Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Kolektor i vis
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Kolektor i vis
Autor Wiadomość
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Czw Sie 07, 2014 21:26   [R75] Kolektor i vis
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999

Witam forumowiczow!
Kiedys jezdzac autem wyraznie czulem jak zalaczaja sie silniczki vis w okolicy 2700obr i przy wyzszych takie delikatne szarpniecie auto doatawalo takiego "kopa". Minal jakis czas serwisowalem auto wymienialem swiece przewody robilem rozrzad i teraz poprostu tego nie czuc. Auto przyspiesza jednostajnie niby nie brakuje mu mocy, tak mi sie wydaje ale ni czuc tych szarpniec jak wczesniej czy to normalne? Czy w prawidlowym cyklu pracy nie powinno to byc odczuwalne? Spalanie takie jak zwykle. Prosze o porady czy cos powinienem sprawdzic czy tak powinno byc.
Z gory dzieki za odp. Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sie 07, 2014 21:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Czw Sie 07, 2014 21:37   [R75] Kolektor i vis

Ostatnio z chłopakami sprawdzaliśmy VIS-y w swoich R75 interfejsem autocom, oczywiście wywala błędy związane z klapkami, ale można też sobie z poziomu tego interfejsu pozałączać silniczki bezpośrednio z komputera bez odpinania jakiej kolwiek wtyczki :D silniczki regeneruje np użytkownik: dzieju
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Czw Sie 07, 2014 21:53   

kup sobie u Dzieja wersje z diodkami (tester, nie bedziesz musial po kompach latac i sprawdzac) nie jest to jakis mega koszt a bedziesz zadowolony, ja kupilem dwa i jezdze juz kilka miesiecy, wszystko dziala az milo :)
 
 
Maciej_R75v6 



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 22



Wysłany: Pią Sie 08, 2014 00:21   

Podepne sie pod temat

mój rover był słaby nie miał ,, kopa" ale oprucz tego jadąc autem na jednym biegu do odcięcia było to jakos 5000 tys. obr. teraz wymieniłem visy i nie ma kopa dalej ale już auto jedzie na danym biegu nie do 5000 tylko do końca wskazówka wchodzi na czerwone pole wtedy jest odcięcie. teraz pytanie dlaczego ?? ?
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Pią Sie 08, 2014 15:42   

No u mnie tez idzie do odciecia do czerwonego pola.

[ Dodano: Pią Sie 08, 2014 15:42 ]
Moze wypowie sie ktos komu 100% sprawnie dziala ten mechanizm i jak to sie powinno fabrycznie zachowywc?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZTT] Kolektor
REMO Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Kwi 17, 2009 15:53
Spali75
Brak nowych postów [R75] VIS - kolektor
yenko87 Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Gru 12, 2008 22:13
yenko87
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Czyścić kolektor?
tommsz Rover serii 75, MG ZT 5 Pią Sie 20, 2010 22:11
apples
Brak nowych postów [R75] Goły kolektor
Zamiana elementów kolektora ze starego do innego
REMO Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Kwi 01, 2011 22:00
xROnx
Brak nowych postów [75] kolektor ssący do v6
marek501 Rover serii 75, MG ZT 6 Sro Cze 06, 2018 19:42
marek501



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink