Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Ti] Dymi na benzynie - na LPG problem znika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Ti] Dymi na benzynie - na LPG problem znika
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 05, 2014 20:36   [R620Ti] Dymi na benzynie - na LPG problem znika
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam. Mam problem z tym, że mój 620Ti dymi na benzynie..
Nie wiem co mu jest.. Po przełączeniu na gaz problem znika.. Dym nie ma jakiegoś specyficznego zapachu.. Nigdy nie ćpałem spalin ale raczej niczym innym niż benzyną to nie śmierdzi, dym jest biały/biało - niebieskawy.. Auto odpala normalnie bez dymu i po kilku sekundach zaczyna powoli coraz bardziej dymić.. Po przełączeniu na gaz auto jeszcze chwilkę podymi i problem znika.. Auto zdrowieje..
Auto miało rozbieraną listwę wtryskową a wtryski aby nie zardzewiały były zalane WD40 .. (ale myślę już WD powinno dawno wypłukać/ przepalić)..

Na dniach wymienię jeszcze filtr paliwa bo Markzo wymyślił, że może jeszcze to być przyczyną + zaleje mu 98 i zobacze

Macie może jakieś pomysły co może być ?? Bo może macie jakiś pomysł i może to być to..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 05, 2014 20:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 05, 2014 21:22   

Dałeś mu swobodnie popracować na benzynie do roboczej temperatury?
Chodzi na wszystkich cylindrach?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 05, 2014 21:28   

Na początku go gasiłem bo się bałem co mu jest (bałem się ze uszczelka pod głowicą albo coś)..

Potem dałem mu ale niestety już zaczął kuleć przy tym, że na konkretnej rezerwie.. W sumie odpaliłem go do wypalenia tej benzyny co ma to pod koniec benzyny ostatnie kilka sekund chodził jakby na 2 gary.. zaleje go 98 i zobacze wtedy czy odpali na 4 gary normalnie znów .. Bo zaraz po zmianie kabli chodził na 4 gary normalnie :) .. Zreszta jak wymieniłem świece (dałem z Si do Ti) to chodził na 4 gary ale jak sie nim chciałem przejechać to potrafił zacząć chodzić na 3 gary... tylko wtedy kable to była choinka - przebijał każdy, wszędzie.
Wymiana pomogła ale na krótko i nie wiem czy to nie przez braki w paliwie bo na gazie znów zaczął chodzić na 4 gary i wszystkie problemy znikły ..


http://www.youtube.com/watch?v=ZYNUwplDE8Q
http://www.youtube.com/watch?v=93zL4dyETQY
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 05, 2014 21:44   

Na Twoim miejscu zalałbym benzyny i pojeździł trochę na niej.
U mnie jak odpaliłem samochód po ok. 2 miesiącach to też na biało dymił. Po konkretnym nagrzaniu efekt zginął. Tylko u mnie pełen przelot.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 05, 2014 21:46   

No mój stał z miesiąc.. a może i lepiej ?

Mówisz może to nie być nic poważnego tylko zastanie ? :twisted:
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 05, 2014 23:24   

Jeszcze mu nie zalałeś wachy?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 05, 2014 23:26   

Nie mam kiedy.. Stoi 3km ode mnie a ja po pracy wracam, obiadek i chill..

Czekam na wypłate to kupie filtr paliwa i zaleje go :) Wypłata na dniach (jutro powinna w sumie być) także nie bawem przepalimy.. Jak się okaże, że tylko go przepalić bo bede w niebie.. :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Ti] Dymi jak szurnięty - turbo puszcza olej ?
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 28 Nie Lut 23, 2014 18:45
tomii620si
Brak nowych postów [620ti] Problem z paleniem na benzynie
jaroxx Rover serii 600, Honda Accord 0 Nie Gru 25, 2011 11:57
jaroxx
Brak nowych postów [R620Ti] Problem z iskrą
KatoSBE Rover serii 600, Honda Accord 6 Wto Gru 31, 2013 12:34
KatoSBE
Brak nowych postów [R620ti] Problem po odpaleniu
KatoSBE Rover serii 600, Honda Accord 11 Sro Lip 31, 2013 12:28
KatoSBE
Brak nowych postów [R620] Dymi na bialo czy nie dymi;]
film
funfel Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Paź 19, 2009 14:19
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink