dorobić układ samopoziomowania? jesteś pewien, że wiesz o czym mówisz?
tomii620si napisał/a:
Jakoś 2 soczewki mnie nie przekonują i widziałem kiedyś jakieś auto przerobione na 4 soczewki i wyglądało jak upośledzone.. Takie unowocześnianie auta na siłę ..
Moim zdaniem pojedyncza soczewka lepiej wygląda a efekt przy BiHalogenowej lub Bixenonowej ten sam..
Twoje zdanie natomiast weź pod uwagę, że ZS/45 mają dzielone lampy i w sumie widać 4 osobne światła z przodu. Mnie nie przekonuje zostawienie drogowych. Kombinowałem z tym i wygląda to po prostu dziwnie.
tomii620si napisał/a:
Zresztą jakby to było takie super to by większość nowych lux aut miała bisoczewki a takie można zobaczyć głownie w Touaregu i Pytonie..
odpowiedź jest jedna - koszta
tomii620si napisał/a:
A jak już jest to zrobione to proponuje pomalować wkładki lamp na czarno, na pewno R zyska na wyglądzie dzięki temu nie zależnie od koloru nadwozia
taki jest pomysł od początku, bo już mam w ZS czarne środki lamp
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 19, 2013 07:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Za xenon bez samopoziomowania powinno się za jaja wieszać. Jeździ u mnie taka Astra bez owego systemu i w nocy odkleja siatkówki od dna oka przy każdej zmianie nachylenia drogi.
jedna ważna rzecz, przecież poziomowanie nie działa non stop, jak samochód się porusza, to silniczki by nie nadążyły latać w górę i dół, nie wspominając jak szybko by się spaliły
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No tak, auto ustawia tylko poziom świateł po włączeniu świateł/odpaleniu auta (zależnie od marki) .. tzn. jest coś takiego jak samo poziomowanie aktywne ale to i tak auto musi być przechylone chwile a nie na np. dziurach ..
MD - może, że kupił lampy przystosowane lampy pod żarówke halogenową lub taka ma ori soczewkę w asterixie i dorzucił xenon bo ma soczewkę i myśli, że to będzie działać a niestety soczewka xenonowa jest inaczej wykonana niż halogenowa i zupełnie inaczej załamuje światło czyt. soczewka halogenowa + HID będzie oślepiał i nie ma na to rady, żadne samo poziomowanie nie pomoże, dlatego przerabiając lampy jak chłopaki powinno się dobierać soczewki pod żarówke która będzie docelowo montowana ..
[ Dodano: Wto Lis 19, 2013 13:07 ]
Markzo napisał/a:
. Kombinowałem z tym i wygląda to po prostu dziwnie.
Przecież np. Rover 75 i MG ZT miały tak oryginalnie..
gammathough, Trochę drogo to maja ale fajne sa reflektory Bi-LEd Hella 500€ sztuka Ale nie trzeba już mieć klosza montujemy taki reflektor do karoserii samochodu i gotowe
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dobrze ale można kupić po prostu soczewkę np. z BMW Hella E55 bixenon i osadzić tak jak wy to robicie i można mieć fajne lampy z xenonem .. (oczywiście sprysk i poziom)
Ale pokażcie jak to rozwiązaliście od tyłu itd bo chce u siebie w R 600 zamontować soczewki i myśle jak to kulturalnie zamontować bez kilograma żywicy
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Lis 21, 2013 16:54
Rozczulacie się Dobrze ustawione lampy z soczewkami i xenonem nie będą oślepiać;) Xenon oryginał z poziomowaniem na dziurach też błyska po oczach, bo silniczki nie nadążą poziomować Więc szkoda się bawić w poziomowanie Soczewka i spryski wystarczą i nikt się nie czepi W 75 tak miałem
do mnie sie doczepił gość jak pojechałem ustawiać światła na stację diagnostyczną. stwierdził że nie mam samopoziomowania bo jest korektor poziomu świecenia i policjanci na pewno się skapną przy kontroli że jest xenon bez poziomu. spryski mam
Soczewka skupia światło i robi z niego słup światła.. Teraz pomyśl, że masz ustawione lampy na sztywno które świeca prawidłowo gdy np. Ty siedzisz w aucie.. Ale nagle wpadasz na pomysł jechać z rodziną na wakacje. Wsiadasz do auta, cały bagażnik załadowujesz bagażami i siada Ci dupa/analogicznie przód się podnosi i ten słup światła który świecił na prawidłową wysokość nagle świeci innym użytkownikom po oczach.. A system samopoziomowania właściwie użytkowany niweluje tą różnice .. (właściwe użyt. tzn. odpalanie samochodu/świateł po załadowaniu/obciążeniu auta w takim stopniu w jakim będzie się poruszać po drogach)
To co? Dacie jakieś foto od tyłu jak to zamocowaliście ?
Ale nagle wpadasz na pomysł jechać z rodziną na wakacje. Wsiadasz do auta, cały bagażnik załadowujesz bagażami i siada Ci dupa/analogicznie przód się podnosi i ten słup światła który świecił na prawidłową wysokość nagle świeci innym użytkownikom po oczach.. A system samopoziomowania właściwie użytkowany niweluje tą różnice ..
Gościu, po to masz korektor świecenia przy włączniku żeby korygować jeden, drugi Ci mrugnie z naprzeciwka, skorygujesz i już nie będziesz oślepiał. Chyba, że z tyłu wieziesz kogoś kto waży 500kg to podejrzewam że i korektor nie pomoże
A jesteś w stanie za każdym razem ustawić tym regulatorem tak aby było dobrze a nie prawie dobrze ? Nikt bez sensu tego nie wprowadził aby Ci było gorzej..
Kiedyś właśnie przez kogoś takiego mało nie zabiłem człowieka na zakręcie. Dziadzia sobie przechodził po pasach które dziwnie umiejscowili na łuku.. Facet z naprzeciwka przywalił mi jakims nie ogarnietym xenonem i zostałem tak drastycznie oślepiony, że jakby nie to, że faktycznie jechałem przepisowe 50km/h i dobrym autem wyhamowałem bo zobaczyłem jakiś obrys jakby sylwetki.. Wróciłem sie i tak faceta zbeształem, że ten xenon wymontował w ten sam dzień bo na 2 dzień go mijałem to już był na zwykłych żarówkach..
jak macie zamiar montować xenon po łepkach i wybierać sobie co możecie założyć a co nie to go ku... nie zakładajcie..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum