Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 iTD 2001] Problem po wymianie pompy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 iTD 2001] Problem po wymianie pompy
Autor Wiadomość
weasel 



Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: Wola Rasztowska



Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 18:38   [R25 iTD 2001] Problem po wymianie pompy
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam
Mam problem ze swoim coraz bardziej juz leciwym Roverkiem.
Mała historia - 6- miesiecy temu padła pompa wtryskowa Bosh VP30. Pompę wysłałem do regeneracji - do serwisu Bosha firma Gazmot - wrociła po kapitalnym remoncie z nowym sterownikiem. Przy okazji wymieniłem rozrząd. Autko jezdziło jak nowe. Po 5 m-cach znow pojawiły się takie same objawy jak wczesniej tzn - szarpanie powyzej 1,5 tys obrotów, drastyczny spadek mocy. Auto do mechanika - i znow wyszło ze przyczyna pompa wtryskowa. Pompe odesłałem do serwisu - odesłali ja po 2 dniach z informacją iż uszkodzony zawór przelewowy - złe dokręcenie przez mechanika (choć z kolei mechanik zastrzega ze nie ruszał owego zaworu). Pompa wrociła na miejsce i autko znow jezdziło jak nowe przez 1 miesiac (okolo 1,5.tys km)...aż do ostaniej soboty....gdy podczas proby swiatecznego wyjazdu do rodziny problem nagle powrocil... dlawienie powyzej 1,5 tys obrotów spadek mocy... dzis odstawiam auto do mechanika ale na 99% wiem ze znow przyczyna bedzie pompa (zwlaszcza ze miesiac temu byly sprawdzane cisnienia na cylindrach, przewody dobre, nowy filtr...)...
I tu moje pytanie laika - czy po wymianie pompy powinno sie zmieniac sie cos w ustawienach sterownika (zaznaczam pompa ciagle ta sama tylko ze po kompletnej regeneracji z nowym sterownikiem). Bo juz nie wiem czy to winna mechanika (choc serwisuje u niego dwa samochody od dwoch lat i jak do tej pory to zawsze bylem zadowlony z jego usług) czy nieżetelny serwis Boscha....
Wszelkie sugestie mile widziane....
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 18:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 19:30   

weasel napisał/a:
I tu moje pytanie laika - czy po wymianie pompy powinno sie zmieniac sie cos w ustawienach sterownika
nie
albo mechanik albo serwis do :dupa: jak mówisz, z czystej ciekawosci ile za rageneracje dałes :?:

[ Dodano: Wto Kwi 22, 2014 19:30 ]
http://dobrymechanik.net/.../gazmot/page:2/ tu masz kilka opinii o regenerowanych pompach z tej firmy (na pierwszej stronie tez jest jedna negatywna, ja po 3-ciej przestalem czytac :ok: )
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 20:28   

weasel, Mnie tez ciekawi ile zapłaciłeś jak nie 1.600 lub ponad 2.000zl to ta pompa kapitalnej regeneracji nie miała :wink:

Skąd pewność ze to pompa, jakie są błędy jak szarpie w ECU :?: Sprawdzałeś czujnik CKP ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
weasel 



Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: Wola Rasztowska



Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 21:58   

no wlasnie zaplacilem za regeneracje pompy cos kolo 1700-1800.... sporo ale wczesniej roverek byl w super stanie i mial jeszcze troche u mnie pojezdzic....
czujnika walu nie sprawdzalem zadzwonie jutro do mechanika i zasugeruje....nie wiem jakie sa bledy na ECU, MIL nie swieci ...skad wniosek ze pompa....bo dokladnie takie same objawy jak pol roku temu i niecały miesiac temu.....
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 22:19   

Czasem jest tez tak ze jak auto sie nie wkreca powyzej 1,2-1,5rpm to zepsuty jest potenciometr gazu
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] problem po wymianie pompy
Cezool Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Paź 24, 2013 23:13
Cezool
Brak nowych postów [r 25 2001 td ] przewod cisnieniowy pompy wspomagania
koziarzumyslu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sro Kwi 21, 2010 18:18
koziarzumyslu
Brak nowych postów [Rover 25 2.0 idt 2001] wyciek ropy w okolicy pompy.
Lutek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Cze 30, 2011 10:22
Lutek
Brak nowych postów [MG ZR] po wymianie pompy nie odpala.
mooker Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Paź 01, 2013 00:22
ruszti
Brak nowych postów [25 2.0 iDT] Przerywa po wymianie pompy wtryskowej
krystian_96 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Nie Mar 21, 2021 17:05
Steff



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink