Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] 2.0 IDT Wymiana pierścieni ABS
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] 2.0 IDT Wymiana pierścieni ABS
Autor Wiadomość
sojusznik 



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 3



  Wysłany: Nie Lis 03, 2013 19:16   [R25] 2.0 IDT Wymiana pierścieni ABS
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam Kolegów,

Wczoraj wymieniałem pierścienie ABS wszystko poszło bardzo gładko ale po wymianie jest 1000 razy gorzej niż przed wymianą na popękanych pierścieniach, musiałem wyjąć bezpiecznik bo hamulcy praktycznie brak, opisze objawy: podczas hamowania pedał od samej góry jest bardzo twardy lekko pulsuje ale samochód praktycznie nie hamuje, po dłuższej chwili trzymania hamulca pedał momentalnie spada do samego dołu i wtedy dopiero jest hamowanie, czy ktoś może mi podpowiedzieć co się stało? dodam że cały czas świeci się kontrolka SRS ale ona świeciła się przed wymiana pierścieni
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 03, 2013 19:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ruszti 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 138



Wysłany: Nie Lis 03, 2013 22:44   

SRS to od poduszek jest jak coś :)
 
 
Svirus
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lis 05, 2013 08:06   

czy pierścienie są założone w odpowiedniej odległości od czujnika? i przede wszystkim czy są osadzone w identycznej odległości od krawędzi? jeśli siedzą krzywo nie widzę innej opcji jak problemy z ABSem
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Lis 05, 2013 09:31   

No i czy pierścienie maja oryginalnie 43 zęby ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
sojusznik 



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 3



Wysłany: Wto Lis 05, 2013 12:31   

Jeśli chodzi o ilość zębów to rzeczywiście musze sprawdzić, co do odległości miedzy czujnikiem to jaka powinna być ta odległość? Czy odległość od krawędzi jest sprecyzowana? Czy wystarczy aby obydwa były w takiej samej odległości?
 
 
Svirus
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lis 05, 2013 15:09   

O ile dobrze pamiętam pierścień znajduje się (bynajmniej u mnie) ok 4 mm od czujnika abs i ok 0,5 cm krawędzi piasty. Myślę, że głównie chodzi tu o stałą odległość aby obracający pierścień nie był scentrowany. (i tylko ja i mój roverek wiemy ile czasu i nerwów kosztowało nas to odkrycie). Wcześniej przeszkadzały nam wyżej opisywane objawy

Ps. Zakładamy oczywiście, że przy wymianie pierścieni w jakiś sposób nie zapowietrzył się układ hamulcowy?
 
 
sojusznik 



Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 3



Wysłany: Wto Lis 05, 2013 19:29   

Dzięki Svirus, sprawdzę to dopiero w sobotę ale jestem pewien że zarówno lewy jak i prawy są w różnych odległościach od krawędzi piasty więc może to jest właśnie przyczyna, jeśli chodzi o zapowietrzenie, to mam nadzieje że nie chociaż płynu w zbiorniczków w tej chwili jest prawie MAX :) szkoda że nie pamiętam ile było przed wymianą pierścieni
 
 
Svirus
[Usunięty]






Wysłany: Sro Lis 06, 2013 08:11   

Nie ma problemu Kolego :) . Najważniejsze, aby auto było wyleczone ;)
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 06, 2013 08:28   

Svirus napisał/a:
Zakładamy oczywiście, że przy wymianie pierścieni w jakiś sposób nie zapowietrzył się układ hamulcowy?
:hm: a jakim cudem miałby się układ zapowietrzyć ?? Przecież przy wymianie pierścieni, nie ingeruję się w hydraulikę układu hamulcowego.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Svirus
[Usunięty]






Wysłany: Sro Lis 06, 2013 08:40   

To akurat Kolego wiem ale czasem mechanika pojazdowa może być złośliwa i po zdjęciu jarzma i tarczy tłoczek zacisku, pozostawiony na dłuższy czas, może w wspaniały sposób opuścić swoje miejsce --> zapowietrzenie układu (a wierz mi,że tak się zdarzało)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG] WYMIANA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH 1.8 VVC
spider Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Czw Mar 06, 2014 16:23
spider
Brak nowych postów [r200]wymiana pierscieni
koalaup Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Wto Sie 23, 2011 23:22
sTERYD
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] Ile kosztuje wymiana pierścieni?
Krystian1986 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Paź 31, 2011 19:58
szoso
Brak nowych postów [r200] Kopci po wymianie pierścieni
violinerpl Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Pon Maj 06, 2013 21:17
violinerpl
Brak nowych postów [rover 216 si] oleju ubywa mimo wymienionych pierscieni i re
justekbb Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Wto Kwi 02, 2013 11:55
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink