można sprawdzić na miejscu ale nigdy nie miałem styczności z tym zawieszeniem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF] Na co zwrócic uwagę przy kupnie
Ibram MGF i MG TF 0 Sob Lip 02, 2016 21:25
Ibram
Brak nowych postów [MGF] co do wymiany po zakupie
wierzmi MGF i MG TF 9 Pią Maj 27, 2011 22:01
wierzmi
Brak nowych postów [mg f] zalewa się przy odpalaniu
malowany666 MGF i MG TF 14 Pon Lis 26, 2012 21:18
kyller
Brak nowych postów [MG TF] auto pływa przy jezdzie help!
nilden MGF i MG TF 11 Sob Sty 25, 2014 22:19
prettym
Brak nowych postów [MGF] Dymi na niebiesko przy odpalaniu
mati1411 MGF i MG TF 4 Czw Wrz 22, 2011 20:30
mati1411



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink