Tak by to mniej więcej miało wyglądać w przypadku świateł mijania, oczywiście nic nie jest pomalowane jeszcze, bo to najmniejszy problem.
Teraz najważniejsza sprawa - światła drogowe. Przy ostrej modyfikacji odbłyśnika soczewka wejdzie, powinna się nawet zmieścić przy pasku osprzętu w przypadku R/MG z motorem diesla. Jednak czy ktoś wie, jak rozkłada się światło w normalnym odłbyśniku z ryflowanym szkłem? bo nie wiem, czy wsadzenie drugiej zwykłej soczewki h7 to dobry ruch - czy nie zginą dobre "długie" światła? czy ktoś wie, czy są specjalne soczewki do świateł drogowych?
Druga rzecz, pojawił się problem z samymi soczewkami - ciężko jest kupić np 10 takich samych więc pewnie każdy komplet lamp będzie wyposażany w to co jest dostępne
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 09:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a będzie możliwosc wyboru soczewki?? czy wiadomo już jaka cena?? co do świateł drogowych-ja zostawiłbym tak jak jest czyli z ryflowaniem. a jak one świecą po zeszlifowaniu ryflowania??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
najchętniej widziałbym to tak, że zainteresowany wybiera sobie soczewkę z allegro czy sklepu i ją kupuje, wtedy montuje dokładnie to co chce kupujący.
maniu48 napisał/a:
czy wiadomo już jaka cena??
Nie, jeszcze o tym nie myślałem, na razie chce to poskładać do kupy i odpalić na aucie.
maniu48 napisał/a:
o do świateł drogowych-ja zostawiłbym tak jak jest czyli z ryflowaniem
Zrobię prosty eksperyment - pomaluje odbłyśnik drogowych czarnym połyskiem i porównam z ori lampami, jeśli nie będzie różnicy to tak by to zostało.
Soczewka zamocowana na stałe, tak świeci:
Różnica w świeceniu mnie mocno zaskoczyła, u siebie mam wypolerowane odbłyśniki i szkła oraz nowe żarówki, a jednak soczewka sporo lepiej świeci - choć jak widać na ostatnim foto jest mocno zabrudzona
Jednak czy ktoś wie, jak rozkłada się światło w normalnym odłbyśniku z ryflowanym szkłem? bo nie wiem, czy wsadzenie drugiej zwykłej soczewki h7 to dobry ruch - czy nie zginą dobre "długie" światła?
Popatrzyłem na allegro po kompletnych reflektorach "tjuningowych" z soczewkami i rzuciło mi się jedno w oczy- na drogowe NIGDZIE nie ma dodatkowej optyki Jest tylko mały odbłyśnik na żarówkę drogowych i tyle. Takowa część jak mały okrągły odbłyśnik by się znalazła?
Jeśli chodzi o soczewy na drogowe, to teoretycznie efekt został pokazany TU.
Kolejna rzecz- jakie to soczewy na allegro kupowałeś? Bo wszystkie zestawy KIT są opatrzone w tytlu Bi-Xenon lub HID.
A jeśli chodzi o próby/przymiarki to jakieś tanie anglikowskie reflektory się zawsze znajdą na poświęcenie.
garaż to nie to samo ... ja po ustawianiu świateł zawsze jadę w test drogowy i często cos jeszcze koryguję. Dltego w belli obecnie mam celowo prawą lampę obniżoną lekko, bo w ustawieniu na równo na drodze przed autem miałem dosć nierównomiernie oświetlony teren, a wystarczyło lekko obniżyć i jest dużo lepiej.
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
W garażu jest git, to sprawdziłem od razu jednak dopiero odpalenie tego w nocy pokaże co to warta, dlatego czekam z cięciem odbłyśnika i montażem soczewki
Spotkałem dziś na parkingu Chryslera Crossfire'a - ma on 2 soczewki w lampce, drogowe i mijania. Soczewki wyglądają identycznie, więc może faktycznie chodzi tylko o przesłonę...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Da się jest to wstępna wersja, robione wszystko ręcznie i bez pasty polerskiej chciałem zobaczyć, czy się w ogóle da DA SIĘ Jest jeszcze jedna kwestia, stan zewnętrznej strony szkła. Jeśli jest zmaltretowane trzeba będzie spolerować teraz zrobię to dokładniej i tak samo poleci daj mijania i kierunek
UPDATE:
Tak będzie wyglądało szkło świateł długich (zakres polerki):
Zostało dotrzeć je pastą polerską (to co na fotkach to papier ścierny i najtańsza pasta do karoserii samochodów). Mijania się robią, pewnie w poniedziałek pokaże spolerowany cały klosz
Zrobiliśmy z Elą nocną próbę soczewki jako świateł drogowych i wyszło mega zasięg większy niż ori, światła jest więcej wszędzie, mimo, że jest bardziej rozproszone także będą 2 soczewki
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo a sprawdziłeś czy dupa od soczewki drogowych o coś wadzić nie będzie ? ja tak przy swoich za pierwszym razem wsadziłem na mijania i drogowe po czym po zmontowaniu okazało się że dochodzi do paska od alternatora
Drugie primo nie wiem czy w zsach jest plastik czy szkło ale wiem że soczewka np u Ciufy była zbyt blisko plastiku i coś napominał o przy topieniu minimalnym od nich
Kolejne primo soczewki budowane są tak by jak najwięcej światła padało na część nie zaślepioną dlatego tak mało samochodów ma 2 soczewki w lampie
To co tyczy się świateł bixenonowych polega na innych kątach nachylenia odbłyśników w obudowie pomiędzy soczewką a żarnikiem w efekcie czemu daje równomierne światło dla całej powierzchni soczewki
tzn mamy w efekcie słabsze mijania i lepsze drogowe niż przy zastosowaniu 2 soczewek
Dlatego producenci rzadko pozwalają sobie na wbudowanie 2 soczewek gdzie muszą się starać żeby jedna lepiej świeciła na mijania druga lepiej na drogowych aczkolwiek można by zrobić eksperyment na obróceniu soczewki z przesłoną
po co 2 razy mocniejsze światło mijania skoro może się udać mocniejsze drogowe
w sumie to tylko tego nie próbowałem przy zabawie z soczewkami więc markzo próbuj jak masz okazję
Co do modelu soczewek h7 bije na głowę pozostałe nie licząc tych przygotowanych pod xenon
niestety w audi mamy soczewkę H1 na mijania i na przeciwmgłowych i w nocy jak ślepy po omacku
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum