Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG] WYMIANA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH 1.8 VVC
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG] WYMIANA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH 1.8 VVC
Autor Wiadomość
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 11:35   [MG] WYMIANA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH 1.8 VVC
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

WITAM
Czy ktoś kiedyś z Was wymieniał pierścienie w MG ?
Podobno jest to nie wykonalne bez rozłożenia silnika.
Czy to prawda?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 04, 2014 11:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 04, 2014 12:34   

Do wymiany pierścieni każdy silnik trzeba rozebrać.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 12:47   

Jestes w bledzie.
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 12:50   

jak Ty chcesz wymienić pierścienie bez zdjęcia głowicy, miski olejowej, odkręcania korbowodów i wyciągnięcia ich górą ?
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 12:54   

Mam zdjeta glowice.
Ale podobno w tym silniku sa tuleje plywajace ktore nie pozwalaja zmiane pierscieni gora.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 04, 2014 16:12   

LOL :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 17:42   

Też się śmieje, ale mechanik nie chce mi wymienić z tego powodu tych pierścieni :/
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 04, 2014 17:50   

spider napisał/a:
ale mechanik nie chce mi wymienić z tego powodu tych pierścieni
Czyli to nie jest mechanik, tylko kowal, albo szewc.
Zmień mechanika.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 04, 2014 18:00   

no dokładnie, powinien garnki klepać a nie silniki naprawiać :) kserii się młotkiem i przecinakiem nie naprawi, trochę kultury technicznej i wiedzy by się przydało :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 20:22   

eee madrale!

przeciętny silnik robi się tak:

stawiasz trupa na kanale, zrywasz miske + czapke
odkręcasz stopki korb, tlok + korba w gore i voila! robisz z pierścionkami co chcesz



a w naszej kochaniutkiej k-serii: to co powyższe + zdjąć magistrale olejowa ( 3 srubki? , ze szpilek do głowicy + jakies tulejki + nakrętki porobić sobie blokady żeby przytrzymać tuleje na miejscu i dopiero cos można dzialac



roznica jest : trzeba trochę glowy uzyc
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 22:26   

ok dziękuję ;)
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 22:28   

żeby ich nie wyjac z bloku bo będziesz miał dodatkowa zabawe - dokładnie to one nie mogą być nawet ruszone - jak silnik nie zrzucal plynu do oleju to znaczy ze tuleje sa szczelnie wklejone i lepiej tego nie ruszac
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 22:32   

silnik wpierdziela ogromne ilości oleju, ale jutro będę wiedział co i jak z tymi pierścieniami ;)
ale moc trzyma, potwierdzone hamowania.
I wszystkim wyżej co pisali to nie jest to taka prosta sprawa wymiana tych pierścieni.
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 22:38   

powiem ci tak, jeśli trzyma moc to nie bardzo posadzalbym pierścienie

jeżeli nie masz jakiejś kosmicznej warstwu nagaru na denkach tloka i na tulejach widać honowanie to zaczalbym od głowicy

jak sa prowadnice zaworowe ( zwłaszcza na wydechach ) wyciepane to silnik dość mocno się tamtędy karmi olejem, a przy przebiegach ponad 120-150 tys zaczyna się prowadnica zuzywac dość szybko
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 22:43   

głowice oddałem do remontu, mają mi w niej zrobić wszystko. Jutro ją odbieram, ale jak mam wszystko na wieszku nie zaszkodziło by wydać 300 zł więcej i wymienić te pierścienie ;)
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 22:44   

to się zgadza

ale jest tez faktem ze w tych silnikach zespol: tlok + tuleja + pierścienie + wal korbowy sa wykonywane z naprawdę zajebistych materiałów i jak nie były przegrzane to sa w stanie niemalże fabrycznym przy przebiegach rzedu 250 tys km
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 22:47   

99% zostało wszystko przegrzane ;)
tak mi się wydaje
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 05, 2014 06:27   

bez przesady, troche pomyślunku i nic więcej.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 455
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Mar 06, 2014 00:03   

spider napisał/a:
99% zostało wszystko przegrzane ;)
tak mi się wydaje


Jak na głowicy pojawiły się odgniecenia wokół komór spalania to nie ma sensu jej zakładać z powrotem.
Zerknij też na wysokość tulei cylindrowych. Powinny wystawać ok. 0.09-0.11mm. Jeśli są na równo to jeszcze pojeździ, ale poniżej niestety...
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Czw Mar 06, 2014 15:30   

Tuleje + tłoki + pierścienie kupiłem nowe OEM.
Za bardzo dobre pieniądze. Zastanawiam się czy poszukać jakiś doprężających tłoków, ale swoje minimalnie przerobić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] 2.0 IDT Wymiana pierścieni ABS
sojusznik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sro Lis 06, 2013 08:40
Gość
Brak nowych postów [r200]wymiana pierscieni
koalaup Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Wto Sie 23, 2011 23:22
sTERYD
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] Ile kosztuje wymiana pierścieni?
Krystian1986 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Paź 31, 2011 19:58
szoso
Brak nowych postów [r200] Kopci po wymianie pierścieni
violinerpl Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Pon Maj 06, 2013 21:17
violinerpl
Brak nowych postów [rover 216 si] oleju ubywa mimo wymienionych pierscieni i re
justekbb Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Wto Kwi 02, 2013 11:55
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink